2022-12-02, 14:12
Moderator
Morfar-52s avatar
Nu när detta falska UP-prov är utrett, ska UP-frågor tas i rätt tråd: (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget . Tråden blir oläsbar annars pga att många saknar sökförmåga. OT raderat./mod
Citera
2022-12-03, 01:34
Medlem
Extremeflys avatar
White Jong Kong levererar får jag säga. Verkar vara en storfavorit hos KS med.

Var de någon som upplevde att postafen kan hjälpa mot illamåendet?
Citera
2022-12-03, 07:54
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
White Jong Kong levererar får jag säga. Verkar vara en storfavorit hos KS med.

Var de någon som upplevde att postafen kan hjälpa mot illamåendet?
Postades brukar hjälpa vid illamående av opiater, så det bör hjälpa även av kratom illamående.
Citera
2022-12-03, 12:29
Medlem
Jagozars avatar
Vilken kratom som finns på KE eller KS är bäst mot ångest?

Har två olika gröna hemma nu och röd maeng da. Bara den röda hjälper någorlunda mot ångest känner jag men jag kan inte ta den på dagtid eftersom jag blir för trött och ofokuserad av den.
Citera
2022-12-03, 16:10
Medlem
Under de senaste två åren har jag sporadiskt brukat Kratom, i snitt 2ggr/vecka. Jag har provat alla sorter, vita, gula, röda och gröna i alla olika namn från samtliga shoppar.
Jag har aldrig känt någon skillnad på någon.
Alla ger mig exakt samma på 2,2 gram.
Ska vi inte komma överens en gång för alla att det inte är någon skillnad på olika färger och namn.
Citera
2022-12-03, 16:39
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Under de senaste två åren har jag sporadiskt brukat Kratom, i snitt 2ggr/vecka. Jag har provat alla sorter, vita, gula, röda och gröna i alla olika namn från samtliga shoppar.
Ska vi inte komma överens en gång för alla att det inte är någon skillnad på olika färger och namn.

Nej
Citera
2022-12-03, 16:39
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Vilken kratom som finns på KE eller KS är bäst mot ångest?

Har två olika gröna hemma nu och röd maeng da. Bara den röda hjälper någorlunda mot ångest känner jag men jag kan inte ta den på dagtid eftersom jag blir för trött och ofokuserad av den.

Wild white ifrån kE
Citera
2022-12-03, 18:31
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Wild white ifrån kE

Tackar!
Citera
2022-12-03, 18:34
Medlem
Jagozars avatar
Citat:

Nej.

Det är skillnad på olika färger. Om man bara tar 2,2g så känner man knappt av nåt ändå, så det är nog anledningen till att du inte känner av någon skillnad mellan olika färger.

Jag tar allt som oftast 3g varje dosering. Högre om jag vill få ner stress och känna av ångestdämpning och smärtlindring.
Citera
2022-12-03, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Nej.

Det är skillnad på olika färger. Om man bara tar 2,2g så känner man knappt av nåt ändå, så det är nog anledningen till att du inte känner av någon skillnad mellan olika färger.

Jag tar allt som oftast 3g varje dosering. Högre om jag vill få ner stress och känna av ångestdämpning och smärtlindring.
Det jag upplever på den dosen är välmående, energi och ångestlindring. På större doser blir det inte bättre, snarare sämre med lätt illamående och trötthet. Antar att du har tolerans om du behöver mera.
Citera
2022-12-03, 19:08
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Det jag upplever på den dosen är välmående, energi och ångestlindring. På större doser blir det inte bättre, snarare sämre med lätt illamående och trötthet. Antar att du har tolerans om du behöver mera.

Vilken dos man behöver är individuellt, min sweetspot är 4 gram 😁
Citera
2022-12-03, 19:19
Medlem
Skulle vilja ha tips på bra vita varianter. Har prövat Wild white Borneo från KE.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in