Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle81
kan inte skit-sverige skicka ved till ukraina? Skog finns det och arbetslösa kan hygga ved.
Man undrar ju hur du kan få vardagen att gå ihop.
I inlägg efter inlägg avslöjar du en allomfattande okunskap, om precis allt. Endera har du suttit på ett hem i hela ditt liv, eller också är du bara så urbota dum att man karaktärisera dig som en teflonhjärna. Ingenting fastnar. Det som kommer in genom ena örat går lika snabbt ut ur det andra örat.
Vad hade du tänkt att Ukrainarna skulle göra med veden, som de arbetslöa svenskarna hugger och kklyver upp under december och ett par månader framåt? Elda den?