2022-12-01, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitochkrankt
TS borde, skämt åsido, börja identifiera sig som hen i kontakt med myndigheter. Transor är de nya offren/martyrerna och är oberörbara, du kan även vädja islam, men det går nog att syna med lite gelatin.

trams och offtopic

MER trams?

Jag utger mig alltid för att vara muslim, transkvinna och homosexuell när jag har med myndigheter att göra. Aldrig varit någon som vågat ifrågasätta rakt ut, minspelet har varit annat kan man ju säga....man bara njuter!

*Muslim
*Homo
*Transa
*"Kvinna"

Allt i ett, det är JÄVLIGT synd om mig när jag har med myndigheter att göra kan jag säga dig. Ojoj vad förtryckt, diskriminerad och marginaliserad jag är då!
Citera
2022-12-01, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordCuntworthy
Jag utger mig alltid för att vara muslim, transkvinna och homosexuell när jag har med myndigheter att göra. Aldrig varit någon som vågat ifrågasätta rakt ut, minspelet har varit annat kan man ju säga....man bara njuter!

*Muslim
*Homo
*Transa
*"Kvinna"

Allt i ett, det är JÄVLIGT synd om mig när jag har med myndigheter att göra kan jag säga dig. Ojoj vad förtryckt, diskriminerad och marginaliserad jag är då!

Glöm inte att informera mitt under mötet med arbetsförmedlaren att det är bönestund nu och du måste avlägsna dig.
Citera
2022-12-01, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten112
Glöm inte att informera mitt under mötet med arbetsförmedlaren att det är bönestund nu och du måste avlägsna dig.

Kommer inte närvara på några "möten" Jag som muslimsk homosexuell transkvinna är rädd för att bli våldtagen/tafsad på i deras lokaler. Mycket homofober och transfober bland dom andra klienterna du vet. Det skall dom respektera. Allt annat är transfobi, homofobi och islamofobi och det anmäler jag till JO/DO.

Anmäler Jobbcoachen för tafsande och hatiska kommentarer också om dom börjar käbbla.
Citera
2022-12-01, 17:43
Medlem
Reidjis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
Låter jättekonstigt. Aktivitetsstöd brukar väl vara aktuellt först när a-kassedagarna tagit slut?

Det finns något som heter stöd och matchning. Så hoppar man på något sånt trams så får du aktivitetsersättning, problemet är som TS skriver att det blir fördröjd utbetalning p.g.a. FK.
Har själv råkat ut för det och det gör inte saken enklare vid en redan svår ekonomiskt situation.

Det är inte alla som har en eftersläpande lön heller. Jag har förskottslön så blir jag uppsagd den 31:a så har jag redan fått lönen och får inget nästa månad.
Citera
2022-12-01, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigitalDisaster
Anne Wibble, finansminster 1991-1994.
I salem hade hon bränts på bål, i moderna Sverige förkastas hon till det värsta tänkbara för vår elit, "en vanlig Svensson".

Citera
2022-12-01, 17:46
Medlem
Citat:
Kommer inte närvara på några "möten" Jag som muslimsk homosexuell transkvinna är rädd för att bli våldtagen/tafsad på i deras lokaler. Mycket homofober och transfober bland dom andra klienterna du vet. Det skall dom respektera. Allt annat är transfobi, homofobi och islamofobi och det anmäler jag till JO/DO.

Anmäler Jobbcoachen för tafsande och hatiska kommentarer också om dom börjar käbbla.

Beundrar din kämparglöd. Hur långt är du villig att gå i kampen mot jobbcoacher och Arbetsförmedlingen?
Citera
2022-12-01, 17:47
Bannlyst
Citat:
Beundrar din kämparglöd. Hur långt är du villig att gå i kampen mot jobbcoacher och Arbetsförmedlingen?

Så långt det behövs. För mig är det inte särskilt jobbigt, blir nog jobbigare för dom.
Citera
2022-12-01, 17:49
Medlem
Citat:
Så långt det behövs. För mig är det inte särskilt jobbigt, blir nog jobbigare för dom.

Ja man kommer långt på att vara bestämd och envis. Arbetsförmedlingen och jobbcoacher måste hata dig
Citera
2022-12-01, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ja man kommer långt på att vara bestämd och envis. Arbetsförmedlingen och jobbcoacher måste hata dig

Ja det gör man faktiskt, och med kunskaper och talets gåva kan man bli ganska giftig för dom!

Haha - dom hatar inte mig en bråkdel så mycket som jag hatar dom!
Citera
2022-12-01, 17:56
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:

Rätta mig om jag har fel, men är inte homofobi en del av islam? Alltså man kan väl inte vara homosexuell och samtidigt muslim? Sen brukar väl homosexuella gilla andra killar, inte transor. Om du har tänkt vara alltihop på samma gång så kanske bluffen genomskådas då det inte riktigt är förenligt med varandra, tänker jag.

Själv är jag ingenting av det här, men känner mig ändå lite kränkt ibland. Det går också!
Citera
2022-12-01, 17:58
Medlem
Citat:
Ja det gör man faktiskt, och med kunskaper och talets gåva kan man bli ganska giftig för dom!

Haha - dom hatar inte mig en bråkdel så mycket som jag hatar dom!

På dom bara. Har haft och göra med dessa svin en gång i tiden också. Personer som dras till detta yrke har ingen empati, enda som biter på dom är att slå tillbaka.
Citera
2022-12-01, 17:58
Medlem
Citat:

Jag vill helt ärligt tro att du hittar på, men när jag ser bevis på att din metod ger utdelning.

Men måste du typ ha smink?
Får du äta gelatingodis?
Måste du gå på gyn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in