Citat:
TS borde, skämt åsido, börja identifiera sig som hen i kontakt med myndigheter. Transor är de nya offren/martyrerna och är oberörbara, du kan även vädja islam, men det går nog att syna med lite gelatin.
trams och offtopic
MER trams?
trams och offtopic
Var uppfinningsrik i din nyss påhittade identitet som du alltid känt dig som innerst inne och vilket lidande det är att ingen tar dig på allvar för att du är queer och du känner dig mobbad på Pride, lite som de som tatuerade Stalin på sina ansikten för att inte bli slagna i Gulag. Här i min bekväma stol säger jag "fuck Stalin, ge mig stryk", men detta ägde rum i svält i Gulag och inte hos Jet Inc runk hörnet.
Jag anspelade på min personliga idol när jag befinner mig i transtillståndet jag kallar den marxistiska profetiska visionen där Nina Runk är en ärlig människa och inte en brist i psykiatrin, men vad vet jag? Jag har penis och gillar vagina, det värsta avskrapet i den nya religionen som ingen får kalla religion eller teori. Anyway, jag tror hen har tatueringar.
Jag anspelade på min personliga idol när jag befinner mig i transtillståndet jag kallar den marxistiska profetiska visionen där Nina Runk är en ärlig människa och inte en brist i psykiatrin, men vad vet jag? Jag har penis och gillar vagina, det värsta avskrapet i den nya religionen som ingen får kalla religion eller teori. Anyway, jag tror hen har tatueringar.
MER trams?
Nej, transtopic, det är här vi ägnar oss åt aktivism för att underminera samhället. Vi måste flytta utkanterna av samhället närmare mitten och sen pang! Ut-å-fucking-pee!!!1...? Det där kom ut helt fel.
Jag utger mig alltid för att vara muslim, transkvinna och homosexuell när jag har med myndigheter att göra. Aldrig varit någon som vågat ifrågasätta rakt ut, minspelet har varit annat kan man ju säga....man bara njuter!
*Muslim
*Homo
*Transa
*"Kvinna"
Allt i ett, det är JÄVLIGT synd om mig när jag har med myndigheter att göra kan jag säga dig. Ojoj vad förtryckt, diskriminerad och marginaliserad jag är då!