Citat:
Du ser visst faror lite överallt. Jag tänker inte göra något för att förhindra dig i något som helst – jag försöker prata med dig. Det verkar du tolka som någon form av intervention. Mår du bra?
Som sagt, vi har sett massor med heterosexuella karaktärer i Disneyfilmer genom åren, och jag har inte sett dig protestera mot det trots att du tycker att sexualitet inte hör hemma i barnfilm.
Som sagt, vi har sett massor med heterosexuella karaktärer i Disneyfilmer genom åren, och jag har inte sett dig protestera mot det trots att du tycker att sexualitet inte hör hemma i barnfilm.
Hur lyfts heterosexualitet fram i barnfilmer? Förklara gärna det, för inte i en enda Disneyfilm jag sett där alla är heterosexuella, nämns sexualitet en enda gång?
Och ja jag ser faror lite överallt. Det är nog det som skiljer oss normala människor från er vänsterextremister. Vi vet att eld gör ont, det bränns. Ni måste bränna er på elden innan ni fattar att den är farlig. Inte ens då förstår ni att eld ALLTID gör ont. Det kanske bara var den här, just denna elden som var så varm. Nästa eld kanske är "snällare" vi testar den också! Den retoriken har ni ju kört med invandringen.
Vi normala människor vet att apor och vilda djur inte är något man vill ha i sitt hem. Ni bjuder in apa, efter apa. Ni ser hur dom sliter sönder hela bostaden, MEN alla apor är ju inte sådana, nästa apa är säkert jättesnäll....och så fortsätter det i all evighet. Sen när det är ERAN EGNA bostad det gäller....då är plötsligt inte apan lika välkommen och önskad. Men när det gäller andras bostäder, då finns det hopp!
Hycklare, pedofiler och våldtäktsmän - det är vänstern i ett nötskal det.