2022-12-01, 08:05
Bannlyst
Sources told Variety that Strange World will likely lose at least $100 million in its theatrical run. The film will need to make at least $360 million just to break even, they estimated.

'Stop Making Everything Sexual'

Others used the box office numbers as an example of the expression "Get Woke, Go Broke." Adopted by conservatives, it expresses the view that corporations that embrace political correctness or cave to the demands of social justice activists will suffer financially as a result.

För er som inte är uppdaterade så bockar den i princip av hela woke-listan, bland annat är huvudkaraktären en öppet homosexuell neger.

Tänk att det skulle komma en dag då det tydligen är viktigt vilket hål karaktärer vill stoppa sin kuk i - i barnfilm... fy fan... men ändå gött att den storfloppar! Dock blir man ju rädd för vad judarna ska försöka trycka på våra barn nästa gång... hoppas verkligen inte att de går mot att normalisera pedofili som tyvärr allt lutar mot med "one love" och allt vad det nu heter.

Ordet är fritt!
Kommer just DU se "Strange World"?
Senast redigerad av kukpasta 2022-12-01 kl. 08:28.
Citera
2022-12-01, 08:27
Medlem
Trivselgruppens avatar
Jag kommer definitivt se den. Jag är väldigt nyfiken på att se vad det är som får högersnöflingorna att gråta så högljutt den här gången.

Disneys bästa film hittills, Fantasia, gjorde också ett uselt resultat till en början. Uppenbarligen har de både råd och lust att experimentera, vilket är glädjande. Om de dessutom lyckas orsaka hjärtattack hos några högertroll är det en välkommen bonus.
Senast redigerad av Trivselgruppen 2022-12-01 kl. 08:30.
Citera
2022-12-01, 08:34
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Sources told Variety that Strange World will likely lose at least $100 million in its theatrical run. The film will need to make at least $360 million just to break even, they estimated.

Others used the box office numbers as an example of the expression "Get Woke, Go Broke." Adopted by conservatives, it expresses the view that corporations that embrace political correctness or cave to the demands of social justice activists will suffer financially as a result.

För er som inte är uppdaterade så bockar den i princip av hela woke-listan, bland annat är huvudkaraktären en öppet homosexuell neger.

Tänk att det skulle komma en dag då det tydligen är viktigt vilket hål karaktärer vill stoppa sin kuk i - i barnfilm... fy fan... men ändå gött att den storfloppar! Dock blir man ju rädd för vad judarna ska försöka trycka på våra barn nästa gång... hoppas verkligen inte att de går mot att normalisera pedofili, som tyvärr allt lutar mot med "one love" och allt vad det nu heter.

Ordet är fritt!

Nä jag kommer inte se den.

Tror en stor del av problemet ligger i att filmskaparna på senare tid inte försöker skapa en bra historia de vill berätta. Istället förefaller de allt mer börja med att fokusera på identitetspolitik och skapa ett antal karaktärer som uppfyller de kraven. Därefter försöker bygga en historia runt dem i syfte ge tittaren "rätt" värderingar. Jag tror inte det konceptet är så framgångsrikt, jag tror de flesta i första hand är mer intresserade av att betala för att se en intressant berättelse.
Citera
2022-12-01, 08:35
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
Pedofili och sexualisering av barn har redan pågott länge. Särskilt i Hollywood & Disney

Dessa sjuka monster kallar nu sin läggning för "minor attracted person", antar hoppet är att bli mer accepterade i HBTQ utan att folk blir förbannade. Mycket störda människor bland dessa avarter.
Citera
2022-12-01, 08:41
Medlem
Stormkappas avatar
Citat:
[i]Dock blir man ju rädd för vad judarna ska försöka trycka på våra barn nästa gång... hoppas verkligen inte att de går mot att normalisera pedofili, som tyvärr allt lutar mot med "one love" och allt vad det nu heter.

Ordet är fritt!

15. "A Gentile girl who is three years old can be violated." -- .9boda Sarah 37a.

Det är okej för judar att ligga med icke-judars barn enligt deras heliga skrifter och dom ortodoxa judarna inte främmande för att suga blodig bäbispenis vid omskärelse så varför inte

Nej jag kommer inte att se den, eller något barn i mitt hushåll
Citera
2022-12-01, 08:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Jag kommer definitivt se den. Jag är väldigt nyfiken på att se vad det är som får högersnöflingorna att gråta så högljutt den här gången.

Disneys bästa film hittills, Fantasia, gjorde också ett uselt resultat till en början. Uppenbarligen har de både råd och lust att experimentera, vilket är glädjande. Om de dessutom lyckas orsaka hjärtattack hos några högertroll är det en välkommen bonus.

Go woke, go broke.

Vänsterpedofiler, muslimstjärtslickare och bögtransor är ju dom snöflingor som brukar gråta/pipa mest när verkligheten inte riktigt passar deras kalkyl.
Citera
2022-12-01, 08:44
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:

Tänk att det skulle komma en dag då det tydligen är viktigt vilket hål karaktärer vill stoppa sin kuk i - i barnfilm... fy fan... men ändå gött att den storfloppar! Dock blir man ju rädd för vad judarna ska försöka trycka på våra barn nästa gång... hoppas verkligen inte att de går mot att normalisera pedofili som tyvärr allt lutar mot med "one love" och allt vad det nu heter.

Ordet är fritt!
Jo jag ska se den, med barn. Jag såg trailern och det var inget woke-trams alls i den. Tyckte den verkade action packad, spännande.
Citera
2022-12-01, 08:49
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Nä jag kommer inte se den.

Tror en stor del av problemet ligger i att filmskaparna på senare tid inte försöker skapa en bra historia de vill berätta. Istället förefaller de allt mer börja med att fokusera på identitetspolitik och skapa ett antal karaktärer som uppfyller de kraven. Därefter försöker bygga en historia runt dem i syfte ge tittaren "rätt" värderingar. Jag tror inte det konceptet är så framgångsrikt, jag tror de flesta i första hand är mer intresserade av att betala för att se en intressant berättelse.

Detta.

Det är samma problem som med Ayn Rand’s romaner, fast ut omvänt perspektiv. Poängen med hela verket blir att förmedla ett politiskt budskap. Historien runt omkring blir en efterhandskonstruktion.

I det här fallet vet jag inte om man lyckats få ihop en bra story (har inte sett filmen), men att den floppar kan väl ses som en indikation på att tidigare filmers politiska budskap har varit så flagranta att publiken helt enkelt tröttnat.
Citera
2022-12-01, 08:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jo jag ska se den, med barn. Jag såg trailern och det var inget woke-trams alls i den. Tyckte den verkade action packad, spännande.

Ja, nog lär det "packas" saker i den filmen....
Citera
2022-12-01, 08:51
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Har inget intresse av att se den, men själva designen av karaktärerna är gräslig.
Det är som att de medvetet ska vara fula för att provocera tittare.
Hur många små flickor tror ni kommer vilja klä ut sig till brun karaktär #3 från denna film?
Citera
2022-12-01, 09:00
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen

Ja, ni pedofiler har väl er högtidsstund nu när hbqt-maffian går all in för att sexualisera barn och möjliggöra övergrepp i "kärlekens" namn.
Och nej jag ska inte se skiten.
Citera
2022-12-01, 09:01
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordCuntworthy
Go woke, go broke.

Vänsterpedofiler, muslimstjärtslickare och bögtransor är ju dom snöflingor som brukar gråta/pipa mest när verkligheten inte riktigt passar deras kalkyl.
Mm, det är det vi märker i trådar som dessa - massa vänster snöflingor som gråter om en barnfilm

Ja jag kommer se den men liksom vi vet redan vad för typ av män som gråter över sånt här så det är inte ens roligt det heller. Ännu en barnfilm med märkligt hög budget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in