2022-12-01, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Jag kommer definitivt se den. Jag är väldigt nyfiken på att se vad det är som får högersnöflingorna att gråta så högljutt den här gången.

Disneys bästa film hittills, Fantasia, gjorde också ett uselt resultat till en början. Uppenbarligen har de både råd och lust att experimentera, vilket är glädjande. Om de dessutom lyckas orsaka hjärtattack hos några högertroll är det en välkommen bonus.
så du tycker det är bra att de förstör franchise efter franchise bara för att stödja skit som woke, BLM, cancelculture samt kulturell marxism?
Citera
2022-12-01, 09:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MomsPlusSkatt
Mm, det är det vi märker i trådar som dessa - massa vänster snöflingor som gråter om en barnfilm

Ja jag kommer se den men liksom vi vet redan vad för typ av män som gråter över sånt här så det är inte ens roligt det heller. Ännu en barnfilm med märkligt hög budget.

Nej snöflingorna i den här tråden jublar väl! Pedofili, fikustrams och annan "dekadens" är väl helt enligt deras agenda
Citera
2022-12-01, 09:14
Medlem
DonaldBidens avatar
Filmen kommer från Nordamerika men det finns ändå inte någon ursprungsinvånare med i någon av huvudrollerna?
Rasistiskt skräp.
Citera
2022-12-01, 09:17
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordCuntworthy
Go woke, go broke.

Vänsterpedofiler, muslimstjärtslickare och bögtransor är ju dom snöflingor som brukar gråta/pipa mest när verkligheten inte riktigt passar deras kalkyl.
Vad är det som stör dig med den här filmen?
Citera
2022-12-01, 09:19
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
så du tycker det är bra att de förstör franchise efter franchise bara för att stödja skit som woke, BLM, cancelculture samt kulturell marxism?
På vilket sätt tycker du att de gör det i den här filmen?
Citera
2022-12-01, 09:23
Bannlyst
Citat:
Vad är det som stör dig med den här filmen?

Negerbögen.
Citera
2022-12-01, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Nä jag kommer inte se den.

Tror en stor del av problemet ligger i att filmskaparna på senare tid inte försöker skapa en bra historia de vill berätta. Istället förefaller de allt mer börja med att fokusera på identitetspolitik och skapa ett antal karaktärer som uppfyller de kraven. Därefter försöker bygga en historia runt dem i syfte ge tittaren "rätt" värderingar. Jag tror inte det konceptet är så framgångsrikt, jag tror de flesta i första hand är mer intresserade av att betala för att se en intressant berättelse.

Du måste se det ur ett marxistiskt perspektiv som går ut på att kritisera in absurdum och förgöra din verklighetsuppfattning för att utopin.

Sen är det upp till och var en att bilda sig och kanske inte titta på varenda jävla film som släpps. Visste du att det finns mer film än du kan se under hela resten av ditt naturliga liv, även om du skiter i att sova och lever sex hundra år till?

Vill du se en bra, mer verklighetstrogen icke animerad "queer"-film kan du kika på Matthew Mcconaughey.

Citera
2022-12-01, 09:32
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Negerbögen.
Tack för ditt utförliga svar. Varför är det viktigt för dig att karaktärer i animerad film är vita och heterosexuella?
Citera
2022-12-01, 09:44
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitochkrankt
Du måste se det ur ett marxistiskt perspektiv som går ut på att kritisera in absurdum och förgöra din verklighetsuppfattning för att utopin.

Sen är det upp till och var en att bilda sig och kanske inte titta på varenda jävla film som släpps. Visste du att det finns mer film än du kan se under hela resten av ditt naturliga liv, även om du skiter i att sova och lever sex hundra år till?

Vill du se en bra, mer verklighetstrogen icke animerad "queer"-film kan du kika på Matthew Mcconaughey.

Visst, det finns mycket annat att titta på, och det är tydligen vad många också förefaller göra, därav att dessa filmer ofta inte går så bra. Eller för att uttrycka det på ett kapitalistiskt vis, utbudet av dessa filmer överstiger efterfrågan.
Citera
2022-12-01, 09:46
Bannlyst
Citat:
Tack för ditt utförliga svar. Varför är det viktigt för dig att karaktärer i animerad film är vita och heterosexuella?

Det är viktigt, för jag tycker inte att barnen ska behöva se negerhomofiler/transor och annat trams i tidig ålder och få påtryckningar om att det skulle vara normalt.
Citera
2022-12-01, 09:52
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Jag kommer definitivt se den. Jag är väldigt nyfiken på att se vad det är som får högersnöflingorna att gråta så högljutt den här gången.

Disneys bästa film hittills, Fantasia, gjorde också ett uselt resultat till en början. Uppenbarligen har de både råd och lust att experimentera, vilket är glädjande. Om de dessutom lyckas orsaka hjärtattack hos några högertroll är det en välkommen bonus.

Hur har du råd med biljetten eller är det mamma som betalar.
Citera
2022-12-01, 09:54
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Det är viktigt, för jag tycker inte att barnen ska behöva se negerhomofiler/transor och annat trams i tidig ålder och få påtryckningar om att det skulle vara normalt.
På vilket sätt menar du att svarta homosexuella och transpersoner är "trams"?

Tänker du dig att barn tror att allt de ser på film är normalt? Borde man då inte sluta visa animerad film överhuvud taget för dem? Jag har hittills inte sett en enda normal animerad karaktär; allt med dem är överdrivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in