2022-12-01, 09:57
Medlem
Det enda jag undrar är hur fan det kan kosta 360 mill dollar att göra en animerad film?

Titanic (1997) kostade 200 mill dollar att göra, inflationskalulatorn säger att det vore 371 mill dollar i dagens pengar så den här animerade rullen kostar altså like mycket, inte konstigt dom forlorar pengar, woke or not.
Senast redigerad av Mitnick89 2022-12-01 kl. 10:03.
Citera
2022-12-01, 09:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
På vilket sätt menar du att svarta homosexuella och transpersoner är "trams"?

Tänker du dig att barn tror att allt de ser på film är normalt? Borde man då inte sluta visa animerad film överhuvud taget för dem? Jag har hittills inte sett en enda normal animerad karaktär; allt med dem är överdrivet.

På vilket sätt är negrer/muslimer/bögar/transor och miljöhysterin inte trams? Blir ett betydligt kortare svar med den frågeställningen.

Nej, barn tror inte att allt som visas på film är normalt. Dock vet man ju, sedan man själv var liten att intryck gör större inverkan på barn än vuxna, därför tycker jag att det är viktigt att inte indoktrinera små barn med bögar, transor, negrer miljötrams och annat vänsterdravel. Dom kan välja själva när dom växer upp, dom behöver ingen som står med pekpinne för att visa vad som är "rätt" när dom är 3-6 år gamla.
Citera
2022-12-01, 10:01
Medlem
Judgments avatar
Nej, jag bojkottar sånt skräp.
Citera
2022-12-01, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Sources told Variety that Strange World will likely lose at least $100 million in its theatrical run. The film will need to make at least $360 million just to break even, they estimated.

'Stop Making Everything Sexual'

Others used the box office numbers as an example of the expression "Get Woke, Go Broke." Adopted by conservatives, it expresses the view that corporations that embrace political correctness or cave to the demands of social justice activists will suffer financially as a result.

För er som inte är uppdaterade så bockar den i princip av hela woke-listan, bland annat är huvudkaraktären en öppet homosexuell neger.

Tänk att det skulle komma en dag då det tydligen är viktigt vilket hål karaktärer vill stoppa sin kuk i - i barnfilm... fy fan... men ändå gött att den storfloppar! Dock blir man ju rädd för vad judarna ska försöka trycka på våra barn nästa gång... hoppas verkligen inte att de går mot att normalisera pedofili som tyvärr allt lutar mot med "one love" och allt vad det nu heter.

Ordet är fritt!
Kommer just DU se "Strange World"?
disney har gått minus sen dom började köra hela woke grejen, deras aktier har halverats sen 2021. låt dom, eget val
Citera
2022-12-01, 10:07
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
På vilket sätt menar du att svarta homosexuella och transpersoner är "trams"?

Tänker du dig att barn tror att allt de ser på film är normalt? Borde man då inte sluta visa animerad film överhuvud taget för dem? Jag har hittills inte sett en enda normal animerad karaktär; allt med dem är överdrivet.
Varför kallar du svarta och transpersoner för "överdrivna"?
Citera
2022-12-01, 10:08
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordCuntworthy
På vilket sätt är negrer/muslimer/bögar/transor och miljöhysterin inte trams? Blir ett betydligt kortare svar med den frågeställningen.
Du har rätt, svaret är kort: De är människor, inte trams.
Hur du lyckades få med "miljöhysterin" i detta vet jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av LordCuntworthy
Nej, barn tror inte att allt som visas på film är normalt. Dock vet man ju, sedan man själv var liten att intryck gör större inverkan på barn än vuxna, därför tycker jag att det är viktigt att inte indoktrinera små barn med bögar, transor, negrer miljötrams och annat vänsterdravel. Dom kan välja själva när dom växer upp, dom behöver ingen som står med pekpinne för att visa vad som är "rätt" när dom är 3-6 år gamla.
I princip all Disneyfilm hittills har, om vi ska tillämpa din logik, indoktrinerat barnen med propaganda för vit heterosexualitet (all romans hittills i Disney-universumet har varit strikt heterosexuell). Varför reagerar du inte på det?
Citera
2022-12-01, 10:09
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Varför kallar du svarta och transpersoner för "överdrivna"?
Det gör jag inte. Varför anstränger du dig för att missförstå? Är det för att du vill förstöra diskussionen i stället för att bidra till den?
Citera
2022-12-01, 10:10
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Jag kommer definitivt se den. Jag är väldigt nyfiken på att se vad det är som får högersnöflingorna att gråta så högljutt den här gången.

Disneys bästa film hittills, Fantasia, gjorde också ett uselt resultat till en början. Uppenbarligen har de både råd och lust att experimentera, vilket är glädjande. Om de dessutom lyckas orsaka hjärtattack hos några högertroll är det en välkommen bonus.
Det är inte vad som får någon att gråta, utan det faktum att Disney valt sida i kulturkriget som gör att ingen går och ser den.

Homosexuella får inte lika många barn, och woke könsdysforiska tittar hellre på furryporr än Disneyfilmer om de inte ska grooma småbarn.

Sen är det ett faktum att Disneys kvalitet sjunkit som en sten de sista åren, som med allt annat så går det i vågor. På 80-talet släppte de också ett gäng filmer som ingen direkt minns idag.
Citera
2022-12-01, 10:11
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Det gör jag inte. Varför anstränger du dig för att missförstå? Är det för att du vill förstöra diskussionen i stället för att bidra till den?
Du är nog inte så fördomsfri som du tror.
Citera
2022-12-01, 10:13
Bannlyst
Citat:
Du har rätt, svaret är kort: De är människor, inte trams.
Hur du lyckades få med "miljöhysterin" i detta vet jag inte.

I princip all Disneyfilm hittills har, om vi ska tillämpa din logik, indoktrinerat barnen med propaganda för vit heterosexualitet (all romans hittills i Disney-universumet har varit strikt heterosexuell). Varför reagerar du inte på det?

Ja svaret är kort. Nej dom är inte människor, det är trams. Lade till miljön, för att det är en stor del utav woke/LGTV-DVDHQBTCP-tramset och vänsterpropagandan i stort.

Majoriteten utav vita heterosexuella människor bor, och befinner sig i västvärlden (Där Disneyfilmer görs/säljs/visas i störst utsträckning. Varför ska dom inte visas på film? Vad finns det att reagera på där?
Citera
2022-12-01, 10:16
Moderator
T-80Us avatar
Citat:

Därför att det är normalt, naturligtvis.

Transsexuella negrer är, däremot, inte normalt i västvärlden.
Citera
2022-12-01, 10:20
Medlem
Citat:
Tack för ditt utförliga svar. Varför är det viktigt för dig att karaktärer i animerad film är vita och heterosexuella?
Hur vet du att alla vita i filmer genom historien inte identifierat sig som negerbögar? Med vilken rätt dömer du dessa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in