2022-11-30, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Hon skriver ju ”självklart mot betalning”, så vi får se vad hennes betalning blir, kanske 1 halvkass story på instagram..
Mm... Inte utan att först föreslå samarbete
Citera
2022-11-30, 11:11
Medlem
Någon som vet hur länge Simon har bott i Örebro? Skulle inte förvåna mig om han egentligen aldrig hade plan att bli fast där och bo där alla åren som kommer med barn
Citera
2022-11-30, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blink196
Någon som vet hur länge Simon har bott i Örebro? Skulle inte förvåna mig om han egentligen aldrig hade plan att bli fast där och bo där alla åren som kommer med barn

Innan han träffade Linn bodde han i Lindesberg. Han flyttade in hos Linn när hon flyttade in i sitt radhus. Så 1,5 år.
Citera
2022-11-30, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Hon skriver ju ”självklart mot betalning”, så vi får se vad hennes betalning blir, kanske 1 halvkass story på instagram..

Eller en avsugning 😍 betala i natura kanske är hennes grej
Citera
2022-11-30, 11:55
Avslutad
Ungen är 7 månader och ligger o gungar i en babysitter istället för att krypa runt på golvet eller gå runt möblerna. Rejält Oroväckande.
Citera
2022-11-30, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Innan han träffade Linn bodde han i Lindesberg. Han flyttade in hos Linn när hon flyttade in i sitt radhus. Så 1,5 år.

Så han hann knappt bo i Örebro innan dom träffades? Han känns inte som den typen som skulle vela bo där hela livet utan att vela flytta närmare sin familj.
När det tar slut senare är jag nyfiken om han verkligen skulle vela bo kvar där och aldrig ha nära till familjen igen
Citera
2022-11-30, 12:48
Medlem
Citat:
Så han hann knappt bo i Örebro innan dom träffades? Han känns inte som den typen som skulle vela bo där hela livet utan att vela flytta närmare sin familj.
När det tar slut senare är jag nyfiken om han verkligen skulle vela bo kvar där och aldrig ha nära till familjen igen

Inte alls tror jag. Hur länge han hann bo i lindesberg (20 minuter från Örebro) är ju dock ganska relevant
Citera
2022-11-30, 13:04
Medlem
Citat:

Efter en googling kan jag konstatera att han började spela hockey i Linde 2020 (hösten) så han bör ha bott knappt ett år när han träffade Linn. Innan detta verkar han ha spelat i Sollentuna?
Citera
2022-11-30, 14:13
Medlem
Citat:

Jag vet att det krävs två för att göra barn och att om en kille inte vill bli pappa så ska han använda kondom..men jag tycker ändå det är så in i helvete fult att utnyttja en annan person på det sättet..Jag förstår att Simon älskar sin dotter, men han har inte samma mentala mognad som Marcus och kommer antagligen flytta upp till Luleå ifall det tar slut.
Citera
2022-11-30, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna
Jag vet att det krävs två för att göra barn och att om en kille inte vill bli pappa så ska han använda kondom..men jag tycker ändå det är så in i helvete fult att utnyttja en annan person på det sättet..Jag förstår att Simon älskar sin dotter, men han har inte samma mentala mognad som Marcus och kommer antagligen flytta upp till Luleå ifall det tar slut.

Känner samma. Har extremt svårt att tro att han skulle vela stanna i Örebro i 18 år till minst för sin dotters skull när det tar slut mellan dom. Fine om han hade bara haft sin hemstad en timme därifrån men 96 mil från all familj tror jag knappast han kommer palla ha
Citera
2022-11-30, 15:12
Medlem
Citat:
Känner samma. Har extremt svårt att tro att han skulle vela stanna i Örebro i 18 år till minst för sin dotters skull när det tar slut mellan dom. Fine om han hade bara haft sin hemstad en timme därifrån men 96 mil från all familj tror jag knappast han kommer palla ha

Han har ju ingen inkomst, verkar inte kunna behålla ett jobb, skulder, står säkert inte i någon bostadskön, så om han hade velat skulle han nog inte ens kunna stanna i Örebro 😅
Citera
2022-11-30, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Han har ju ingen inkomst, verkar inte kunna behålla ett jobb, skulder, står säkert inte i någon bostadskön, så om han hade velat skulle han nog inte ens kunna stanna i Örebro 😅

Det är obehagligt hur beroende han är av Linn..hoppas det håller för dotterns skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in