2022-11-29, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det ska va en brud Alex varit med tidigare som påstår att hon har barn med honom. Från Gbg. Hon jobbar som strippa på Chat Noir. Åker in o ut från psyk, där hon även livear ifrån! Lider av svåra psykoser verkar det som.
Allt är bara rykten vill jag tillägga. Det enda jag sett med egna ögon är videorna från psyk.

Alex sov med quatrossa inatt medans Alva fick sova på soffan.. Tydligen så har Alex intalat henne att det är för hans eget välmående och för att han ska kunna bli frisk.
Citera
2022-11-29, 14:54
Medlem
Mr-Kristers avatar
Filmerna på en flöddrad Alex är som att se en påk-avrättning i mgb-forumet... Inte bara hur det känns att titta på, det ser bokstavligt talat likadant ut... Satan så trasigt. Har förvisso sett folk komma tillbaka från motsvarande nivå av nedgångenhet, men då var dom yngre. Börjar bli för sent nu Alex...

Tror hur som helst ingen kommer "klippa" honom, oavsett vad han gör eller kritar. Finns liksom inga kulor som kan förvärra hans existens, bara att poppa popcorn och titta på fyrverkerierna om man hatar honom.
Citera
2022-11-29, 15:05
Medlem
Har inte så mycket koll ang detta men jag kollade lite bilder och den liven som lagts upp här. Såg också att det diskuterades att det sett ut som Alex fått smäll på vänsterögat då det är något mer svullet och hänger lite, men jag tycker att hela vänstersidan av ansiktet såg hängande ut och det är ju inte positivt i samband med slödder etc. Visst förstår jag att han är helt knarkad men bör man inte ha larmat 112 när de flesta symptom liknar sådana man har vid en stroke/hjärnblödning? Kan ju bli riktigt jävla illa detta asså, så sjukt att ingen av dem i bakgrunden gör något
Citera
2022-11-29, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PDNOS
Visst förstår jag att han är helt knarkad men bör man inte ha larmat 112 när de flesta symptom liknar sådana man har vid en stroke/hjärnblödning? Kan ju bli riktigt jävla illa detta asså, så sjukt att ingen av dem i bakgrunden gör något

HAHA, hjärnblödning!
Ursäkta att jag skrattar men det är ändå kul på så vis att det är talande för hur skev man blir när man lyckas hålla sig vaken genom tjack/koks trots att man borde däckat för längesedan av all alkohol/benso.

Det ser garanterat värre ut än vad det är fast han kommer he en djävulsk avtändning i form av ångest och alla andra tänkbara obehagskänslor.
Senast redigerad av Boanders266 2022-11-29 kl. 15:49.
Citera
2022-11-29, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Absolut, alla kan orosanmäla vem som helst. Ring soc i den kommun han tillhör vara. Eller en växel i Stockholm så kopplar de rätt.

Problemet är att en orosanmälan på en vuxen inte leder till någonting om inte leder någonstans om inte personen vill medverka. Det är inte som med barn där socialtjänsten kan sätta LVU.
Citera
2022-11-29, 16:17
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
Problemet är att en orosanmälan på en vuxen inte leder till någonting om inte leder någonstans om inte personen vill medverka. Det är inte som med barn där socialtjänsten kan sätta LVU.

Men kan de inte tvångsvårda vuxna narkomaner? Eller orkar ingen med dem om de inte själva vill? Iofs. när han hamnar i buren igen får han ju en slags rehab. Han kommer ifrån det mesta oftast. Vilar upp sig. Så han orkar slajfa igen 24/7 när han kommer ut
Citera
2022-11-29, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
Det kan absolut leda till någonting. Det heter LVU när det är barn! Och både jag och andra vuxna människor har bla fått min pappa LVMad av orosanmälningar till soc och polis flera gånger! Du ska dock va i riktigt dåligt skick och en fara för dig själv eller andra. Man tar inte bort friheten från en människa i en handvändning!
Citera
2022-11-29, 16:28
Medlem
se8035s avatar
Stugbajsaren Alva är mer orolig att Alex ska skämma ut sig själv än att han ska ODea
Citera
2022-11-29, 17:07
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Med tanke på allt han har berättat om sig själv i sina YouTube videos så är det ganska så uppenbart att han har fått en psykos nu och är paranoid. Man ser på honom i hans senaste live hur misstänksam han är när han kollar runt och efter att jag såg vad han skrev i chatten så är det bara bekräftat.

Det är nu det kan bli farligt, en yrkeskriminell kille med stor potential för våld som har psykos och är paranoid.. Aj aj.. Det här kan sluta farligt, för någon som har otur.

Han är inte yrkeskriminell lol, han är bara sjuk i sitt beroende och behöver VÅRD!!

Alvish:
åk till akutpsyk på östra eller på Sahlgrenska vilket som är närmast. De tar emot er och ingen anmäler er för något!
Citera
2022-11-29, 17:08
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Stugbajsaren Alva är mer orolig att Alex ska skämma ut sig själv än att han ska ODea

Exakt så, det är inte många hjärnceller som är kvar hos någon av dem at this point.

Någon som vet mer exakt vart de befinner sig?
Citera
2022-11-29, 17:09
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Nej sub är det man drar på plattan! #noob
Jag trodde det var meth som var hans favoritdrog, eller så var det crack. Någon pundig substans var det iaf.
Citera
2022-11-29, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det kan absolut leda till någonting. Det heter LVU när det är barn! Och både jag och andra vuxna människor har bla fått min pappa LVMad av orosanmälningar till soc och polis flera gånger! Du ska dock va i riktigt dåligt skick och en fara för dig själv eller andra. Man tar inte bort friheten från en människa i en handvändning!

Jag skrev "det är inte som LVU där socialtjänsten kan omhänderta barn" så att LVU gäller barn är jag på det klara med.

Men, du har rätt, det kan såklart leda till LVM, men eftersom du själv har erfarenhet av att försöka få folk omhändertagna enl LVM så delar du kanske min uppfattning om att det inte är något som man får till enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in