2022-11-28, 19:56
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Han har dragit från lugnet i stugan. Med eller utan Alva. Verkar som utan! På vägen har han fått på käften alt ramlat omkring. Fick kanske trots allt tag på pengar igår, och då är det in mot stan där drogerna finns! Dock samma outfit fortfarande!
Åh stackars Alva, hon fick inte ha honom för sig själv denna gång iheller. Buhu, det bästa hon vet är en svag Alex som hon ensam får pyssla om. Men han ville annat! Okontrollerbar. Varför ringer dem i bakgrunden inte en ambulans? Killen är jävligt illa på det asså. Såg extrem psykotisk ut, alternativt dilerium eller ngt. Akut Allvarligt tillstånd va det i alla fall! Såg fan ut som 50 bast i ansiktet!
Tror Alva åkt till en vän och bor där. De är ju trots allt hemlösa.
Citera
2022-11-28, 20:07
Medlem
Lider mest med stackaren som äger hushållet och tvingas ha en lagom slirig Alex parkerad i soffan.
Citera
2022-11-28, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
https://streamable.com/7q2bxm

Video från TikTok där man lägger ut från liven, här ser man även kommentarerna där han själv skriver ”vill ni se mej dö”. Här tycker jag också att det låter som Alva i bakgrunden

100% det är Alva som pratat där! Dock måste jag hålla med om att i början av den andra videon så är det nog en annan tjej.
Citera
2022-11-28, 20:12
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
https://streamable.com/7q2bxm

Video från TikTok där man lägger ut från liven, här ser man även kommentarerna där han själv skriver ”vill ni se mej dö”. Här tycker jag också att det låter som Alva i bakgrunden
Asså shit vad pundig, överlever han ens kvällen?

Han lär sitta på plattan snart och röka meth.
Citera
2022-11-28, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loco1214
100% det är Alva som pratat där! Dock måste jag hålla med om att i början av den andra videon så är det nog en annan tjej.
Håller helt med, i början låter det som någon annan.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Tveksamt i det här skicket han är i nu. ”Tur i oturen” har han ju Alva i hasarna som förmodligen kommer behöva återuppliva honom ännu en gång som hon redan behövt göra förr
Citera
2022-11-28, 20:15
Medlem
[quote=Ryskafanan87|82569750]Nejdå killen behöver bara lite sömn.[/Q
Man kan inte sova när man har psykos. Och det går definitivt inte att sova bort flera månaders hårt missbruk. Han behöver va under vård för utsättnings symptomen och under vak pga psyket. Vet inte hur det är i resten av Sverige men här i Malmö är BC och psykakut på samma våning, faktiskt bra!
Citera
2022-11-28, 20:19
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Tänkte samma sak. Inte troligt att han kommer att leva speciellt länge till i det här tempot. Det verkar gå spikrakt nedåt. Är en stor risk för överdos, han har ju tagit en (minst) förut eller att han själv väljer att avsluta med tanke på hur nedgången han är och "vill ni se mig dö"?
Citera
2022-11-28, 20:32
Medlem
darkSkyes avatar
Med tanke på allt han har berättat om sig själv i sina YouTube videos så är det ganska så uppenbart att han har fått en psykos nu och är paranoid. Man ser på honom i hans senaste live hur misstänksam han är när han kollar runt och efter att jag såg vad han skrev i chatten så är det bara bekräftat.

Det är nu det kan bli farligt, en yrkeskriminell kille med stor potential för våld som har psykos och är paranoid.. Aj aj.. Det här kan sluta farligt, för någon som har otur.
Citera
2022-11-28, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Med tanke på allt han har berättat om sig själv i sina YouTube videos så är det ganska så uppenbart att han har fått en psykos nu och är paranoid. Man ser på honom i hans senaste live hur misstänksam han är när han kollar runt och efter att jag såg vad han skrev i chatten så är det bara bekräftat.

Det är nu det kan bli farligt, en yrkeskriminell kille med stor potential för våld som har psykos och är paranoid.. Aj aj.. Det här kan sluta farligt, för någon som har otur.

Frågan är när han börja banka på alva…
Citera
2022-11-28, 21:02
Medlem
Som några andra skrivit DET ÄR HELT KLART ALVA SOM PRATAR. Den andra tjejen låter skrämmande likt Quatrossa. Hon säger i början av videon att hon har antipsykotika på recept = han har troligen fått psykos ja.
Fan, killen är helt knäckt. Hoppas att han blir LPT:ad och får hjälp snart. Det är verkligen inte roligt längre.
Citera
2022-11-28, 21:04
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Frågan är när han börja banka på alva…

Haha vem bryr säg hon vill bli sönder slagen annars blir man inte kär i en mördare kan tänka mig hur våt hon blir ner Alex höjer handen hon är sjuk.
Sen är båda 2 uppenbara narcissister.
Citera
2022-11-28, 21:05
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaya345
Som några andra skrivit DET ÄR HELT KLART ALVA SOM PRATAR. Den andra tjejen låter skrämmande likt Quatrossa. Hon säger i början av videon att hon har antipsykotika på recept = han har troligen fått psykos ja.
Fan, killen är helt knäckt. Hoppas att han blir LPT:ad och får hjälp snart. Det är verkligen inte roligt längre.

Han vill bli omhändertagen det är därför han lägger ut såna pundiga videos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in