2022-11-16, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Ett klassiskt exempel på ett
Nigga moment
med andra ord.

Hur kommer de sig att de inte har någonstans att bo? Synd att de gick utför för Alex, han är duktig musikaliskt och verkar vara reko i övrigt.
Vad tror du, han är en psykotisk självutnämnd gangster med missbruksproblem och hon är en tjock självutnämnd baddie gangsterwife med vanföreställningar och gris ansikte.
Frågan är hur har dom någonsin haft boende
Citera
2022-11-16, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Längesen jag såg Alex hos dialogiskt, så minns inget om någon smutskastning av 👻. Nån som sett avsnittet nyligen? Vore intressant att veta vad som föranledde den intensiva kampanjen som pågått hos spöketlaban
minns inte jag heller, men kollar man intervjun och ser vilket skick alex är i så har ja svårt att förstå hur man kan ta illa upp, snubben är förfan inte ens i samma rum som Viktor och oddsen att han säger något han menar i den intervjun är minimal
Citera
2022-11-16, 18:28
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
minns inte jag heller, men kollar man intervjun och ser vilket skick alex är i så har ja svårt att förstå hur man kan ta illa upp, snubben är förfan inte ens i samma rum som Viktor och oddsen att han säger något han menar i den intervjun är minimal

Eller hur. Det jag menar. Verkar hittat maken till lättkränkt. Kanske värt att se om skiten nån dag
Citera
2022-11-16, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Eller hur. Det jag menar. Verkar hittat maken till lättkränkt. Kanske värt att se om skiten nån dag
Ja lättkränkt är han helt klart😅
Citera
2022-11-16, 18:51
Medlem
Citat:
Det sorgligaste är att det inte ens är påhittat eller överdrivet 😂
Förresten så hittades en av killarna som dömdes för han hjälpte Alex dumpa liket död i Gävle igår kväll!

Alex ska du inte skriva ut vila i frid eller något ? Han satt för din skull så ett rip förtjänar han väl ? (Nej de gör han inte)

Seriöst??
Citera
2022-11-16, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Seriöst??
Ja sh*rre, han som eldade kroppen
(FB) Ung man hittad död utomhus i Söder i Gävle (2022-11-15)
Citera
2022-11-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ja sh*rre, han som eldade kroppen
(FB) Ung man hittad död utomhus i Söder i Gävle (2022-11-15)

Men jävlar! Karma gör entré... Alex- akta dig nu...
Citera
2022-11-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Ett klassiskt exempel på ett
Nigga moment
med andra ord.

Hur kommer de sig att de inte har någonstans att bo? Synd att de gick utför för Alex, han är duktig musikaliskt och verkar vara reko i övrigt.
Hahaha vafan snackar du om?! Som du själv skrev: Det gick utför, HAN FÖDDES I EN FORMSVACKA! Har aldrig haft någonstans att bo, varit hemlös hela sitt vuxna liv! Känner du honom har han varit reko mot dig? Då måste du haft någonting han velat ha helt enkelt.. !
Citera
2022-11-16, 20:37
Medlem
Citat:
Det sorgligaste är att det inte ens är påhittat eller överdrivet 😂
Förresten så hittades en av killarna som dömdes för han hjälpte Alex dumpa liket död i Gävle igår kväll!

Alex ska du inte skriva ut vila i frid eller något ? Han satt för din skull så ett rip förtjänar han väl ? (Nej de gör han inte)
Ja men synd faktiskt, man kan säga att Alex får ta på sig hans liv. Det va han som förstörde honom. Iaf sen mordet. Stackaren, o stackars alla som tog skit för Alex skull! Undra om de fått ngt tbx, eller ett tack? En shout out kanske? Och free min broder! Det är väl allt dessa snubbar fått!
Svin Alex hoppas han får sitt mycket snart!
Citera
2022-11-16, 20:40
Medlem
Citat:
Jag har sett dem flertal gånger och minns ingenting om ngt sånt här
Men kan också varit att jag halv lyssnat, alla Alex historier har man ju inte tagit på allvar direkt o lagt på minnet!
Citera
2022-11-16, 20:46
Medlem
Jag är tillbaka ! Trodde inte han skulle överleva tills jag var tillbaka från min ”sömn” här inne.
Har sett hur jävla nerpundad han blivit herregud 😂
Känns som det är nära till en volta eller katastrof snart.

Och Alva 🤮 ja du allt fler hästar flyr från det stallet, snart står där bara en överviktig sliten bag-in-box åsna kvar och undrar vad fan som hände på vägen.

Hon måste på riktigt vara retarderad.
Citera
2022-11-16, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Jag är tillbaka ! Trodde inte han skulle överleva tills jag var tillbaka från min ”sömn” här inne.
Har sett hur jävla nerpundad han blivit herregud 😂
Känns som det är nära till en volta eller katastrof snart.

Och Alva 🤮 ja du allt fler hästar flyr från det stallet, snart står där bara en överviktig sliten bag-in-box åsna kvar och undrar vad fan som hände på vägen.

Hon måste på riktigt vara retarderad.
Hur fan ska hon klara sig, när han tagit sitt sista bloss på Crack pipan, och somnar in i den eviga sömnen?? På riktigt undrar jag i vilken riktning hennes liv går! Jag menar hela hennes liv dör ju med Alex. Inte bara han utan allt runtomkring allt allt allt hon har ingenting själv, tomt skal, död personlighet, inga drömmar eller mål, för dem hon hade var Alex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in