2023-01-22, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Har man så mkt skulder tror jag KFM kan dra det direkt från kontot och lämna kvar existensminimum, efter att utmätning och allt sånt redan är gjord... men skulder på 2-300k borde ju alla yt/stim-pengar ha räckt till...?

Fogden har inte tillgång till ditt konto utan de lägger in en bevakning på inkommande utbetalningar från arbetsgivare , försäkringskassan eller annan inkomst som kommer in regelbundet. Får personer in pengar från ” annat håll sporadiskt till och från kan de inte se det . Banken har ingen skyldighet att lämna ut människors pengar på kontot utan det måste alltid gå genom en bevakning hos arbetsgivare mfl .
Citera
2023-01-22, 05:43
Medlem
Ser ut som anine avföljt både Alex och Alva på Instagram, undra varför dom va ju bröder väl? 🥶
Citera
2023-01-22, 11:33
Medlem
bellesbluess avatar
Anine, vi vet att du läser här. Kan du dela med dig om vad som hände mellan paret stugbajs och dig? Att det är dom som har gjort bort sig är uppenbart då dom fortfarande följer dig medans du avföljt dom. Come on spill the tea, vi är på din sida i den här tråden
Citera
2023-01-22, 17:20
Medlem
Stugbajsaren på insta:

https://gyazo.com/98f629de6fd4c5be999f98f81a353575

Kolla på egen risk
Citera
2023-01-22, 17:24
Medlem
OpieWinstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Stugbajsaren på insta:

Kolla på egen risk

Varför kallas hon för stugbajsaren?
Citera
2023-01-22, 17:46
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OpieWinston
Varför kallas hon för stugbajsaren?

Problemet börjar i stora drag för henne från midjan och nedåt. OM man nu inte gillar runda tjejer. Jag vet inte vad den påtända planen kan vara men antagligen göra folk sugna att möta henne på Only Fans misstänker jag och då tror jag det är bättre hon riktar in sig på äldre män som gillar unga, knubbiga tjejer. Gör en grej av det. Slipper hon banta och konkurrensen från smala tjejer. Hon får nischa in sig helt enkelt. Typ: Tips på god mat/härlig sex, unga mulliga tjejer längtar efter dig!
Citera
2023-01-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Problemet börjar i stora drag för henne från midjan och nedåt. OM man nu inte gillar runda tjejer. Jag vet inte vad den påtända planen kan vara men antagligen göra folk sugna att möta henne på Only Fans misstänker jag och då tror jag det är bättre hon riktar in sig på äldre män som gillar unga, knubbiga tjejer. Gör en grej av det. Slipper hon banta och konkurrensen från smala tjejer. Hon får nischa in sig helt enkelt. Typ: Tips på god mat/härlig sex, unga mulliga tjejer längtar efter dig!

Tycker folk i tråden har överdrivit tidigare men hon ser ju helt skev ut här, Sunday stripper
Citera
2023-01-22, 18:16
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Stugbajsaren på insta:

Kolla på egen risk
ser ut som en halloween-mask
Citera
2023-01-22, 18:38
Medlem
Gold94s avatar
Neeej, hon har börjat med sitt smutsrosa löshår igen..😖😱
Citera
2023-01-22, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Fogden har inte tillgång till ditt konto utan de lägger in en bevakning på inkommande utbetalningar från arbetsgivare , försäkringskassan eller annan inkomst som kommer in regelbundet. Får personer in pengar från ” annat håll sporadiskt till och från kan de inte se det . Banken har ingen skyldighet att lämna ut människors pengar på kontot utan det måste alltid gå genom en bevakning hos arbetsgivare mfl .

Gör dom en utmätning på dig kan dom ta allt du har på ditt bankkonto (utom existensminimum) oavsett vart det kommit ifrån.
Citera
2023-01-22, 19:00
Medlem
Hej asså förlåt men Alva ser sjukt Sliten ut på sin Instagram... 🤔 Tar hon också droger eller är det hennes operationer plus trashigt smink som gör att hon ser sliten/konstig ut.?
Citera
2023-01-22, 20:25
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunesmamma1
Hej asså förlåt men Alva ser sjukt Sliten ut på sin Instagram... 🤔 Tar hon också droger eller är det hennes operationer plus trashigt smink som gör att hon ser sliten/konstig ut.?

Tror hon lider av dålig syn

Ser hon inte själv att vissa foton hon lägger ut ser ut som en skräcködla 🦕
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in