Citat:
Ursprungligen postat av
ddoft
Inte en lösning jag personligen hade valt. Som skruvmejsel6 säger så kommer anavar i slutändan påverka din egna produktion, även om det vid låg dos tar längre tid. Personligen hade anavar ingen effekt på min lever men mina blodfetter blev helt skeva, och det är verkligen inget positivt i det långa loppet.
Vilken väg du än väljer att gå så bör du hålla dig till en av dom och ta regelbundna blodprov för att få en tydlig bild av dess påverkan.
Hur mycket Anavar tog du per vecka? Jag har väldigt lite kunskap inom AAS men jag antar att du tog det varje dag och i en högre dos än jag syftar på att göra.
Min tanke är att kroppen kommer aldrig uppnå såpass höga värden av Oxandrolone, vid 20-30mg per vecka. Likt alla andra droger har Oxandrolone en halveringstid och jag spår att Dr.Attia menar att de finns ett ackumulerat gränsvärde då Oxandrolone påverkar den naturliga produktion.
Ett optimalt protokoll där jag tar två doser på 10 mg i veckan med 84 timmar mellan varje dos:
24h * 7 dagar / 2 doser = 84 timmar.
Med en halveringstid på runt 10 timmar för Oxandrolone.
10mg->5mg->2.5mg->1.25mg->0.625mg->0.3125mg .....-> 0.0390625mg efter 80 timmar.
Jag skrev ett kodtest där jag räknade på vad nivåerna av Oxandrolone skulle vara efter fem års intag, som påvisar att värdet aldrig överstiger 10.04mg Anavar om jag följer protokollet.
Min slutsats är att om mina blodvärden och levervärden visar ett bra resultat efter en månads användning så kommer jag fortsätta med protokollet sålänge jag känner en bra effekt. Jag kommer också ta konsekventa prover därefter för att följa upp mina hälsomarkörer.