2022-11-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrplay
Du vet att det finns rörliga bilder va??
Såg man från början, var det säkert en nolla till bakom den siffran.
När filmen rullade och den gick ca 30 meter ut i det enorma publikhavet, så räknade jag till sju människor. Men visst jag kan ha räknat fel i all hast, det kan ha varit 8 stycken. Iaf väldigt långt ifrån 70 000 som Lutmark hävdade skulle komma. Men jag tycker ändå det var starkt jobbat. Tror att alla som står upp för Tom’s cirkus var där….
2022-11-25, 21:54
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon har väl även dykt upp vid barnets skola med storvuxna män samt hon själv tillsammans med män eller bara skickat okända män till familjehemmet för att lämna presenter .
Föräldrar verkar inte alls begripa att när de inte följer domar så är risken stor att familjehem inte orkar med att föräldrarna dyker upp lite när som helst utan säger upp placering och barn tvingas flytta från vad de ser som sin familj

Ja precis så.

Jag tror att risken är stor att Tom hjälper henne nästa gång.
2022-11-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullegull
Ja precis så.

Ja , han har ju redan varit med en mamma för att hämta ett barn , nu lyckades inte detta
2022-11-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Jag ska förklara lite så även du förstår! Jag känner Tom och hans familj sen väldigt lång tid tillbaka.
Tom var innan hans faders tragiska bortgång. En snäll, rolig. Trevlig person med stabilt jobb. Sambo sen många är osv.
Han är/var militär. Ingen bonde! Han var en del på gården absolut men till 95% var han där och byggde trädäck. Blomlådor osv. Som han och sambon hade glädje av då de bor i lägenhet.
Han är en helt annan person nu. För alla som känner honom är det uppenbart han är väldigt sjuk. Så lägg ner och spekulera och tro du vet en massa om honom.
Vet han är fruktansvärt elek mot sin familj och anhöriga. Även ni som inte känner honom kan ju se att det han lägger upp och gör. Säger inte är friskt?
Spelar in sin 90åriga farmor i smyg. Förnedrar sin far med alla lögner att han var drabbad av länsstyrelsen, lagt ut hela hans liv i minsta detalj. Fy bara så sorgligt han inte får hjälp av PsykiskVård. Enda jag vädjar till er, tro inte på något han säger då det är lögner och endast hans sjuka verklighet.
Jag skriver under på detta också! Han har fått lite bekräftelse och påhejade av en flock idioter.. Som Hasselassefrasse säger så har han inte så många timmar på gården som han skryter med. Ändå kallar han bönderna som har ställt upp och hjälpt honom när han har varit på sina galna upptåg, för okunniga. Hur lågt kan man sjunka som människa?
2022-11-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ja , han har ju redan varit med en mamma för att hämta ett barn , nu lyckades inte detta

Det försöket gav garanterat helt motsatt effekt.

Den mamman har synts en del på nätet och för varje gång saltar hon på lite till på sina historier om hur synd det är om henne.
2022-11-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdhdjdbskikfnfkd
Det försöket gav garanterat helt motsatt effekt.

Den mamman har synts en del på nätet och för varje gång saltar hon på lite till på sina historier om hur synd det är om henne.
Ja , nu skulle hon inte ens få veta vart barnet kommer att flytta , risken är dessutom att det kommer att bli ännu mer begränsningar i kontakten
2022-11-25, 22:15
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Jag har läst domarna där M*lin dömts till fängelse. Bl a för att ha tagit barnet och försökt ta barnet. En av gångerna försedd med vapenattrapp. Hon brukar även lura med sig någon man (som brukar vara kär i henne) som hjälpreda.

Hon är inte frisk, vilket även det framgår i domarna. Dock inte psykiskt sjuk nog för rättspsykiatrisk vård.
Exakt sånt här man är rädd för Tom ska blanda sig i sådana fall. Han är ju så hjärntvättad av de mammorna så han tror på deras historier rakt av.
2022-11-25, 22:16
Medlem
Citat:
Ja , nu skulle hon inte ens få veta vart barnet kommer att flytta , risken är dessutom att det kommer att bli ännu mer begränsningar i kontakten

Jag förstår inte hur hon tänker. Trodde hon att socialen skulle be om ursäkt och lämna tillbaka barnet?

Hon ska nog vara glad om hon får prata med dem alls på ett tag. Frågan är hur barnet som hon säger sig ha hemma har det?
2022-11-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdhdjdbskikfnfkd
Jag förstår inte hur hon tänker. Trodde hon att socialen skulle be om ursäkt och lämna tillbaka barnet?

Hon ska nog vara glad om hon får prata med dem alls på ett tag. Frågan är hur barnet som hon säger sig ha hemma har det?
Hon säger bla att hon ville vara med när barnet flyttade till nytt familjehem
2022-11-25, 22:23
Medlem
Citat:
Hon säger bla att hon ville vara med när barnet flyttade till nytt familjehem

Det var nog klokt att hon inte var med, hade garanterat bara stressat det stackars barnet.
2022-11-25, 22:24
Medlem
Citat:
Ja precis så.

Såklart han gör! Snart är det nog både massmördare, pedofiler och våldtäksmän i hans umgängeskrets. Om ingen snart syr in honom så tror jag detta slutar väldigt illa… Hans vänskapskrets består endast av människor som inte har gjort rätt för sig.. Finns det ens en enda som har rent mjöl i sin påse bland alla clowner?
2022-11-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
Såklart han gör! Snart är det nog både massmördare, pedofiler och våldtäksmän i hans umgängeskrets. Om ingen snart syr in honom så tror jag detta slutar väldigt illa… Hans vänskapskrets består endast av människor som inte har gjort rätt för sig.. Finns det ens en enda som har rent mjöl i sin påse bland alla clowner?

Tror precis som dig att det kommer sluta illa om han fortsätter som han gör. Är ganska tydligt att han inte mår helt bra psykiskt.

Säkert en snäll människa men han kan nog behöva klippa banden med alla dessa knepiga människor som bara tycker synd om sig själva och utnyttjar honom för att försöka synas och höras

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in