Citat:
Ursprungligen postat av
Mrplay
Okej, vapenvägrare?
Ja hos vissa har jantelagen jobbats in hårt..
De får det nog fantastiskt
Tur att vi är så många "normala"
Jag ska förklara lite så även du förstår! Jag känner Tom och hans familj sen väldigt lång tid tillbaka.
Tom var innan hans faders tragiska bortgång. En snäll, rolig. Trevlig person med stabilt jobb. Sambo sen många är osv.
Han är/var militär. Ingen bonde! Han var en del på gården absolut men till 95% var han där och byggde trädäck. Blomlådor osv. Som han och sambon hade glädje av då de bor i lägenhet.
Han är en helt annan person nu. För alla som känner honom är det uppenbart han är väldigt sjuk. Så lägg ner och spekulera och tro du vet en massa om honom.
Vet han är fruktansvärt elek mot sin familj och anhöriga. Även ni som inte känner honom kan ju se att det han lägger upp och gör. Säger inte är friskt?
Spelar in sin 90åriga farmor i smyg. Förnedrar sin far med alla lögner att han var drabbad av länsstyrelsen, lagt ut hela hans liv i minsta detalj. Fy bara så sorgligt han inte får hjälp av PsykiskVård. Enda jag vädjar till er, tro inte på något han säger då det är lögner och endast hans sjuka verklighet.