2022-11-25, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
Jag räknade till 7 stycken som stod som publik.

Du vet att det finns rörliga bilder va??
Såg man från början, var det säkert en nolla till bakom den siffran.
2022-11-25, 18:59
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nej ,umgänget ska vara positivt , föräldrar ska inte säga saker som att mamma och pappa kämpar för att barnet ska få komma hem eftersom små barn inte förstår och kan i värsta fall tro att de ska få åka hem väldigt snart och hamna i vänteläge.
Det här du skriver nu är så viktigt. Jätteviktigt.
Det skapar ytterligare trauma hos de här barnen. Föräldrarna förstår inte det. Utan bara fortsätter, fortsätter och fortsätter. Det här gör en enorm skada i barnet.
O skapar större klyftor mellan socialtjänsten och barnet.
2022-11-25, 19:00
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Nu få man väl hoppas de inser att de inte har något stöd för deras galenskaper…..
2022-11-25, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Nu få man väl hoppas de inser att de inte har något stöd för deras galenskaper…..
De tyckte att det var ett jättebra resultat
2022-11-25, 19:16
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrplay
Okej, vapenvägrare?
Ja hos vissa har jantelagen jobbats in hårt..
De får det nog fantastiskt

Tur att vi är så många "normala"
Jag ska förklara lite så även du förstår! Jag känner Tom och hans familj sen väldigt lång tid tillbaka.
Tom var innan hans faders tragiska bortgång. En snäll, rolig. Trevlig person med stabilt jobb. Sambo sen många är osv.
Han är/var militär. Ingen bonde! Han var en del på gården absolut men till 95% var han där och byggde trädäck. Blomlådor osv. Som han och sambon hade glädje av då de bor i lägenhet.
Han är en helt annan person nu. För alla som känner honom är det uppenbart han är väldigt sjuk. Så lägg ner och spekulera och tro du vet en massa om honom.
Vet han är fruktansvärt elek mot sin familj och anhöriga. Även ni som inte känner honom kan ju se att det han lägger upp och gör. Säger inte är friskt?
Spelar in sin 90åriga farmor i smyg. Förnedrar sin far med alla lögner att han var drabbad av länsstyrelsen, lagt ut hela hans liv i minsta detalj. Fy bara så sorgligt han inte får hjälp av PsykiskVård. Enda jag vädjar till er, tro inte på något han säger då det är lögner och endast hans sjuka verklighet.
2022-11-25, 19:19
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Jag misstänkte det. Är säkert så i deras verklighet de lever i.
Är ju betydligt mer folk på Sergels torg en vanlig dag utan deras demo. Folk flydde ju.
2022-11-25, 19:24
Medlem
Max3xs avatar
Citat:

Nej, den analysen har de ej förmåga till.
2022-11-25, 19:32
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Som allt annat Tom och Fia gör en osannolik blandning på folk. Han John ny demokrati. Nu partiet nyans. Och så mäta förhud fritjof. Undra hur deras samtal låter😂
2022-11-25, 19:40
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Jag ska förklara lite så även du förstår! Jag känner Tom och hans familj sen väldigt lång tid tillbaka.
Tom var innan hans faders tragiska bortgång. En snäll, rolig. Trevlig person med stabilt jobb. Sambo sen många är osv.
Han är/var militär. Ingen bonde! Han var en del på gården absolut men till 95% var han där och byggde trädäck. Blomlådor osv. Som han och sambon hade glädje av då de bor i lägenhet.
Han är en helt annan person nu. För alla som känner honom är det uppenbart han är väldigt sjuk. Så lägg ner och spekulera och tro du vet en massa om honom.
Vet han är fruktansvärt elek mot sin familj och anhöriga. Även ni som inte känner honom kan ju se att det han lägger upp och gör. Säger inte är friskt?
Spelar in sin 90åriga farmor i smyg. Förnedrar sin far med alla lögner att han var drabbad av länsstyrelsen, lagt ut hela hans liv i minsta detalj. Fy bara så sorgligt han inte får hjälp av PsykiskVård. Enda jag vädjar till er, tro inte på något han säger då det är lögner och endast hans sjuka verklighet.

Beklagar, det kan inte vara lätt att vara närstående och se de här galenskaperna.

Jag är ambivalent till Tom. Han verkar väldigt genuint snäll och omtänksam och vill hjälpa, det är ju fint. Men han är ju (nu) uppenbart tokig och har låst sig vid att skylla faderns död på länstyrelsen. Och tydligen så lockar tokar till sig andra tokar.
2022-11-25, 19:42
Medlem
Citat:

Allså, definiera känner..
Är du familjemedlem eller granne etc
Du kanske kan svara på då du säger att han inte är bonde, när blir man en bonde?
Ja det tror jag säkert att han är en helt annan person än den ni är vana vid. När han gick där och byggde blomlådor. Tex.
Men innebär det att han är psykiskt sjuk??
Den här konflikten i familjen kanske alltid har funnits men aldrig kommit upp till ytan offentligt.
Kan du säga EXAKT vad det är han har ljugit om ang sin fars utsatthet!!
Jag har pratat med honom, han var precis likadan som han alltid har varit.
2022-11-25, 19:49
Medlem
Citat:

Vet inte vad alla här räknade med!? 70000 pers som Tom sa? Ha ha isåfall.
Från att börja från noll, är väl detta ett bra resultat.
(Och då utan någon känd frontfigur)
2022-11-25, 19:54
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrplay
Allså, definiera känner..
Är du familjemedlem eller granne etc
Du kanske kan svara på då du säger att han inte är bonde, när blir man en bonde?
Ja det tror jag säkert att han är en helt annan person än den ni är vana vid. När han gick där och byggde blomlådor. Tex.
Men innebär det att han är psykiskt sjuk??
Den här konflikten i familjen kanske alltid har funnits men aldrig kommit upp till ytan offentligt.
Kan du säga EXAKT vad det är han har ljugit om ang sin fars utsatthet!!
Jag har pratat med honom, han var precis likadan som han alltid har varit.
Tänker naturligtvis inte säga vem jag är då det skulle bryta mot reglerna här!
Känner som jag sa familjen och Tom väldigt väl. Aldrig varit några konflikter alls, tidigare.
Vad är det som är sant med det han påstår?
Han hade ett besök av länstyrelsen, som hittade 2 små brister som rättades till på några timmar. Det är allt!!! Är det och vara trakasserad av länstyrelsen,?
Jag vet han är fruktansvärt manipulativ så om ni inte känner honom förstår jag ni låter er luras, men du verkar inte bry dig om fakta eller min vädjan att lägga av för familjens och vännernas skull så kommer inte prata för döva öron

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in