2022-11-24, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Jenna-
För dig och mig, kanske.

Men för Patrik och Sara? Jag är inte någon mobbare, men de verkar inte särskilt skarpa. Att de skulle vara belästa när det kommer till psykologi ställer jag mig väldigt tveksam till.
Samma princip gäller nog, men där hejas det på att fånga ny gädda.
I senaste artikeln i ETC säger ju Sara att de aktivt försöker få kontakt med gäddor igen, efter att gäddan backat en gång...
Citera
2022-11-24, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Jenna-
Det kan det mycket väl vara. En slags trigger. Han kan ju ha haft sådana tankar i flera år men ändå kunnat kontrollera sig. Men sen när de dyker upp och planterar ett säd så blir det en trigger som blir förödande för hans offer.

Han har helt klart varit pedofil hela tiden. Hans samlingar av barnporr tyder på det.

Däremot verkar han inte gått vidare med de fantasierna tidigare. I vart fall finns inget som tyder på det. Tvärt om verkar han vara "nybörjare". Han har ett barn, som är 2år. Innan har han inte haft några barn.

Enligt dagis så är flickan normal fram till April 2022. Några dagar efter det att Gäddan börjar prata med pedofilmamman så håller dagis ett möte om att flickan ändrat beteende. Vi kan väl anta att flickan varit med om något som kraftigt förändrar hennes beteende varav förskolan reagerar.

Det tyder på två saker.

Ett är att det hade kommit fram ändå, även utan Dumpen. Soc var redan inblandad verkar det som.

Två att pedofilmamman är den utlösande faktorn.

Dumpen förnekar att de är den pedofilmamman. Men eftersom det inte finns några pedofilmammor på nätet. Dumpen uppfann begreppet, och den här pedofilmamman dök upp samtidigt som Dumpens pedofilmammor så är det antagligen Dumpen ändå.

Därför så otroligt korkat av polisen att inte tömma Patrik och Saras telefoner. Där finns ju bevis.
Senast redigerad av odif6891 2022-11-24 kl. 13:34.
Citera
2022-11-24, 13:52
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Han har helt klart varit pedofil hela tiden. Hans samlingar av barnporr tyder på det.

Däremot verkar han inte gått vidare med de fantasierna tidigare. I vart fall finns inget som tyder på det. Tvärt om verkar han vara "nybörjare". Han har ett barn, som är 2år. Innan har han inte haft några barn.

Enligt dagis så är flickan normal fram till April 2022. Några dagar efter det att Gäddan börjar prata med pedofilmamman så håller dagis ett möte om att flickan ändrat beteende. Vi kan väl anta att flickan varit med om något som kraftigt förändrar hennes beteende varav förskolan reagerar.

Det tyder på två saker.

Ett är att det hade kommit fram ändå, även utan Dumpen. Soc var redan inblandad verkar det som.

Dumpen förnekar att de är den pedofilmamman. Men eftersom det inte finns några pedofilmammor på nätet. Dumpen uppfann begreppet, och den här pedofilmamman dök upp samtidigt som Dumpens pedofilmammor så är det antagligen Dumpen ändå.

Därför så otroligt korkat av polisen att inte tömma Patrik och Saras telefoner. Där finns ju bevis.
Även om vi tycker olika om Dumpen så måste jag ändå ge dig en poäng i detta fallet. Reagerade också på att dagispersonalen vid den aktuella tidpunkten märket en förändring när dom lade flickan på skötbordet eller när dom borstade hennes tänder. Då gjorde hon kraftigt motstånd. Nu vet vi inte allt så det kan också vara en stor slump. Men det väcker givetvis många frågor och om flickan fick lida i onödan. Det är det som skavar i mig.
Senast redigerad av BeachBob 2022-11-24 kl. 13:57.
Citera
2022-11-24, 13:59
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Samma princip gäller nog, men där hejas det på att fånga ny gädda.
I senaste artikeln i ETC säger ju Sara att de aktivt försöker få kontakt med gäddor igen, efter att gäddan backat en gång...
Ja, och de är tydligen inte lika villiga att avslöja vart de har sina jaktmarker numera.
Citat:

Det tyder på två saker.

Jag tror inte på slumpen i det här fallet. Barn i den åldern är dessutom väldigt dåliga på att dölja saker de varit med om - tyvärr är en del vuxna ännu sämre på att upptäcka beteendeförändringar. Men om nu flickan har varit en normal, lekfull och glad 2-åring till att plötsligt visa tecken på någonting som är oroväckande, så har det ju definitivt hänt henne någonting.

Och jag tror att Dumpen har ett stort ansvar i det som Gäddan misstänks ha utsatt flickan för. Dumpen har inte en aning om vem det är de har att göra med när de sitter och sexchattar med de här personerna. De har ingen fakta eller information kring hur personen är, vad den har varit med om eller vad personen reagerar på.

Kastar man kottar på ett getingbo så kommer man till slut svärmas av getingar, och det är precis det Dumpen sysslar med. Jag tror att Dumpen är väldigt selektiva med att dela med sig av sina chattar. De chattar där de provocerar och hetsar Gäddan till att ses visar de aldrig.

Polisen får inte tömma deras mobiler om de inte har en rimlig misstanke om att de har begått ett brott.
Citera
2022-11-24, 14:04
Medlem
Sommargays avatar
166 går att hitta en profil på om man söker på kiknamnet + kamrat. Nyligen registrerad och står faktiskt som inloggad just nu när jag kollar. Borde vara lättknäckt men ratsit har ändrat sitt gränssnitt och jag får knappt några träffar där.
Citera
2022-11-24, 14:10
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
166 går att hitta en profil på om man söker på kiknamnet + kamrat. Nyligen registrerad och står faktiskt som inloggad just nu när jag kollar. Borde vara lättknäckt men ratsit har ändrat sitt gränssnitt och jag får knappt några träffar där.
Hur hittar jag hans kik-namn? Ser inga chattar under hans video. Är jag blind?
Citera
2022-11-24, 14:15
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Sara uppger i senaste intervjun med ETC att de tidigare "frekvent" avpublicerade gäddor.
Enda gäddan jag vet om är den första som tog sitt liv.
Någon med järnkoll på de som vet vilka andra hon menar?

Citat:
Nä, ingen aning. Ingen har hittat någon av-publicerad.

Kollar man i deras bibliotek så stämmer antalet inte riktigt överens med numreringen. MEN... Patrik och Sara är inga mattegenier direkt. De har tidigare bevisat stor förmåga på att räkna fel. Mest hela tiden.

Sen de började numrera Gäddorna saknas i vart fall ingen som jag sett.

Lysturken har någon form av register över alla Gäddor. Han borde kunna kolla.

Jag laddade ner någon sammanställning daterad 2022-01-28 på de gäddor som fanns då. Ser ut att vara filmer och en avbildning av Dumpens hemsida med chattar.
Om man ska vara petig så är ju gäddorna inte numrerade. Däremot får varje napp ett nummer. Det innebär att numreringen inte borde stämma med antalet gäddor eftersom åtminstone tre gäddor blivit konfronterade två gånger: Candyman Kent, Morgongädda på restaurang och Tömmar-Janne. De tidigaste nappen har inte ens fått sina nummer så numreringen är inte komplett.

Känner inte till någon avpublicerad förutom han som tog sitt liv. Däremot har chatloggar försvunnit och det finns videolänkar som inte funkar.
Citera
2022-11-24, 14:19
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Han hade haft en stroke och lider av afasi säger han i videon. Därav han verkar lite bakom.
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det hörde jag inte men det var åt det hållet jag funderade , skador i frontalloben var vad jag skulle gissat som lett till personlighetsförändring och avsaknad av spärrar .
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror inte hans pedofili är avhängig stroken, den fanns helt säkert innan.
Det han säger är att hans förmåga att formulera sig påverkats - och det verkar stämma.
Han verkar inte heller bakom, han är fullt medveten om vad han gjort - och när han möter Dumpen så är det ingen tvekan om att han på en gång förstår vad det handlar om.
Gäddan har helt klart expressiv afasi till följd av en vänstersidig stroke, dvs propp eller blödning i vänster hjärnhalva. Han har därför svårt att uttrycka sig. Intellekt är opåverkat, dvs han har inga problem att TA IN information.
Pedofilin har funnits där innan och är inte ett resultat av stroke. Han försöker iofs inte heller att skylla på sin genomgångna stroke, vilket är bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Om du tänker på Lelles chatloggar så fanns vissa bilder bara i den där filmen som de länkar till (med just nu icke klickbar länk): https://dumpen.se/wp-content/uploads/2021/11/received_3078783982359866.mp4

Mandelbiskvin i det höga gräset kan du dock få som aptitretare inför det stora jubileet: https://www.bildtagg.se/bild/uwtxsjkxu4wrxmfjz6ec630l

Fatta att bli serverad den biskvin till frukost. Lättvispad grädde och ett glas nyponsoppa så är lyckan gjord. Ner med hela huvet bara. Glufs glufs.

Kör en rebus på honom idag för nytillkomna Lelle-fans:

Förnamn 1: Samma som den Svahn som höll i teveprogrammet Blåsningen på 90-talet.

Förnamn 2: Samma som slavisten och författaren Bodin som 1991 gav ut skriften "Den oväntade glädjen: Sju studier i den ryskortodoxa andliga traditionen."

Efternamn: Samma som den svenske 94-bronshjälten Kenneth som gjorde ett viktigt nickmål mot Rumänien i kvartsfinalen.

Postort: Hårda bud gäller enligt talesättet på denna ort.

Födelseår: Samma år som Fotbolls-VM i Mexiko vanns av Brasilien. Också samma som de svenska stoltheterna Nicklas Lidström och Mattias Flink.

Födelsedag: Fredagen före Norges nationaldag det år han föddes.

https://dumpen.se/2021/11/25/mannen-som-ville-visa-vad-pedofiler-gor-med-barn-napp-igen/

Tack för detta!
Och ser fram emot morgondagen.
Laddar upp med nyponsoppa utan biskvier.
Citera
2022-11-24, 14:28
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Den sista uthängningen med mannen som har fått stroke är ju ett lågvattenmärke.
Har man någon som helst vetskap om hur en stroke kan påverka hjärnan, dess funktion och i vissa fall även resultera i en personlighetsförändring. Han har ju uppenbarligen någon form av afasi.

Varför kontaktar man inte polisen omgående och struntar i en uthängning? Forskning visar att hypersexualitet och sexuella avvikelser är vanliga bland stroke-patienter.

Vetskap som du helt klart inte verkar ha.
Gäddans symtom tyder på en stroke i vänster hjärnhalva och inte pannloben. Är du så kunnig som du utger dig för att vara så förstår du vad jag menar.
Gäddans pedofili är INTE ett förvärvat ”tillstånd”.
Citera
2022-11-24, 14:30
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Om man ska vara petig så är ju gäddorna inte numrerade. Däremot får varje napp ett nummer. Det innebär att numreringen inte borde stämma med antalet gäddor eftersom åtminstone tre gäddor blivit konfronterade två gånger: Candyman Kent, Morgongädda på restaurang och Tömmar-Janne. De tidigaste nappen har inte ens fått sina nummer så numreringen är inte komplett.

Känner inte till någon avpublicerad förutom han som tog sitt liv. Däremot har chatloggar försvunnit och det finns videolänkar som inte funkar.

Jag känner till ytterligare en som blivit avpublicerad. Kallades campinggäddan.
Citera
2022-11-24, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Jag känner till ytterligare en som blivit avpublicerad. Kallades campinggäddan.
Campinggäddan publicerades väl aldrig på dumpen? Klippet laddades upp på rumble, och ligger fortfarande kvar, men det blev ingen dumpen-publicering vad jag kan minnas. Tror de förklarade det med att han hade någon form av handikapp och att de istället för publicering hade kontakt med anhöriga för att få bukt med problemet. Men sen togs klippet på rumble aldrig ner.
Citera
2022-11-24, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Även om vi tycker olika om Dumpen så måste jag ändå ge dig en poäng i detta fallet. Reagerade också på att dagispersonalen vid den aktuella tidpunkten märket en förändring när dom lade flickan på skötbordet eller när dom borstade hennes tänder. Då gjorde hon kraftigt motstånd. Nu vet vi inte allt så det kan också vara en stor slump. Men det väcker givetvis många frågor och om flickan fick lida i onödan. Det är det som skavar i mig.

Håller helt med. Micro113, det är detta som skaver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in