2022-11-23, 14:58
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skulle folk inte våga säga emot eller kritisera Dumpen ute i stugorna?
Är du paranoid så du tror han avlyssnar alla? Och om han gjorde - vad är det du tror skall hända?

Det är bara ni som raggar barn på nätet som behöver oroa er för att Dumpen "lyssnar".
Kanske utryckte mig dåligt, avsåg att de andra runt köksbordet kan tro man är pedofil, så som många tolkar det här på FB.
Citera
2022-11-23, 14:59
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Klart att det är så, det är en ren show och inget fel i det alls tycker jag. Ett skratt förlänger livet och Dumpen får mig att skratta. Alltså är Dumpen bra för min kropp.
Säkert du som filmar vid olyckor och lägger ut.
Citera
2022-11-23, 17:24
Medlem
Den sista uthängningen med mannen som har fått stroke är ju ett lågvattenmärke.
Har man någon som helst vetskap om hur en stroke kan påverka hjärnan, dess funktion och i vissa fall även resultera i en personlighetsförändring. Han har ju uppenbarligen någon form av afasi.

Varför kontaktar man inte polisen omgående och struntar i en uthängning? Forskning visar att hypersexualitet och sexuella avvikelser är vanliga bland stroke-patienter.
Citera
2022-11-23, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Den sista uthängningen med mannen som har fått stroke är ju ett lågvattenmärke.
Har man någon som helst vetskap om hur en stroke kan påverka hjärnan, dess funktion och i vissa fall även resultera i en personlighetsförändring. Han har ju uppenbarligen någon form av afasi.

Varför kontaktar man inte polisen omgående och struntar i en uthängning? Forskning visar att hypersexualitet och sexuella avvikelser är vanliga bland stroke-patienter.
Personen blir inte mindre farlig för att hans beteende kanske beror på skador i hjärnan
Citera
2022-11-23, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Personen blir inte mindre farlig för att hans beteende kanske beror på skador i hjärnan

Nej, men risken är att hans sexuella avvikelse är just på grund av hans stroke och en stroke är inget man väljer själv, en personlighetsförändring eller en sexuell avvikelse med anledning av en stroke är något man behöver hjälp med. En uthängning av två uslingar likt Sara och Patrik gör ingen nytta som helst.

Varken för några barn, personen själv eller dennes anhöriga. Jag har en vän vars förälder har fått en stroke som med all sannolikhet har varit betydligt mindre omfattande än vad mannen i klippet har fått genomlida och komplikationerna är omfattande och påverkandet på personens personlighet likaså.
Senast redigerad av Aloe-Blacc 2022-11-23 kl. 17:50.
Citera
2022-11-23, 17:50
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Nej, men risken är att hans sexuella avvikelse är just på grund av hans stroke och en stroke är inget man väljer själv, en personlighetsförändring eller en sexuell avvikelse med anledning av en stroke är något man behöver hjälp med. En uthängning av två uslingar likt Sara och Patrik gör ingen nytta som helst.

Varken för några barn, personen själv eller dennes anhöriga.

Fortfarande så är han lika farlig. Spelar ingen roll om har fått en avikelse pga en stroke.
Citera
2022-11-23, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Fortfarande så är han lika farlig. Spelar ingen roll om har fått en avikelse pga en stroke.

Dumpen gör ingen mindre farlig, om något så blir männen än mer farliga och utstuderade. En som redan har förlorat allt, har inget mer att förlora.
Citera
2022-11-23, 18:16
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Någon som vet om filmen på mannen som satt i bagageluckan tillsammans med sin hund finns kvar någonstans online? Dumpen plockade ju ner den efter att han tog livet av sig.

https://www.bitchute.com/video/DR7yL4PRnm4R/
1:44:40
Citera
2022-11-23, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Det är polisens roll att fånga våldtäktsmän och domstolens roll att döma. Dumpen kan och vill endast jävlas med folk de fått för sig är våldtäktsmän och pedofiler utan rättsligt prövning, och helst få dem att ta livet av sig.

Dumpen är populistisk dynga! Utan en betalande följarskara skulle de lägga ner freak showen. För att få in mer cash måste man hela tiden bli djärvare och utmana mer, fånga ännu mer freaks - gärna krymplingar och med coola missbildningar. Sånt går hem i rutan.
Dumpen driver undersøkende journalistikk!
Så foreldrene kan se hvilke svin som jakter på deres barn og så svinene selv kan se hva samfunnet synes om dem.
Citera
2022-11-23, 18:47
Medlem
Ny på gang
https://rumble.com/v1wj8lo-han-med-getskgget.html
Citera
2022-11-23, 19:02
Medlem
Citat:

Varken för några barn, personen själv eller dennes anhöriga. Jag har en vän vars förälder har fått en stroke som med all sannolikhet har varit betydligt mindre omfattande än vad mannen i klippet har fått genomlida och komplikationerna är omfattande och påverkandet på personens personlighet likaså.
Spelar väl ingen roll om den psykosexuella störning är medfödd , beror på att en person fått störningen pga saker i barndomen eller om den är förvärvad genom skador i hjärnan farligheten minskar inte
Citera
2022-11-23, 20:17
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Jag tror annonserna baseras på din browsers cookies.

Det tror jag också, fast kul ändå 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in