2022-11-22, 10:09
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
En av gäddorna har lämnat över information och inträde till andra plattformar som de nu fiskar i istället.
KiK är nog inte död, tittar du i Fup så simmar det runt mycket sjukt där och finns helt sjuka grupper ..
Jag trodde KiK var för ungdomar och blev minst sagt förvånad när man ser vad som tillåts florera där och vilka grupper som får bildas. Helt sjukt.

Kik var för ungdomar, men de har väl lämnat plattformen sen länge? Var många år sen KiK var "the place to be". Ungdomar rör sig till nya plattformar snabbare än vi hinner förstå det. Kvar blir bara förvirrade boomergäddor som diskuterar med varandra.

Var det inte KiK som de jämförde med ett spökskepp som flyter omkring på nätet? Är väl därför det "tillåts" precis vad som helst. Det finns ingen moderering eller ägare som bryr sig om appen.
Citera
2022-11-22, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Ny äckelgädda

Vill barnet se min snabel?

https://dumpen.se/2022/11/22/vill-barnet-se-min-snabel-napp-166-sodertalje/
Svårt att få grepp om den gäddan , välvårdad men egendomlig antingen väldigt chockad eller något funktionshinder
Citera
2022-11-22, 10:20
Medlem
Dumpen har tagit sig in på tidigare slutna pedofilforum.

Det har skrivits på flera ställen.

Det var väl en gädda som bröt ihop och lärde ut hur dessa grupper agerar och deras interna koder med mera?

Det måste vara svårt för Dumpens fiskare då delar av biljetten in i deras värld är att själva begå brott och dela barnporr.

Dumpen trålar och håvar in en del skadat gods. Grove Ove och den senaste stroke-gäddan är tydliga exempel. Hoppas att polisen är med och kan ta de mer slipade fiskarnas datorer efter spaning.

Eller att en hjältefiskare offrar sig och tar straffet för delad barnporr för att ta de riktigt stora gäddorna.

Jag skänker gärna pengar till fiskarens böter med mera.

Bäva pedofiljävlar!

Bra jobb Dumpen! Ni gör skillnad!
Senast redigerad av Spritsson 2022-11-22 kl. 10:26.
Citera
2022-11-22, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Svårt att få grepp om den gäddan , välvårdad men egendomlig antingen väldigt chockad eller något funktionshinder

Han säger att han fått en stroke.

Det ihop med gädd-chocken blir jobbigt.

Finns någon rebus på den senaste gäddan?
Citera
2022-11-22, 10:23
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Han hade haft en stroke och lider av afasi säger han i videon. Därav han verkar lite bakom.
Citera
2022-11-22, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Han hade haft en stroke och lider av afasi säger han i videon. Därav han verkar lite bakom.
Det hörde jag inte men det var åt det hållet jag funderade , skador i frontalloben var vad jag skulle gissat som lett till personlighetsförändring och avsaknad av spärrar .
Citera
2022-11-22, 10:33
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Det hörde jag inte men det var åt det hållet jag funderade , skador i frontalloben var vad jag skulle gissat som lett till personlighetsförändring och avsaknad av spärrar .
Det var i slutet han nämnde det. Men det var en ganska tråkig video så du är förlåten att du inte såg på hela.
Citera
2022-11-22, 10:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Kik var för ungdomar, men de har väl lämnat plattformen sen länge? Var många år sen KiK var "the place to be". Ungdomar rör sig till nya plattformar snabbare än vi hinner förstå det. Kvar blir bara förvirrade boomergäddor som diskuterar med varandra.

Var det inte KiK som de jämförde med ett spökskepp som flyter omkring på nätet? Är väl därför det "tillåts" precis vad som helst. Det finns ingen moderering eller ägare som bryr sig om appen.
KiK skulle tydligen läggas ner 2019, men köptes istället upp av Medialab som lade resurser för att förbättra appen och göra den mer "användarvänlig".
Den lanseras av bl a Telenor - vilket dessvärre innebär att den inför "okunniga" föräldrar kan uppfattas som en seriös app. (Kollade upp detta nu)

Att ungdomar fortfarande hänger där kan man se i Fup, däremot är det ju svårt att få en uppfattning om omfattningen. Efter det man sett från appen i de här sammanhangen kan jag tycka att den borde läggas ner - alternativt att funktionen att kunna vara helt anonym försvinner.

Jag vet att mina barnbarn hänger i en spelapp där det också florerar konstiga individer som gör att föräldrarna måste ha koll och bara tillåter att det spelas med begränsningar. Så det är nog dessvärre så att de här sjuka individerna flyttar sig till där ungarna håller till.
Citera
2022-11-22, 10:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag tror inte hans pedofili är avhängig stroken, den fanns helt säkert innan.
Det han säger är att hans förmåga att formulera sig påverkats - och det verkar stämma.
Han verkar inte heller bakom, han är fullt medveten om vad han gjort - och när han möter Dumpen så är det ingen tvekan om att han på en gång förstår vad det handlar om.
Citera
2022-11-22, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det var i slutet han nämnde det. Men det var en ganska tråkig video så du är förlåten att du inte såg på hela.
Ja , slutet hörde jag inte men fick intrycket att han skulle ha någon form av förvärvad hjärnskada eftersom något liknade väldigt mycket en person jag träffat på som skadat frontalloben i bilolycka där spärrar kring sex släppt
Citera
2022-11-22, 10:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja , slutet hörde jag inte men fick intrycket att han skulle ha någon form av förvärvad hjärnskada eftersom något liknade väldigt mycket en person jag träffat på som skadat frontalloben i bilolycka där spärrar kring sex släppt
Nej, han säger att han haft en stroke och på grund av stroken har afasi och därmed svårt att uttrycka sig.
Citera
2022-11-22, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror inte hans pedofili är avhängig stroken, den fanns helt säkert innan.
Det han säger är att hans förmåga att formulera sig påverkats - och det verkar stämma.
Han verkar inte heller bakom, han är fullt medveten om vad han gjort - och när han möter Dumpen så är det ingen tvekan om att han på en gång förstår vad det handlar om.
Beroende på hur hjärnan skadats kan det ge personlighetsförändring . Det sannolika är väl dock att han haft störning hela tiden men de senaste åren kanske pga stroken släppt på hämningarna och blivit aktiv bland likasinnade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in