Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Ditt sista stycke: det har jag också funderat över nästan från start. Ingen annan har det hintats om.
Det där kan mycket väl vara det utlösande.
I början av den här tråden började man gå in och kolla facet, där det hittades att TT skrivit grattis och en 😍 smiley till MH.
En bagatell kan tyckas men JJ som tycker att MH är hennes, ifrågasätter MH, frågar varför TT skriver så till henne, om de är kompisar bakom ryggen på JJ.
MH säger att hon inte fattar varför TT håller på att stalka henne (överdrift och bara ett ponerande), att hon inte ens vill ha någonting av henne skrivet till sig.
TTs bekymrande om MH tas emot ungefär som när ens förälder säger något av omtanke men väcker inre aggressioner.
På nöjet vill TT att MH ska lyssna på henne, det uppstår då bråk mellan henne och i första hand JJ.
Efter den händelsen så pratar JJ med MH, någon av dem säger att TT kommer fortsätta hålla på att försöka förstöra deras vänskap.
Eftersom jag tror det är ett mord så tror jag också att det är här de gör upp om att TT ska tystas.
De gör inte upp allt i detalj, eller som någon skrivit tidigare hade platsen där TT letats upp tidigare??
Nu är de iaf på nöjet och bestämmer sig för att låta trevliga att de inte vill ha det såhär och om TT följer med dem hem så kan de prata ut.
TT som är bekymrad om MH vill det och resten har stötts och nötts härinne.