Citat:
Ursprungligen postat av
.-.-.-.
Jag köper den här tekniska beskrivningen rakt av, men absolut inte att den skulle förklara att och hur man hittar kroppen - för att hitta kroppen måste man pinpointa inte bara en plats utan EN PLATS I TID. MGM har ju SAS inte befunnit sig på fyndplatsen hela natten. Jag tror, som jag nämnt i tidigare inlägg, att man har fler parametrar, och eventuellt har fog att kalla det "gediget polisarbete"

Försökte bara förklara vad Notknapparen undrade över vad media kan ha menat med ”tårtbitar”.
Vi får se när de släpper facit om de hade kunnat lösa det på 48h eller ej.
Det spår MGM lämnade efter sig i t.ex mobil eller moln som polis bör ha följt för att hitta koordinaten ska ju ha satt sig i nåt lagringsmedia i mobilen eller molnet när de är på platsen.
Om man vill kan man säga att spåret kanske fanns där så snart MGM förhördes eller greps. Beroende på när de tog mobiler eller annat i beslag och hur lång analysen tog. Först i fup ser vi hur ”gediget” den här ”spetskompetensen” arbetade.
Enligt chefen i senaste intervjun jobbade de dag och natt med att hitta henne. Blir intressant att se med vad om detta räcker till åtal.