Citat:
Ursprungligen postat av
Lilla-Plutten
Jag tror att när man tar en annans liv, så har man fel i huvudet. En omgång spö hade man förstått. Detta är grövre brott än så.
Nu har åklagaren gått ut med att det stärkts så de kommer inte ut på länge... Som jag förstått idag. Men jag vet mer än detta, men kan inte återge det nu.
Även en omgång spö är ju inte ok.
Även en omgång spö kan ha dödlig utgång, såvida man inte först har sett till att få det tilltänkta offret att spöa blivit utredd och scannad för att se om det föreligger missbildningar i hjärnan som tyder på att det lätt uppstår blödningar.
Det här med att åka runt och få folk att prata genom att skrämma dem (tror bestämt att det var du som skrev det), det känns som om man tycker det är ok att det finns parallellsamhällen då. Lite som en egen rättegång.
Om du nu vet mer så är det väl din förbannade skyldighet som medmänniska till Tove att meddela det vidare.
Att hålla ett högt tonläge kommer man inte så långt med, gör om gör rätt.
Ifrågasätter dina inlägg på grund av den aggressiva tonen du har.
Det är lite teater över den.
Så återigen, om du nu vet så meddela det till de som utreder fallet, kanske är någon/några få här i detta forumet som gör det.
Men är säker på att de är intresserade av det du vet.
Chilla lite bara när du lägger fram det du har annars kanske du åker på förargelseväckande beteende 😉