2022-08-02, 12:27
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Om man säger såhär, om en match spelades som gällde allt du äger och har (eller om ditt liv) och du bara fick välja en av dem (Ronaldo vs Messi) i peak form, vem skulle du välja 😃?

Fast det kommer aldrig hända. Och sen vet vi redan att Ronaldo dominerat Engelska ligan både som ung och äldre. Skulle matchen vara mot Eibar hade jag nog valt Messi.
Citera
2022-10-02, 00:04
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Tyst det blev här då. Men var väl inte lika roligt längre när Messi dominerar igen. Ligue 1 bästa spelare hittills under säsongen. Fått bäst betyg. Skapar mest. Flest assist. Tvåa i poängliga. Bäst dribblingsstatistik.

Men visst måste varit en chock för folk att Messi bara var en människa och inte en utomjording som man trott från början. Behövde väl acklimatisera sig som alla andra.
Citera
2022-11-16, 23:13
Medlem
tjallepetters avatar
Den 18/12 kommer vi få ett definitivt svar på vem den bästa spelaren genom alla tider är.

Jag upptäckte Messi i VM 2006 och har sedan dess följt hela hans karriär med stor beundran. Att han nu kommer vinna VM Guld i sitt 5e VM sluter cirkeln för min del.

Tacksam att få ha skådat denna makalösa fotbollsspelare.
Citera
2022-11-17, 17:03
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Den 18/12 kommer vi få ett definitivt svar på vem den bästa spelaren genom alla tider är.

Jag upptäckte Messi i VM 2006 och har sedan dess följt hela hans karriär med stor beundran. Att han nu kommer vinna VM Guld i sitt 5e VM sluter cirkeln för min del.

Ronaldo mer mål, mer CL titlar mer statyer case closed. Hur många gånger har vi inte sett Messi
Citera
2022-11-17, 17:23
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Ronaldo mer mål, mer CL titlar mer statyer case closed. Hur många gånger har vi inte sett Messi

Mer statyer 😂
Ronaldo fans griper verkligen efter halmstrån.

Gary Neville använde argumentet att Ronaldo hade mer straffmål än Messi som en fördel till Ronaldo.

Intervjun med Piers Morgan säger ju allt om vilken diva han är.
Citera
2022-11-17, 17:27
Medlem
Citat:

Vore kul om antingen Messi eller Ronaldo vann VM i år. Det känns som att det hade kunnat bli clinchern som avgör den debatten.

Tror dock inte att Argentina går hela vägen. Brasilien slår Frankrike i finalen, Argentina får nöja sig med brons efter att ha slagit Tyskland.
Citera
2022-11-22, 16:27
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Mer statyer 😂
Ronaldo fans griper verkligen efter halmstrån.

Gary Neville använde argumentet att Ronaldo hade mer straffmål än Messi som en fördel till Ronaldo.

Intervjun med Piers Morgan säger ju allt om vilken diva han är.

Ahahah din dvärg torska just mot ett land som har kamelkapplöpning som nationalsport. Finns inte en chans att Ronaldo bara skulle lägga sig ner och dö som Messi gör nästan varje gång det bränner till.

På fyra VM har Portugal bara förlorat en enda gruppspelsmatch med Ronaldo i laget: mot Tyskland 2014 (ett av de bästa landslagen i historien).
Citera
2022-12-10, 15:19
Medlem
cerns avatar
Någon som vet varför Messi var så jävla arg igår? (Och övriga Argentinare)
Citera
2022-12-19, 01:32
Medlem
Frewibs avatar
Han är den bästa någonsin. Enkelt som.
Citera
2022-12-19, 07:37
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ahahah din dvärg torska just mot ett land som har kamelkapplöpning som nationalsport. Finns inte en chans att Ronaldo bara skulle lägga sig ner och dö som Messi gör nästan varje gång det bränner till.

På fyra VM har Portugal bara förlorat en enda gruppspelsmatch med Ronaldo i laget: mot Tyskland 2014 (ett av de bästa landslagen i historien).

Väntar ivrigt på vad du har att säga nu
Citera
2022-12-19, 08:11
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Väntar ivrigt på vad du har att säga nu

Ronaldo mer nickmål straffmål han presterar alltid från elvameterspunkten. Roanldo fler klubbar, landskamper, bilar, flickvänner, instagramföljare en mer framgångsrik person helt enkelt. Ronaldo blev disrespekterad av den Haag o det var därför han underpresterade i vm men ronaldo är fortfarande GOAT
Citera
2022-12-19, 08:19
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ronaldo mer nickmål straffmål han presterar alltid från elvameterspunkten. Roanldo fler klubbar, landskamper, bilar, flickvänner, instagramföljare en mer framgångsrik person helt enkelt. Ronaldo blev disrespekterad av den Haag o det var därför han underpresterade i vm men ronaldo är fortfarande GOAT

Inte ens värt att ge ett seriöst svar på...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in