2022-12-19, 10:14
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Ronaldo mer nickmål straffmål han presterar alltid från elvameterspunkten. Roanldo fler klubbar, landskamper, bilar, flickvänner, instagramföljare en mer framgångsrik person helt enkelt. Ronaldo blev disrespekterad av den Haag o det var därför han underpresterade i vm men ronaldo är fortfarande GOAT
Haha dagens skratt. Tack för den!
Citera
2022-12-21, 15:38
Medlem
peterZiipens avatar
Man är bra nyfiken att få reda på hur mycket Activision betalade för detta sponsrade inlägg för Call of Duty på Messis instagram:
https://www.instagram.com/p/CmblN82jaQR/

- Inlägget kommer 3 dagar efter att Messi vinner VM.
- Inlägget kommer 1 dag efter att Messi får världens mest gillade bild på instagram (ca 70m likes)
- Världens i särklass mest omtalade person just nu
Citera
2022-12-22, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Man är bra nyfiken att få reda på hur mycket Activision betalade för detta sponsrade inlägg för Call of Duty på Messis instagram:
https://www.instagram.com/p/CmblN82jaQR/

- Inlägget kommer 3 dagar efter att Messi vinner VM.
- Inlägget kommer 1 dag efter att Messi får världens mest gillade bild på instagram (ca 70m likes)
- Världens i särklass mest omtalade person just nu

Det är ju tydlig reklam? Jag trodde det skulle vara att han sa något positivt om spelet så att det skulle framstå som hans naturliga åsikt men att han fått betalt bakom kulisserna.
Citera
2022-12-22, 16:24
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oleanderr
Det är ju tydlig reklam? Jag trodde det skulle vara att han sa något positivt om spelet så att det skulle framstå som hans naturliga åsikt men att han fått betalt bakom kulisserna.

Ja? Inte påstått något annat än att det är reklam. Skrev ”sponsrade” i mitt inlägg.
Citera
2022-12-22, 16:33
Medlem
wwrs avatar
Jag anser att han är den bäste. Men detta är tydligen vad PSG-fansen anser. Det kommer visst från en av deras pubar i Paris.

https://www.elfutbolero.us/__export/1671498057138/sites/elfutboleromx/img/2022/12/19/fkx86q0xwailabq_jpeg_1042244800.jpg_1042244800.jpg

Vågar han åka tillbaka?
Senast redigerad av wwr 2022-12-22 kl. 16:43.
Citera
2022-12-22, 20:26
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Ahahah din dvärg torska just mot ett land som har kamelkapplöpning som nationalsport. Finns inte en chans att Ronaldo bara skulle lägga sig ner och dö som Messi gör nästan varje gång det bränner till.

På fyra VM har Portugal bara förlorat en enda gruppspelsmatch med Ronaldo i laget: mot Tyskland 2014 (ett av de bästa landslagen i historien).

Ursäkta vad sa du nu igen?
Citera
2022-12-22, 21:00
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Jag anser att han är den bäste. Men detta är tydligen vad PSG-fansen anser. Det kommer visst från en av deras pubar i Paris.

[url]https://www.elfutbolero.us/__export/1671498057138/sites/elfutboleromx/img/2022/12/19/fkx86q0xwailabq_jpeg_1042244800.jpg_1042244800.jpg [/url
Vågar han åka tillbaka?

han förlängde igår så miljarden han fick väger nog tyngre än socfalls pikar på pub
Citera
2022-12-22, 21:03
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
han förlängde igår så miljarden han fick väger nog tyngre än socfalls pikar på pub
Det var intressant. Det var väl pengarna som placerade honom där från början? Fansen glömmer nog. Men han har inte riktigt trivts där var bara mitt intryck.
Citera
2022-12-22, 21:05
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Det var intressant. Det var väl pengarna som placerade honom där från början? Fansen glömmer nog. Men han har inte

riktigt trivts där var bara mitt intryck.

i det första kontraktet ingick en klausul som innebar en lättare väg till VM guldet så när VM guldet bärgades så blev den klausulen i kontraktet automatiskt aktiverad och det förlängdes 1-2 år

ganska uppenbart om man tänker logiskt och skippar allt svammel om bishten och annat
Citera
2022-12-22, 21:19
Medlem
wwrs avatar
Citat:

Citat:
i det första kontraktet ingick en klausul som innebar en lättare väg till VM guldet så när VM guldet bärgades så blev den klausulen i kontraktet automatiskt aktiverad och det förlängdes 1-2 år

ganska uppenbart om man tänker logiskt och skippar allt svammel om bishten och annat
Så det var inte ett aktivt beslut av honom att välja PSG, där han hade varit fri att gå vart som helst?
Citera
2022-12-22, 21:23
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Så det var inte ett aktivt beslut av honom att välja PSG, där han hade varit fri att gå vart som helst?

nej om du tänker efter så förstår även du varför journalisterna skrev spaltmetrar om att messi var klar för miami men nu efter guldet skriver samma källor att han förlängt med psg

citera mig med vad du tror är skillnaden
Citera
2022-12-22, 21:46
Medlem
wwrs avatar
Citat:
nej om du tänker efter så förstår även du varför journalisterna skrev spaltmetrar om att messi var klar för miami men nu efter guldet skriver samma källor att han förlängt med psg

citera mig med vad du tror är skillnaden
Men då var det alltså inte ett aktivt val att spela vidare i PSG. Det lilla jag vet om Messi så verkar han inte trivas i Paris så jag är bara intresserad av vad han gör när han blir fri. Åldern verkar ju inte bita på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in