2022-06-17, 22:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Helt rätt, var bara en vänskapsmatch. 5 mål av Messi..

Men tror inte det var för att Messi ska öka sina stats
Citera
2022-06-17, 22:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DamienJonson
Men tror inte det var för att Messi ska öka sina stats
Nej nu i efterhand tror inte jag heller det.
Citera
2022-06-17, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Nej nu i efterhand tror inte jag heller det.

Hahaha

Vad tror ni om VM. Argentina känns riktigt heta!
Citera
2022-06-18, 00:29
Medlem
Finns det några transfer-rykten gällande Messi denna sommar? Eller kommer han bli kvar i tråkiga PSG?

Minns jag rätt att dom skrev ett 2-års kontrakt med honom?
Citera
2022-07-03, 13:27
Medlem
Milton.Millss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Finns det några transfer-rykten gällande Messi denna sommar? Eller kommer han bli kvar i tråkiga PSG?

Minns jag rätt att dom skrev ett 2-års kontrakt med honom?
Kontraktet var på två år med option på ett tredje år, även om jag tror att Messi inte tycker det var så svängigt med PSG, ärligt talat känns han inte som en PSG-spelare heller så jag tror han gör ett år till med PSG. Sen avrundar han karriären med ett eller två år i Miami (Messi är väldigt ofta där på semester) och sen lär han få någon slags position i Barcelona. Min lekmannamässiga gissning...
Citera
2022-07-03, 19:24
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton.Mills
Kontraktet var på två år med option på ett tredje år, även om jag tror att Messi inte tycker det var så svängigt med PSG, ärligt talat känns han inte som en PSG-spelare heller så jag tror han gör ett år till med PSG. Sen avrundar han karriären med ett eller två år i Miami (Messi är väldigt ofta där på semester) och sen lär han få någon slags position i Barcelona. Min lekmannamässiga gissning...

Något sånt jag har på känn också.
Citera
2022-07-04, 19:37
Medlem
cerns avatar
Hur går det för Messi i PSG?

Stänker han in målen?

Förlängt till 2025?

Miljarbelopp i månadslön?
Citera
2022-07-31, 17:29
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Hur går det för Messi i PSG?

Stänker han in målen?

Förlängt till 2025?

Miljarbelopp i månadslön?
Ja det har ju visat sig att han inte är så jäkla bra som folk påstått. Att han vara kan spela när hela laget anpassar sig efter honom.
Till skillnad från Ronaldo som kan prestera oavsett klubb han spelar i så kommer väl Messi spela ut kontraktet med något begränsad speltid, vinner nog inte ens skytteligan i Frankrike.
Citera
2022-07-31, 18:13
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Ja det har ju visat sig att han inte är så jäkla bra som folk påstått. Att han vara kan spela när hela laget anpassar sig efter honom.
Till skillnad från Ronaldo som kan prestera oavsett klubb han spelar i så kommer väl Messi spela ut kontraktet med något begränsad speltid, vinner nog inte ens skytteligan i Frankrike.

Det var många som redan förstod detta. Messi var större än bajsa och Mbappe är större än PSG. Är det fler spelare som varit större än sin klubb?
Citera
2022-07-31, 18:35
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Det var många som redan förstod detta. Messi var större än bajsa och Mbappe är större än PSG. Är det fler spelare som varit större än sin klubb?
Det hade varit häftig om dessa spelare kunde prestera som Ronaldo.
Citera
2022-07-31, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

Bland annat på grund av detta som jag sätter Maradona som nr 1.

Vem som är bäst mellan Messi och Ronaldo tvistar de lärde om.

Om man säger såhär, om en match spelades som gällde allt du äger och har (eller om ditt liv) och du bara fick välja en av dem (Ronaldo vs Messi) i peak form, vem skulle du välja 😃?
Citera
2022-08-01, 12:42
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Bland annat på grund av detta som jag sätter Maradona som nr 1.

Vem som är bäst mellan Messi och Ronaldo tvistar de lärde om.

Om man säger såhär, om en match spelades som gällde allt du äger och har (eller om ditt liv) och du bara fick välja en av dem (Ronaldo vs Messi) i peak form, vem skulle du välja 😃?
Hm Ronaldo kan ju göra mer på egen hand.
Messi är ju mer beroende av sina lagkamrater så jag skulle säga Ronaldo. Men Messi är givetvis grymt bra och bådadom spelar ju i en helt annan liga än tillexempel Zlatan som inte är en tredjedel så bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in