2022-11-22, 06:39
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nja, har man avkomman varannan vecka, så betalar man inte underhåll. Underhåll betalas bara ut om man tex. endast har sin avkomma varannan helg eller ännu mindre.

Men ja. Finns många positiva saker med att undvika ONS på fyllan. Bättre att träffas dagen efter när båda är nyktra och se om intresset för varandra fortsatt finns kvar. Gör det det, så kanske man borde börja dejta istället och se om det leder till något seriöst. Och först då börja ligga med varandra. Givetvis med ömsesidigt samtycke om sex.
Sådär gör du men den tjejen som du inte gick hem med blev knullad hela natten av någon annan och hann precis fixa till knullrufset innan hon trffade dig för att förklara att intresset inte riktigt finns.
Citera
2022-11-22, 06:53
Avstängd
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Exemplet från debatten tycker jag var ganska allvarligt, det handlade ju om att han påbörjat analsex utan att kommunicera detta innan. Han kan omöjligt fått ett samtycke om de körde bakifrån, till exempel. Då har han inte haft någon kontakt med kvinnan alls, utan bara tagit en chansning. Inte OK.

De hade ju redan haft en form av analsex som hon var med på. Med ditt resonemang kan jag garantera att du själv faktiskt har utfört sexuella handlingar som skulle kunna ha renderat i en våldtäktsdom.
Citera
2022-11-22, 07:44
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Du kan ha rätt, det borde kanske vara tredubbel strafflängd.
Principen bör förstås vara att eftersom inte alla falskanmälare åker fast ska strafflängden vara längre.

Samma princip som att om du åker buss utan en biljett ska böterna vara högre än biljettpriset.

Jaha, så nu ska någon straffas för att ANDRA begår grova brott? Dina åsikter spårar ur mer och mer, lite svårt att ta dig på allvar, så debatten blir därefter också.
Men du, eftersom inte alla våldtäktsmän åker fast ska straffet för de som åker fast vara dubbelt upp?
Citera
2022-11-22, 07:45
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
De hade ju redan haft en form av analsex som hon var med på. Med ditt resonemang kan jag garantera att du själv faktiskt har utfört sexuella handlingar som skulle kunna ha renderat i en våldtäktsdom.

Det är en stor skillnad på finger och kuk, begriper du inte det? Alltså, på allvar?
Citera
2022-11-22, 07:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej verkligen inte utan du får ju stå för din nazifeminism själv. Kvinnor som tänker hatar givetvis lagen som alla oss andra.
Tråden visar att dom flesta kvinnor i tråden är empatistörda och står bakom falska våldtäkter som denna. Jag sa ju det att ni visat era rätta färger och män som ligger med er är lika dumma i huvudet som kvinnor som går hem med tidigare dömda våldtäktsmän. Att ni hysteriskor är usla ligg avslöjar ni ju dessutom i varenda neurotisk post ni gör.

Okej, nu har du också spårat ur till en femtonårings incelnivå.
Krya på dig!
Citera
2022-11-22, 07:50
Medlem
Citat:
Och vad skulle motivering vara att falskt anmäla en okänd person man haft ett one night stand med?
Och om det finns anledning att anmäla, ja då betyder det ju helt enkelt att något övertramp har begåtts. Kan man inte tygla sig bör man avhålla sig från one night stands.

Tro mig, finns massa tjejer därute som är ute efter pengar, sen om någon du inte känner blir lidande för de så får de bli så, och det kan ju bli lönsamt, i 9 fall av 10 så vinner ju tjejerna i ett sånt mål. Killen har inget att komma med
Citera
2022-11-22, 07:54
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Tro mig, finns massa tjejer därute som är ute efter pengar, sen om någon du inte känner blir lidande för de så får de bli så, och det kan ju bli lönsamt, i 9 fall av 10 så vinner ju tjejerna i ett sånt mål. Killen har inget att komma med

Hade tjejen vunnit i 9 av 10 fall hade statistiken för dömda våldtäkter sett helt annorlunda ut än den gör. Kolla upp hur det ser ut innan du uttalar dig.
Citera
2022-11-22, 08:16
Medlem
Citat:
Jaha, så nu ska någon straffas för att ANDRA begår grova brott? Dina åsikter spårar ur mer och mer, lite svårt att ta dig på allvar, så debatten blir därefter också.
Men du, eftersom inte alla våldtäktsmän åker fast ska straffet för de som åker fast vara dubbelt upp?

Sluta bara att falskanmäla så är det inget problem. Det är det man ska straffas för.
Citera
2022-11-22, 08:25
Medlem
Citat:
Hade tjejen vunnit i 9 av 10 fall hade statistiken för dömda våldtäkter sett helt annorlunda ut än den gör. Kolla upp hur det ser ut innan du uttalar dig.

Man behöver inte alltid dömas till våldtäkt, och det är inte jag som säger de, utan dom som är kunniga på området. I ungefär 9 fall av 10 så döms mannen i såna här fall. Och det låter inte jätte konstigt. För vad ska mannen göra i den situationen, han kan bara erkänna och säga att hon var med på de, men de hjälper inte. Så använd kondom för fan och elda upp skiten efteråt. Det är mitt råd
Citera
2022-11-22, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Är väl politikernas fel som inte skapar jobb åt folket så enda inkomsten är för en kvinna att anmäla 10 män om året falskt för våldtäkt, detta genererar kanske 2 miljoner i intäkter säger vi..
Citera
2022-11-22, 08:47
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Ja att det inte ens går att resonera med dessa psykstörda kvinnor i tråden visar hur farliga de är. Självklart kommer de inte redogöra för vad som hänt på ett ärligt sett, det ser vi med all önskvärd tydlighet här.

Nej undvik dem helt
MGTOW

Dom är kvinnogrisar och psykopater så klart dom njuter av makten men att gå på unga pojkar som nu är ju en ny nivå av psykopati.

Mgtow!
Citat:
Okej, nu har du också spårat ur till en femtonårings incelnivå.
Krya på dig!

Män som ligger med er får skylla sig själva. Det är otroligt enkelt att undvika feminister så vet inte ens vad du svamlar om längre.
Citera
2022-11-22, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fsociety
Är väl politikernas fel som inte skapar jobb åt folket så enda inkomsten är för en kvinna att anmäla 10 män om året falskt för våldtäkt, detta genererar kanske 2 miljoner i intäkter säger vi..

Så kan det vara, eller så kan de bli en go slant vid sidan av sitt vanliga jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in