2022-11-21, 00:21
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Om hon redan hade en flaska i röven är det ju ännu konstigare om hon gnäller över kuk sen.

Nu tramsar du bort frågan, som var seriöst ställd.
Citera
2022-11-21, 00:24
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Öh va? Hända vilken man som helst att man drar igång med analsex utan att först ha kollat att personen vill? Det är för fan helt oacceptabelt att påbörja analsex utan att kolla att man har samtycke!

Du missar hela poängen eller missförstår medvetet.
Citera
2022-11-21, 00:24
Medlem
ArgusOnes avatar
Ska bli kul att höra om det första fallet där en kvinna fingrar en man i röven och han anmäler det.

Borde rimligtvis bli en slam dunk om vi är lika inför lagen.
Citera
2022-11-21, 00:26
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nu tramsar du bort frågan, som var seriöst ställd.

Har du gått och blivit dement hjärtat? Du och jag har redan haft detta samtal och då var vi eniga och du tyckte inte det var våldtäkt så vet inte vad som har hänt sedan igår?

Vi kan dra lite enkla rumpregler för män och kvinnor. Män får inte köra in den i röven på kvinnor från ingenstans, du måste så klart veta att hon gillar analsex först. Kvinnor får inte visa att dom gillar rumpgrejer och sedan 1 vecka senare ångra sig och döma män till våldtäkt. Verkar la änna rätt fair?
Citera
2022-11-21, 00:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Du missar hela poängen eller missförstår medvetet.

Förklara poängen då.
Citera
2022-11-21, 00:32
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Förklara poängen då.

Om du är en man förstår du, annars är det bortkastad tid att förklara.
Citera
2022-11-21, 00:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Har du gått och blivit dement hjärtat? Du och jag har redan haft detta samtal och då var vi eniga och du tyckte inte det var våldtäkt så vet inte vad som har hänt sedan igår?

Vi kan dra lite enkla rumpregler för män och kvinnor. Män får inte köra in den i röven på kvinnor från ingenstans, du måste så klart veta att hon gillar analsex först. Kvinnor får inte visa att dom gillar rumpgrejer och sedan 1 vecka senare ångra sig och döma män till våldtäkt. Verkar la änna rätt fair?

Våldtäkt är möjligtvis att ta i, däremot någon form av vårdslöshetsbrott. Vad jag sa sist var att inte jag personligen hade anmält det, jag gjorde ingen bedömning huruvida det var en våldtäkt eller inte.

Att någon gillar ett finger i rumpan är inte samma som att gilla nånting större där.
Citera
2022-11-21, 00:42
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Våldtäkt är möjligtvis att ta i, däremot någon form av vårdslöshetsbrott. Vad jag sa sist var att inte jag personligen hade anmält det, jag gjorde ingen bedömning huruvida det var en våldtäkt eller inte.

Att någon gillar ett finger i rumpan är inte samma som att gilla nånting större där.

Han kanske kan dömas till 2 timmas extra eftergos.

Nä men har man som kvinna visat att man gillar rumpgrejer men inte sagt att man drar gränsen vid kuk så är man ute på tunn is. Är man nu någon slags sadist som gillar en öm rumpa och att straffa män kan man ju bete sig så men annars verkar det ju lite dumt.
Citera
2022-11-21, 00:43
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Om du är en man förstår du, annars är det bortkastad tid att förklara.
Det lutar åt att du skulle kunna tillhöra de män som blir "falskt" anklagade för våldtäkt.
Citera
2022-11-21, 00:44
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Det lutar åt att du skulle kunna tillhöra de män som blir "falskt" anklagade för våldtäkt.

Anfall är sämsta försvar
Citera
2022-11-21, 00:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Han kanske kan dömas till 2 timmas extra eftergos.

Nä men har man som kvinna visat att man gillar rumpgrejer men inte sagt att man drar gränsen vid kuk så är man ute på tunn is. Är man nu någon slags sadist som gillar en öm rumpa och att straffa män kan man ju bete sig så men annars verkar det ju lite dumt.

Du verkar inte förstå att det kan vara väldigt njutningsfullt att ha vanligt vaginalt sex samtidigt som mannen har ett finger därbak. Det är inte i närheten av samma sak som att ha analsex med kuk, och det är naturligtvis storleksskillnaden som spelar in.
Citera
2022-11-21, 00:48
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Anfall är sämsta försvar

Jag kan ju inte direkt tolka nånting annat ur det du skriver. Jag har efterfrågat en förklaring eftersom du påstår att jag missat poängen. Det verkar inte finnas någon förklaring, och då blir slutsatsen att du tycker att mannens agerande är ett OK förfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in