2022-11-20, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det ringer ingen klocka i skallen. Efternamnet låter ju finskt. Men tvivlar på att han är finsk. Får väl släppa det helt enkelt.

Han borde i alla fal bjussa Alex på en ny mössa.

Alex! Din Moncler mössa är trött som fan. Baxa en Gucci eller nåt annat fult.
Vilken vän* menar du?
Citera
2022-11-20, 20:44
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
Vilken vän* menar du?

Han som är med på hans senaste bild på insta
Citera
2022-11-20, 20:48
Medlem
Citat:
Han som är med på hans senaste bild på insta
Han heter R*bert Kapink*vski
*=o

Om jag inte missminner mig är han bosnier
Citera
2022-11-20, 20:50
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
Han heter R*bert Kapink*vski
*=o

Om jag inte missminner mig är han bosnier

Jo, jag vet vad han heter. Men kan inte minnas att jag hört liknande namn förut. Och han har ju ett utseende som inte direkt pekar åt ett speciellt ursprung. Därav jag undrade bara vad han hade för ursprung.
Citera
2022-11-20, 20:53
Medlem
Citat:
Jo, jag vet vad han heter. Men kan inte minnas att jag hört liknande namn förut. Och han har ju ett utseende som inte direkt pekar åt ett speciellt ursprung. Därav jag undrade bara vad han hade för ursprung.

Ah fattar, jag skrev även ursprunget 😊
Här skriver han att han kan serbiska samt bosniska så jag antar att jag kan ha varit rätt ute: https://sv.stagepool.com/cv/kar0_kovski/845372

0 i kar0=o
Citera
2022-11-20, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Lite det här jag menar. Det är inte ens roligt att driva om det här. Finns inget underhållningsvärde i människor som är sjuka i missbruk och i princip döende. Skönt att fler börjar få upp ögonen för det…
Instämmer. Nu hoppas jag bara att han får vård. Det bästa vore nog ett längre straff men för det krävs väl som regel grova brott som vi inte önskar nåon att drabbas av.
Citera
2022-11-20, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Alex är som en guzz, umgås med alla som har en bag slajf.
Han vågar inte visa sig utan mössa, baldhead ass nigga.
Minns inte vad han hade för frisyr men folk brukar ha mössa på när de inte har tid eller råd att fixa frissan.
Citera
2022-11-20, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Tror inte alls att han inte vill ändra sig. Han har bara inte dom rätta verktygen. Han måste ju ha hjälp på riktigt. Inte bara med att sluta med drogerna - utan reda ut orsaken till att han väljer att ta dom. Att få hjälp att sluta, hjälper för stunden.

Han kan nog - om han kommer till rätt folk. Nog fan kan han göra content av det också. Det kan bli en solskenshistoria igen... Jag hade följt den resan iaf.
Nåt privat behandlingshem borde ju hoppa på ett spons och göra en god gärning...

Men som någon skrev nyss - klippet i affären. Nej, det var för sorgligt bara. Inte kul alls. Nu hoppas jag att fler anmäler, så det händer något radikalt.

Han gjorde ett gott försök nu, på Alvas Insta. Spänner armarna, ser inte påtänd ut - imo - och dricker bubbelvatten 😁 Fortsätt så nu Alex. Ett liv. Tusen möjligheter.

Tror det är bäst att skita i allt vad content och sociala medier heter ett långt tag och fokusera på hälsan. Det är säkert en stress att ha förväntningar på sig att ladda upp, att läsa kommentarer etc. Det är nog svårt att bli ren ch samtidigt ha den psykiska pressen. Gissar jag.
Förresten betalar vi skatt för att folk ska få hjälp med sådant. Inget jävla reklamspektakel och kommersialisering av folks problem ska behövas. Livet är ingen jävla realityserie, nån måtta får det vara!
Senast redigerad av TigerKid2 2022-11-20 kl. 23:50.
Citera
2022-11-21, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Tror det är bäst att skita i allt vad content och sociala medier heter ett långt tag och fokusera på hälsan. Det är säkert en stress att ha förväntningar på sig att ladda upp, att läsa kommentarer etc. Det är nog svårt att bli ren ch samtidigt ha den psykiska pressen. Gissar jag.
Förresten betalar vi skatt för att folk ska få hjälp med sådant. Inget jävla reklamspektakel och kommersialisering av folks problem ska behövas. Livet är ingen jävla realityserie, nån måtta får det vara!

Jag hör Dig. Och delar den åsikten.

Men mitt vidriga "underhållningsego" skulle gärna vilja se den resan. För jag tyckte att han var underhållande och rolig. Men skulle även tycka att det skulle vara kul att se honom vända denna skuta.

Även om jag också förstår tankarna kring att han ett as, som inte är värd mer än det han lever i just nu.
Och även jag blir lite undrande kring huruvida det finns en jävligt förbannad Gud, med direktkoll på Mecka

Aningen ambivalent.

Men jag önskar det bästa åt dom flesta. Och det bästa är ändå att han får adekvat hjälp. Pronto.
Senast redigerad av Kokhett 2022-11-21 kl. 00:49.
Citera
2022-11-21, 04:26
Medlem
Nån som har spelat in klippet på han i affären?
Missat det helt vill se 🙄
Citera
2022-11-21, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
En av dom mest älskade på youtube? lol

Han är en kriminell mördare och kvinnoboxare som försummar sina barn och utnyttjar människor i hans närhet.

Han har sedan barnsben varit en belastning för samhället, han är fucking smuts och det bästa vore om han dör en långsam & plågsam död.

Kan bara instämma. Flashback har nog aldrig varit sjukare än när folk nu helt plötsligt ska spela den barmhärtige samariten och hjälpa Alex att få vård?

Vi talar alltså om en av de sjukaste människorna vi har i Sverige. Som har kostat samhället miljoner år efter år för att inte tala om allt lidande han utsatt vanligt hederligt folk för. Det ni vet om är såklart bara toppen av isberget också..

Bara det att han sitter på YouTube inför småbarn och stolt ler över att ”han är så charmig att folk han misshandlat tom älskar honom efteråt”. Inget annat än en gravt störd människa bortom räddning.

Förfallet borde ha kommit mycket tidigare för allas bästa, tyvärr.
Senast redigerad av AMSRDM 2022-11-21 kl. 09:36.
Citera
2022-11-21, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMSRDM
Kan bara instämma. Flashback har nog aldrig varit sjukare än när folk nu helt plötsligt ska spela den barmhärtige samariten och hjälpa Alex att få vård?

Vi talar alltså om en av de sjukaste människorna vi har i Sverige. Som har kostat samhället miljoner år efter år för att inte tala om allt lidande han utsatt vanligt hederligt folk för. Det ni vet om är såklart bara toppen av isberget också..

Bara det att han sitter på YouTube inför småbarn och stolt ler över att ”han är så charmig att folk han misshandlat tom älskar honom efteråt”. Inget annat än en gravt störd människa bortom räddning.

Förfallet borde ha kommit mycket tidigare för allas bästa, tyvärr.
Håller med, ingen jävel att dalta med! Han har inte ens bevisat att det finns ngt gott i den själen. Finns missbrukare som det gått snett för, som haft bra värderingar och fint hjärta man gärna vill hjälpa. Sen finns det missbrukare som är pure shit inuti, o det är Alex. Han missbrukar inte pga av ngt tragiskt som utlöst det, han missbrukar endast för att han inte står ut med sig själv som den ruttna människa han är!
Och kom inte med det att hans pappa dog, trasig uppväxt yada yada. Vi alla har varit med om ngt liknande. Inte fan går vi o mördar, slår brudar, rånar pensionärer osv! Kom igen, han förtjänar sitt öde. Hoppas killen han mördade hemsöker honom varenda gång han sluter ögonen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in