2023-12-08, 15:32
Medlem
Von.pigpelts avatar
Är inte han färdig ”behandlad” snart? 🤭
Citera
2023-12-09, 02:06
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Är inte han färdig ”behandlad” snart? 🤭
Muckar i Januari tror jag.

Han lär vara död innan sommaren, hjärtstopp efter en veckas crackrökande.
Citera
2023-12-10, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4snake4hss4
Men vi får se va som händer nu. Hoppas hon kommer ut med videon om det som hon säger att hon ska och visar bevisen som hon har och får människor som ifrågasätter hennes trovärdighet att äntligen tro henne om detta. Enligt mig så får Alva mer hat än hon förtjänar och Alex ses som ett helgon o en bra person. Alex är inte bättre än Alva på nått sätt

👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽 asså tripple lajkar detta inlägg!!! Fattar inte hur folk lyfter Alex o gullegullar med han o hans nya tjej!! Det är ett KÄNT faktum att Alex bankar på kvinnor, förut stod han upp för det helt stolt ” jag bankar på kvinnor, gamlingar, djur. Jag bryr mig inte vem det är det” det är hans egna uttryck!! Hans babymama har fått åkt på fleeeera dängor - det sjuka är att hans nya tjej o hans babymama är ju ifrån samma stad? Nä tycker folk ska sluta kolla på Alex o supporta hans vidriga youtube. Jag hoppas att Alva vågar gå ut med hela sanningen men kan tänka mig hur psykiskt nedtryckt hon är av honom. Minns att i en av deras videos när dom va i Turkiet så sa han på riktigt narcissistisk sätt ” jag skulle aldrig outa dig om vi ngnsin gjorde slut” så kollade han på henne i hopp av ngt svar men hon va typ tyst o kollade ner sen sa han ” o du skulle väl aldrig göra de ” men blev avbruten av henne ganska snabbt där hon flika in ” jag skulle aldrig göra så emot dig heller”.. nu vet jag inte riktigt om det va exakt dessa ord som sades men summan av kardemumman är att han förmodligen lagt en sån psykisk skräck lågt nere hos henne att hon förmodligen inte vågar tala ut JUST FÖR att hon tänker vem ska tro på henne? Hon får alldeles för mkt oförtjänta hat! Hon har inte betett sig 100 absolut inte men oftast har hennes val varit det som skadat henne själv mest medans hans aktiva val har varit att förstöra för andra o lyfta upp sig själv..
Citera
2023-12-10, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Jajamensan.
Vi får inte glömma att även Alva jobbade på Lidl när dom träffades, men föll för hans skitsnack om att bli ”Wifey”,manager höger och vänster. Alva var 19 år då. Kanske lite mer av en ursäkt.
Den här damen är 24 år. Alltså äldre än vad Alva är nu.
Det visar på att hennes omdöme är sämre än Alvas.
Denna damens mamma hejar också på parets romans bland kommentarerna på hennes instagram precis som Alvas mamma gjorde när det begav sig.
Dessa tjejer är mer lika än vad man kan tro.
Skeva mammor, orealistiska drömmar och samma skitsmak på män.
Om tre år är även denna dam sliten och förstörd.
Alex lyfter ingen kvinna. Han drar ner och förstör allt han kommer nära.

JAJAJA! Jag älskar dina inlägg!! Exakt så är det ” Alex lyfter ingen kvinna. han drar ner och förstör att han kommer nära!!! Du sätter ord på så mkt röriga tankar!!
Citera
2023-12-10, 21:45
Medlem
Abdelsalam1guds avatar
Om inte Jerez får tag på honom först.
Citera
2023-12-12, 16:05
Medlem
Varför är det så tyst? Det verkar inte som att folk har sätt Alvas live eller att någon vet om att Alva har sagt detta. Varför uppmärksammas det inte?
Varför är Alvas trovärdighet låg? O varför tror folk bättre om Alex, som trotts allt är den av dem som påriktigt är den största pundaren, narcissisten, dömd för flera våldsbrott mot kvinnor?
Det ända Alva gjort är väll att lurat följare på lite pengar, små summor, som hon då har gjort i ett missbruk. Inte okej men Alex är ju mycket värre på alla sätt. Och varför anses inte Alva som trovärdig? För att alex har kallat henne mytoman?
Citera
2023-12-12, 16:17
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Varför är det så tyst? Det verkar inte som att folk har sätt Alvas live eller att någon vet om att Alva har sagt detta. Varför uppmärksammas det inte?
Varför är Alvas trovärdighet låg? O varför tror folk bättre om Alex, som trotts allt är den av dem som påriktigt är den största pundaren, narcissisten, dömd för flera våldsbrott mot kvinnor?
Det ända Alva gjort är väll att lurat följare på lite pengar, små summor, som hon då har gjort i ett missbruk. Inte okej men Alex är ju mycket värre på alla sätt. Och varför anses inte Alva som trovärdig? För att alex har kallat henne mytoman?

Det var ingen som länkade till liven. Hon har tagit upp misshandeln i sin och suzys podd, men tror att folk inte pratar om det så mycket för att ingen blev speciellt förvånad. Han är dömd för kvinnomisshandel flera gånger och har bankat på alla sina tjejer. Det är självklart att varken Alva eller hon den nya kommer undan hans invanda beteenden.
Citera
2023-12-12, 23:10
Medlem
Någon som vet om Alex var så respekterad på kåken som han sa på sina videor i youtube?
Han har ju blivit dömd för kvinnomisshandel
Citera
2023-12-13, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horanfrantornet88
Någon som vet om Alex var så respekterad på kåken som han sa på sina videor i youtube?
Han har ju blivit dömd för kvinnomisshandel

Han slår bara gamlingar och kvinnor, dvs de som ej kan försvara sig.
Han snackar bara skit, det är han som åkt på mycket stryk på kåken, ej gett.
Citera
2023-12-13, 12:35
Medlem
Citat:

Det är nog antagligen för att saker som rör Alva nu mest skrivs i Alex och Alva (Ceesay) eftersom att hon inte längre är aktuell på samma sätt här. Även om jag kan tycka att det hon sa borde vara okej här. Men den här tråden har väl iofs varit rätt kall väldigt länge nu också.
Citera
2023-12-13, 12:50
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Han slår bara gamlingar och kvinnor, dvs de som ej kan försvara sig.
Han snackar bara skit, det är han som åkt på mycket stryk på kåken, ej gett.

Ja, det finns ju någon film/bilder på när Alex och en annan intagen fegt ger sig på en äldre intagen.
Citera
2023-12-18, 21:48
Medlem
nakamotos avatar
Går ju rykten om att han har blivit knullad i arslet av andreas startklar.. Var dock några år sedan och helt frivilligt från alex sida. Någon som sitter på mer info?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in