2022-11-20, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Ja, jag är lätt på. Vet Du vart han är skriven?

Verkar vara skriven här. Kumla.

https://mrkoll.se/person/pa-vaningarna-i-porten/cYfrcYfrdYQacYfrdYQabTAQmmUxacYfrkyqRaQkyqRaQcYfrc Yfr
Citera
2022-11-20, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Verkar vara skriven här. Kumla.

https://mrkoll.se/person/pa-vaningarna-i-porten/cYfrcYfrdYQacYfrdYQabTAQmmUxacYfrkyqRaQkyqRaQcYfrc Yfr

Jag hittade
Citera
2022-11-20, 14:07
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Går detta att göra? På riktigt...?

Funderar på det... vissa vill väl ha vänner med högre status än de själva, men i sämre skick för att verka bättre själva + utnyttja situationen. Tänker på "vänner" som drar ned varandra om nån blir lite för bra...

Kan säkert ligga något i det. För jävla sorgligt att se oavsett. Det kanske är orimligt att nämna ord som samvete och moral i samma mening som det där gänget iofs
Senast redigerad av FarstaSplitter 2022-11-20 kl. 14:14.
Citera
2022-11-20, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Storyn är tyvvär borta nu, kan bjuda på en video där kycklingbenen gör en sjukt fet cripwalk istället.

https://youtu.be/widELtiH474

E det bara jag eller har kyckling-cripwalken klippts bort eller nåt från videon? 😂 har spelat om videon 4 ggr fram och tillbaka och ser fan inte den, men det sjuka är att jag minns fan att han gjorde den där svajiga benrangeldansen på musikvideon 🤔
Citera
2022-11-20, 15:06
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 752idinmamma
E det bara jag eller har kyckling-cripwalken klippts bort eller nåt från videon? 😂 har spelat om videon 4 ggr fram och tillbaka och ser fan inte den, men det sjuka är att jag minns fan att han gjorde den där svajiga benrangeldansen på musikvideon 🤔
Jag är säker på att det var den där videon men jag såg inte heller dansen.

Han har säkert läst här, blivit stött och klippt bort den.
Citera
2022-11-20, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Mycket möjligt, inte så bra koll på dom andra två (anine och Karo) men kan tänka mig att dom gör en hel del affärer med tanke på hur pass gammal dom är, så dom kan säkert ha 30lax men tror inte dom skulle lägga 30k på nån dom nyss börjat umgås med.

Jag har skämtat en del om Alex tidigare men kmr inte göra det mer, känns inte rätt att sparka på någon som ligger ner. Hela den här cirkusen är sorglig, låter som Alex är påväg att gråta i videon när han får kläderna, och han ser verkligen inte ut att må bra alls. Hoppas han får den hjälp han behöver innan det är försent.

Lite det här jag menar. Det är inte ens roligt att driva om det här. Finns inget underhållningsvärde i människor som är sjuka i missbruk och i princip döende. Skönt att fler börjar få upp ögonen för det…
Citera
2022-11-20, 15:22
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jag är säker på att det var den där videon men jag såg inte heller dansen.

Han har säkert läst här, blivit stött och klippt bort den.
Killen är narcist han följer tråden slaviskt och älskar att det skrivs så mycket om honom.
Citera
2022-11-20, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Lite det här jag menar. Det är inte ens roligt att driva om det här. Finns inget underhållningsvärde i människor som är sjuka i missbruk och i princip döende. Skönt att fler börjar få upp ögonen för det…
Ja vist det har varit intressant och komiskt när han var i mellanläget mellan Mekka och återfall. Och ja dom är väldigt bra att göra det lätt för oss att driva med dom. Men efter affärvideon så ser man hur trasig och nedgången han är och han mår inte bra. Varför gör inte hans vänner eller Alva något ?

Så jag kommer inte driva på hans bekostnad när han är i det här skicket för det här kommer inte sluta bra om han inte får hjälp snart
Citera
2022-11-20, 15:33
Medlem
bellesbluess avatar
Det är tydligt att både han och Alva är helt panka då hans nya kompisar fick fixa hans födelsedagsfirande och alla presenter. Alva som alltid ordnar allt kunde inte fixa varken kalas, hotell eller present. Säkert därför hon satt och grinade på hans sk kalas. Det var inte hon som fick stå i centrum för uppassandet av hennes gud Alex. Snyft snyft
Citera
2022-11-20, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det är tydligt att både han och Alva är helt panka då hans nya kompisar fick fixa hans födelsedagsfirande och alla presenter. Alva som alltid ordnar allt kunde inte fixa varken kalas, hotell eller present. Säkert därför hon satt och grinade på hans sk kalas. Det var inte hon som fick stå i centrum för uppassandet av hennes gud Alex. Snyft snyft

Hon verkar ju bara vara alex assistent. Passar ju inte honom ens att knulla med henne längre😂
Han skickar ju dm till tjejer på insta hela tiden.
Citera
2022-11-20, 15:41
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Varför gör inte hans vänner eller Alva något ?

Så jag kommer inte driva på hans bekostnad när han är i det här skicket för det här kommer inte sluta bra om han inte får hjälp snart

Jag hoppas fler här tänker som du.

Antar att det finns flera orsaker. Finns inte viljan hos honom själv så är det omöjligt för omgivningen att hjälpa honom.
Och vem vet, vännerna kanske hellre har honom i detta skick än inte alls, då han förmodligen skulle ta avstånd från dem om han vore nykter.
Rena spekulationer såklart från min sida
Citera
2022-11-20, 15:41
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hon verkar ju bara vara alex assistent. Passar ju inte honom ens att knulla med henne längre😂
Han skickar ju dm till tjejer på insta hela tiden.

Mmm men i hennes värld är hon fru ceesay.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in