2023-01-01, 19:38
Medlem
Alvas senaste bildspel på instaflödet visar att hon har långa riv/eller skärsår på falukorvsarmen(som hon annars försöker dölja). Man kan ju spekulera kring hur de uppkom... Hon är helt grå/svart kring hela näs och ögonpartiet. Svårt att avgöra om det är smuts o smink eller hennes extremt orimliga filter men oavsett är det väl inget man frivilligt visar upp? Tillsammans med fettigt hår som skär sig med det sletna löshåret? Rätt uppenbart att Alva tagit ett sista ryck att försöka hålla både hennes o Alex kanal vid liv genom att posta något regelbundet, men gör det bara hejvilt utan att ha något värdefullt content. Nån youtube video är dom inte ens nära att leverera. Skriker desperat om framför allt Alva, hon är mer hungrig på fame än Alex är at this point, trots att han är den största narcissisten av de två. Det här sjunkande skeppet har nått botten. Har heller aldrig sett ett par med så lite kemi, kärlek eller connection som de har, trots deras försök att visa upp en annan fasad har det alltid varit så tydligt att Alva inte är annat än en hangaround.
Citera
2023-01-01, 20:02
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Alvas senaste bildspel på instaflödet visar att hon har långa riv/eller skärsår på falukorvsarmen(som hon annars försöker dölja). Man kan ju spekulera kring hur de uppkom... Hon är helt grå/svart kring hela näs och ögonpartiet. Svårt att avgöra om det är smuts o smink eller hennes extremt orimliga filter men oavsett är det väl inget man frivilligt visar upp? Tillsammans med fettigt hår som skär sig med det sletna löshåret? Rätt uppenbart att Alva tagit ett sista ryck att försöka hålla både hennes o Alex kanal vid liv genom att posta något regelbundet, men gör det bara hejvilt utan att ha något värdefullt content. Nån youtube video är dom inte ens nära att leverera. Skriker desperat om framför allt Alva, hon är mer hungrig på fame än Alex är at this point, trots att han är den största narcissisten av de två. Det här sjunkande skeppet har nått botten. Har heller aldrig sett ett par med så lite kemi, kärlek eller connection som de har, trots deras försök att visa upp en annan fasad har det alltid varit så tydligt att Alva inte är annat än en hangaround.
Vågar inte ens kolla. Fan denna tråd ger mer ångest än tanken att man ska jobba imr, aldrig några bra nyheter om det här paret. Deras kemi är endast drogerna. Nu när de trycker i rummet, helt broke med en AT. Tror dock Alex tycker det är lugnt. Jag menar snubben ducka en life.
Citera
2023-01-01, 21:45
Medlem
knark-kungens avatar
Vart har paret myglat in sig nu då? Kan det vara ett vandrarhem?

Alex skröt ju att dom bodde på ett, såg ut som Sovjetunionen 1967.
Senast redigerad av knark-kungen 2023-01-01 kl. 21:47.
Citera
2023-01-02, 00:17
Medlem
Jag och Alex är jämngamla och jag är precis som honom lite väl förtjust i vissa droger.
Tjack, ladd benzo etc, att se han bli smalare och smalare påminner mig själv om när jag var som mest nergången på skiten.

Jag är över 190cm lång och vägde under 60kg när det var som värst. Fy fan säger jag bara han håller ju på och tynar bort precis som jag gjorde.

Att Alva verkar tycka det är coolt och att hon är nån slags bad girl gone wild är bara tragiskt och se.
Citera
2023-01-02, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sssflex
Jag och Alex är jämngamla och jag är precis som honom lite väl förtjust i vissa droger.
Tjack, ladd benzo etc, att se han bli smalare och smalare påminner mig själv om när jag var som mest nergången på skiten.

Jag är över 190cm lång och vägde under 60kg när det var som värst. Fy fan säger jag bara han håller ju på och tynar bort precis som jag gjorde.

Att Alva verkar tycka det är coolt och att hon är nån slags bad girl gone wild är bara tragiskt och se.

Håller med. Det är bara tragiskt. Finns inget underhållande i det här alls just nu. Får bara ångest av att se och läsa om dom. Hoppas Alex åker dit på någon skit så dom får tid ifrån varandra att läka.
Citera
2023-01-02, 11:36
Medlem
Snackas om att han åkt dit för sprängningen i Grimsta eller vilken jävla håla det nu var i.
Citera
2023-01-02, 11:53
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denimhead
Snackas om att han åkt dit för sprängningen i Grimsta eller vilken jävla håla det nu var i.

Nä.

Dock skulle han nog behöva det.
Citera
2023-01-02, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denimhead

Läste med det , tydligen skulle d9m vara säkra på det var Alex med dom som skrev, men tror knappast det. Mycket mer pekade väl på att det var han Z.E

Alex och Alva har både näsan och huvudet fullt med annat för tillfället.
Citera
2023-01-02, 20:56
Medlem
bellesbluess avatar
HAHA Alex har inte ens klarat av att byta kläder på över två månader eller lämnat sovrummet han barrikerat sig i på två veckor men ni tror att han är kapabel till att ta sig från andra sidan landet till Stockholm på ett dygn och spränga någons port?
Vilken värld lever folk i?
Citera
2023-01-02, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
HAHA Alex har inte ens klarat av att byta kläder på över två månader eller lämnat sovrummet han barrikerat sig i på två veckor men ni tror att han är kapabel till att ta sig från andra sidan landet till Stockholm på ett dygn och spränga någons port?
Vilken värld lever folk i?
Ja med dem diagnoserna ja , har inget med att man inte bytt kläder eller lämnar rummet att göra så fort man blir manisk så vänder man direkt .. men du verkar inte vara insatt.
Citera
2023-01-02, 21:03
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Ja med dem diagnoserna ja , har inget med att man inte bytt kläder eller lämnar rummet att göra så fort man blir manisk så vänder man direkt .. men du verkar inte vara insatt.

Hej hej! Är du tillbaka här och pussar Alex skinkor igen? Kul!
Nej men så här är det. Ingen och då menar jag INGEN skulle ge Alex det uppdraget i det skicket han är i nu.
Dom ger hellre 14 och 15 åringar uppdraget. Dom är mer pålitliga. På den nivån är det.
Citera
2023-01-02, 21:13
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96

Och nej man "vänder inte direkt" så fort man blir manisk. Den maniska tror sig ha vänt och tror sig vara kapabel men i alla andras ögon är den maniska mer psykotisk och inkapabel än någonsin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in