2022-11-20, 12:10
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Wtf Alex mamma är tillsammans med lillens bror?
Är inte hans morsa 50-60? Hur gammal är lillens bror då 20?

Alex mamma är tillsammans med Lillens pappa, inte Lillens bror..
Citera
2022-11-20, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Tror inte de handlar på faktura. Men kan lätt fått fatt i ngn tjejs kreditkort/föräldrar osv. Allt för att imponera på Alex! Tror helt ärligt inte de lagt 30 av sina egna, tror inte ens de har tillgång till 30 kontant!
Mycket möjligt, inte så bra koll på dom andra två (anine och Karo) men kan tänka mig att dom gör en hel del affärer med tanke på hur pass gammal dom är, så dom kan säkert ha 30lax men tror inte dom skulle lägga 30k på nån dom nyss börjat umgås med.

Jag har skämtat en del om Alex tidigare men kmr inte göra det mer, känns inte rätt att sparka på någon som ligger ner. Hela den här cirkusen är sorglig, låter som Alex är påväg att gråta i videon när han får kläderna, och han ser verkligen inte ut att må bra alls. Hoppas han får den hjälp han behöver innan det är försent.
Citera
2022-11-20, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Mycket möjligt, inte så bra koll på dom andra två (anine och Karo) men kan tänka mig att dom gör en hel del affärer med tanke på hur pass gammal dom är, så dom kan säkert ha 30lax men tror inte dom skulle lägga 30k på nån dom nyss börjat umgås med.

Jag har skämtat en del om Alex tidigare men kmr inte göra det mer, känns inte rätt att sparka på någon som ligger ner. Hela den här cirkusen är sorglig, låter som Alex är påväg att gråta i videon när han får kläderna, och han ser verkligen inte ut att må bra alls. Hoppas han får den hjälp han behöver innan det är försent.

Jag hoppar på samma tåg! Detta är inte kul länge. Bara extremt sorgligt...

Hoppades på att det "bara" var en dipp. Men killen är förlorad. Hoppas det finns någon som vill/kan/orkar hjälpa honom. Detta måste vara den absoluta botten.

Jag kommer aldrig mer driva med Allah heller... Den jäveln gjorde riktig karma med Alex 😬 Eller så har han sålt sin själ till dävulen. Hur som så gick nåt jävligt snett efter Mecka iaf.

Jag gick från ateist, till agnostiker efter detta
Citera
2022-11-20, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now

Blinka 2 gånger om Alex har en pistol riktad mot ditt huvud.
Citera
2022-11-20, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Jag hoppar på samma tåg! Detta är inte kul länge. Bara extremt sorgligt...

Hoppades på att det "bara" var en dipp. Men killen är förlorad. Hoppas det finns någon som vill/kan/orkar hjälpa honom. Detta måste vara den absoluta botten.

Jag kommer aldrig mer driva med Allah heller... Den jäveln gjorde riktig karma med Alex 😬 Eller så har han sålt sin själ till dävulen. Hur som så gick nåt jävligt snett efter Mecka iaf.

Jag gick från ateist, till agnostiker efter detta
Ska vi ringa Soc allihop och ringa in orosanmälningar, så kanske det blir en LVM då!
BC och avgiftning, sen rakt in på ett hem i skogen i 12 månader!
Citera
2022-11-20, 13:25
Medlem
se8035s avatar
Lägg upp videon när han får kläder kom igen nu boys
Citera
2022-11-20, 13:30
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Lägg upp videon när han får kläder kom igen nu boys
Storyn är tyvvär borta nu, kan bjuda på en video där kycklingbenen gör en sjukt fet cripwalk istället.

https://youtu.be/widELtiH474
Citera
2022-11-20, 13:33
Medlem
Citat:
Wtf Alex mamma är tillsammans med lillens bror?
Är inte hans morsa 50-60? Hur gammal är lillens bror då 20?

Oups hehe, lillens pappa såklart
Citera
2022-11-20, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arusiana
Alex mamma är tillsammans med Lillens pappa, inte Lillens bror..

Haha tack för förtydligandet. Blev lite snurrigt, är såklart Lillens pappa jag menade 😊
Citera
2022-11-20, 13:39
Medlem
Citat:
Ska vi ringa Soc allihop och ringa in orosanmälningar, så kanske det blir en LVM då!
BC och avgiftning, sen rakt in på ett hem i skogen i 12 månader!

Ja, jag är lätt på. Vet Du vart han är skriven?
Citera
2022-11-20, 13:40
Medlem
FarstaSplitters avatar
Det ligger ju definitivt någon slags hund nedgrävd här. Hans polare verkar oerhört måna om att ha honom kvar i sin krets. Jag hade fattat det, OM Alex var i bättre skick, dvs för att få ta del av hans "stjärnstatus", promota egen musik osv. Men nu? Vad tror ni?
Som sagt, riktiga polare hjälper till när en vän är sådär nedgången, inte förser honom med mer skit.
Citera
2022-11-20, 13:46
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ska vi ringa Soc allihop och ringa in orosanmälningar, så kanske det blir en LVM då! BC och avgiftning, sen rakt in på ett hem i skogen i 12 månader!

Går detta att göra? På riktigt...?

Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Det ligger ju definitivt någon slags hund nedgrävd här. Hans polare verkar oerhört måna om att ha honom kvar i sin krets. Jag hade fattat det, OM Alex var i bättre skick, dvs för att få ta del av hans "stjärnstatus", promota egen musik osv. Men nu? Vad tror ni?
Som sagt, riktiga polare hjälper till när en vän är sådär nedgången, inte förser honom med mer skit.

Funderar på det... vissa vill väl ha vänner med högre status än de själva, men i sämre skick för att verka bättre själva + utnyttja situationen. Tänker på "vänner" som drar ned varandra om nån blir lite för bra... det kan gälla Alva också, att han verkligen behöver henne i rusherna. Nån som har habbarna redo när tjacket börjar sina, och som kan ordna hans favoriträtt alla tider på dygnet.

Dessutom kanske en nerpundad Alex är mindre viril, och därmed mindre otrogen? Skriva till brudar är ju bara snack, men kan man knappt stå upp och prata i en klädbutik mitt på ljusa dan är det väl inte jättestor chans att kunna prestera sexuellt...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in