Citat:
Men du har ju inte berättat ngt. av värde. Du har begärt att vi ska byta spår och utreda direktören istället. Men inga fakta att gå på.Du kan inte läsa mellan raderna. Finns andra som har fattat det du inte gjort.
Det förvånar mig inte men din kompis WisbyPils har betydligt bättre IQ och bättre koll än dig.
Sen får jag lite kritik av honom och det är befogat.
Jag har inte gett er svaret rakt av . Det är ni inte värda men i allt jag skrivit har svaret funnits.
Nu kommer GG 30 år efter jag visste svaret och för dig är det en nyhet.
Jag har ingen koll har du sagt och jag vet inget heller.
DU HAR SÅ FEL SOM DU HAFT HELA TIDEN.
Det förvånar mig inte men din kompis WisbyPils har betydligt bättre IQ och bättre koll än dig.
Sen får jag lite kritik av honom och det är befogat.
Jag har inte gett er svaret rakt av . Det är ni inte värda men i allt jag skrivit har svaret funnits.
Nu kommer GG 30 år efter jag visste svaret och för dig är det en nyhet.
Jag har ingen koll har du sagt och jag vet inget heller.
DU HAR SÅ FEL SOM DU HAFT HELA TIDEN.
Du har hintat om två eller ett par inhyrda torpeder från Sthlms undre värd som utförde mord o försvinnande. Men inga alls namn! Eller namn på liga. Så var ska vi söka? I tomma intet för 50 år sedan.
Istället för att berätta det lilla du hört från din familj och släkt. Så hade man kanske fått ngt.lite att gå på. Förövrigt så vet du nog inte mer än din far och H. samt det vittnesmål som togs upp i podden igår att bulvanen hade två hotfulla gorillor med sig när han skulle bestrida en faktura.
Inte ens Leif GW Persson kände till några kontraktsmördare. Trots att han undersökte den undre världen i Sthlm på den tiden. GW trodde att det bara var anstaltssnack.
Men det tycks ju som att bulvanen jobbade som indrivare till kanske Sandhamnsligan.
Och då kan han haft kontakter som kanske var honom behjälplig. Både med SS och BA.
Jag visste inte det var en tävling i IQ. Jag vet var jag ligger så jag har inte dåligt självförtroende.
Hur är det med dig själv då? Det beror nog på dagsformen.