Citat:
Alltså som kvinna får du ju skydda din rumpa så vad har man pratat om innan? Har du ett finger i rumpan och han har börjat gnida in glidmedel på kuken så vet väl båda vad som är på gång att hända. Gillar du "rumpgrejer" som smisk och njuter av ett finger och därmed även att bli penetrerad så får du ju vara tydlig med att kuk är din gräns eftersom den gränsen är rätt märklig tycker du inte? Dessutom då i hur många sekunder får man "ha fel" innan det är våldtäkt? Allting blir ju så godtyckligt och konstigt.
Självklart kan man inte bara byta hål som man inte vill om det kommer som en blixt från klar himmel men denna situationen blir ju lika konstig som att vi hånglar, jag fingrar henne, slickar hennes fitta men sen när jag kör in i kuken i fittan så säger hon nej och ok då slutar jag men är det våldtäkt för att jag ens körde in den? Bröt jag mot kedjan av vad som skulle hända här eller hon? Förstår du vad jag menar?
Självklart kan man inte bara byta hål som man inte vill om det kommer som en blixt från klar himmel men denna situationen blir ju lika konstig som att vi hånglar, jag fingrar henne, slickar hennes fitta men sen när jag kör in i kuken i fittan så säger hon nej och ok då slutar jag men är det våldtäkt för att jag ens körde in den? Bröt jag mot kedjan av vad som skulle hända här eller hon? Förstår du vad jag menar?
Jag har haft sex precis i den positionen, bakifrån och ett finger i rumpan, och det var jäkligt skönt vill jag minnas. Däremot hade jag blivit chockad om mannen i fråga plötsligt börjat försöka köra in sin kuk istället, jag hade sagt ifrån och sen hade det varit utagerat. Det var verkligen inte självklat på nåt sätt att det skulle innebära analsex. Jag personligen hade dock inte anmält det om inte mannen hade fortsatt trots mitt nej.
OBS, jag kan tycka att om man gnider in glidmedel är det en omständighet som kan tala för att mannen har tolkat ett samtycke, jag vet inte om det var så i detta fallet, att det hade föregåtts av glidmedel. Alltså att han tar ut fingret, börjar gnida in glidmedel för att sedan köra in kuken. Har han hållt på med fingret ett tag och haft glidmedel då är det verkligen inte alls självklart att det ska vara analsex också.
De män jag haft som velat ha analsex de har alltid på något sätt visat detta genom att säga typ "Jag vill ta dig därbak" eller något liknande, undertiden vi haft sex. Då kommunicerar man, på ett väldigt enkelt och tydligt sätt, utan att förstöra stämningen. I det läget har kvinnan möjlighet att svara på inviten, säger man då " ja men inte nu" eller så, då bör det räcka. Svarar kvinnan inte alls på den sagda meningen är det nog bäst att låta bli, iallafall om det är en kvinna man inte känner så väl.
Gällande exemplet du tog ovan, så tycker jag att skillnaden är när du"kör in kuken i fittan" är att hon förmodligen signalerat på andra sätt att hon samtycker. Genom att hon tittar på dig, särar på benen i en position så att det funkar att komma in, alltså allt sånt sker ju automatiskt utan att man tänker på det. Om man däremot kör bakifrån utan någon som helst ögonkontakt bör man försäkra sig om att kvinnan vill att man penetrerar.
Jag har faktiskt väldigt svårt att förstå vad det är som är så komplicerat. Jag förstår att det finns människor överallt som inte är ärliga, som vill andra illa osv, och att man kan råka ut både för falska anmälningar coch våldtäkter om man har otur. Man kan dock råka ut för det mesta om man har otur. Ska man leva med glaset halvfullt eller tomt?