2022-11-12, 04:27
Medlem
SodaFointains avatar
Bra serie. Se Över bordets Youtube intervju med dem. Där säger de att köper man Young Royal tröjor kommer man in gratis på Birka bowling.
Citera
2022-11-12, 19:36
Medlem
Är det bara jag som stör mig på den där jävla Madison som snackar engelska hela tiden trots att hon förstår klart och tydligt svenska?!

Vägrar snacka inte ens ett ord svenska trots att alla andra svarar henne på svenska.

Finns det ens sådana människor i verkligheten?

Känns bara surrealistiskt.
Citera
2022-11-13, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
Är det bara jag som stör mig på den där jävla Madison som snackar engelska hela tiden trots att hon förstår klart och tydligt svenska?!

Vägrar snacka inte ens ett ord svenska trots att alla andra svarar henne på svenska.

Finns det ens sådana människor i verkligheten?

Känns bara surrealistiskt.

Ja, det finns sådana människor i verkligheten. Colin Nutley är en.
Citera
2022-11-18, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmniCarnifex
Tycker inte riktigt att tjejerna övertygar som överklass. Känns mer som en skola i förorten, utseendemässigt iaf.

Det är ett strategiskt val av skaparna. De ville ha en blandad cast, och de ville också att de skulle se ut som ”någon du kunde gått i skolan med” så tittarna lättare kan identifiera sig med dem.
Citera
2022-11-19, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gula-Gardiner
Det är ett strategiskt val av skaparna. De ville ha en blandad cast, och de ville också att de skulle se ut som ”någon du kunde gått i skolan med” så tittarna lättare kan identifiera sig med dem.

Jag kan förstå det.
Men de har inte riktigt generna till skillnad från killarna.
Citera
2022-11-19, 11:14
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmniCarnifex
Jag kan förstå det.
Men de har inte riktigt generna till skillnad från killarna.
Med tanke på att kraterfejset Felice ska vara "snyggast i skolan" (Alice Bah var snyggare) så ligger ribban jävligt lågt till att börja med, men ja, brudarna platsar mer på Söder om Söder med lila hår, unibrows och mag-hoodies. (puke)

Och på tal om kraterfejs, vad är fel på rollfiguren Wilhelms ansikte? Blödande acne - pizzafejs, är detta något sminket är ansvarigt för, något föryngrande eller är det äkta vara?
Använd alsolsprit och sen någon vårdande fuktande creme
Senast redigerad av LuluBrooksie 2022-11-19 kl. 11:19.
Citera
2022-11-19, 11:21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Hennes fokus var att tysta ned videon så mycket som möjligt och hålla kungahusets rykte på topp. Att krossa August hade inte hjälpt det.
Knugen vet bäst. 'Nu vänder vi på bladet och så...' sshhh. Shsshhhhh.
Citera
2022-11-19, 11:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljusljud
Wow, det var intressant att läsa User reviews på IMDB, aldrig sett en liknande hype runt en tv-serie, de verkligen älskar den och många har redan sett den flera gånger. Och mängden reviews är enorm, redan hälften så många reviews som Dexter har, även fast Dexter är jättekänd och har många säsonger. De lyckades uppenbarligen skapa något som folk gillar, är imponerad av det, själv tycker jag inte den var så bra dock, kanske 6/10, blev inte inspirerad av någon karaktär och handlingen var ganska trivial och klyschig.
Mängder med amerikaner gör tiktoks där de refererar till Y. R. Den serien verkar verkligen ha slagit in en nerv hos många unga.
Citera
2022-11-19, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Med tanke på att kraterfejset Felice ska vara "snyggast i skolan" (Alice Bah var snyggare) så ligger ribban jävligt lågt till att börja med, men ja, brudarna platsar mer på Söder om Söder med lila hår, unibrows och mag-hoodies. (puke)

Och på tal om kraterfejs, vad är fel på rollfiguren Wilhelms ansikte? Blödande acne - pizzafejs, är detta något sminket är ansvarigt för, något föryngrande eller är det äkta vara?
Använd alsolsprit och sen någon vårdande fuktande creme

Han är en normal tonåring. Det är vanligt med acne på tonåringar.
Citera
2022-11-20, 01:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Han är en normal tonåring. Det är vanligt med acne på tonåringar.
De flesta vet hur man tar hand om sin hud då det inte ser ut sådär, ens om de är 14... Men ja jo.
Citera
2022-11-20, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
De flesta vet hur man tar hand om sin hud då det inte ser ut sådär, ens om de är 14... Men ja jo.

Acne styrs av hormoner, hudtyp och ärftlighet. Att säga att man kan ”tvätta bort det” är okunskap. Edvin får t.o.m. behandling för sin acne.

Däremot att framställa tonåringar som dom är, det kan nog hjälpa tittare att kunna acceptera sig själva mer och även kanske undervisa andra hur det funkar.
Citera
2022-11-21, 05:13
Medlem
Har de inte tömt ut den här serien nu? Hoppas att det inte blir fler säsonger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in