Fru August?
Vad menar du, är han feminin tycker du?
Han är så otroligt vacker Malte, dessutom oerhört begåvad skådis. Jag håller med dig, vill också se honom i fler roller.
Jag håller även med om att det är stor skillnad på säsong 1 och 3, även om jag tyckte om den sista säsongen - främst för skådisarna. Evin Ryding är ett Hollywood ämne. Vilken insats. Shoutout till Omar Rudberg som både sjunger gudomligt och är en grym skådis.
Spelar inte Pernilla August Drottning Kristina? Menade henne iaf, ingen kvinnlig man vid namn August.
Stör ihjäl mig på Simon. Fruktansvärd karaktär. Har ingen som helst förståelse för Wilhelms situation. Pratar bara om sig själv med sina andra vänner utan att en enda gång ställa en enda fråga om deras liv. De kanske har bättre saker för sig än att alltid finnas där för honom och hans fjortisproblem utan att få någonting tillbaka. Sen att han dessutom ljuger för och bedrar Marcus efter allt sitt jävla gråt då Wille ljugit för honom är bara ytterligare ett lager av vedervärdighet.
Nåja, ser nog ut som att jag är mer välinvesterad i den här serien än vad jag är. Bryr mig väldigt lite.