2021-08-28, 22:03
Avslutad
I verkligheten hade väl kungahuset krossat Augusts rykte och liv om han hade gjort detta mot kronprinsen? Förstod inte hur drottningen etc inte kunde bry sig om att August delade videon på honom. Överlag var det en dålig serie men kollade igenom avsnitten ändå. Att ovanstående var den enda reflektionen efteråt säger väl något om hur kul jag hade när jag kollade på serien.

Han Edvin var dock en ganska bra skådespelare. Kommer nog bli stor.
Citera
2021-09-25, 09:05
Medlem
Intelligenss avatar
Kollade första avsnittet. Verkar vara riktig skit.
Även om jag är mer röd än blå politiskt så har jag alltid hatat identitetspolitik. Och detta är verkligen sanslöst tröttsam forcerad identitetspolitik av det värsta slaget. Skådespelet var det inte heller mycket med.

Vem fan gillar den här skiten? Ser att den fått väldigt mycket bra recensioner men det kan bara bero av två anledningar.
1. De som hyllar den är lågbegåvade snöflingor vars IQ understiger deras skonummer.
2. Recensionerna är köpta.
Citera
2021-11-03, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
I verkligheten hade väl kungahuset krossat Augusts rykte och liv om han hade gjort detta mot kronprinsen? Förstod inte hur drottningen etc inte kunde bry sig om att August delade videon på honom. Överlag var det en dålig serie men kollade igenom avsnitten ändå. Att ovanstående var den enda reflektionen efteråt säger väl något om hur kul jag hade när jag kollade på serien.

Han Edvin var dock en ganska bra skådespelare. Kommer nog bli stor.

Hennes fokus var att tysta ned videon så mycket som möjligt och hålla kungahusets rykte på topp. Att krossa August hade inte hjälpt det.
Citera
2022-03-31, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
En fet negress är den "coola" tjejen som killarna trånar efter. Prinsen är bög.. vad i helvete.. Vilket jävla woke-skräp!
Så är det även i verkligheten med tanke på att adopterade Felice spelar dottern till en av Sveriges rikaste familjer. För killen som är förälskad i henne är status det enda som spelar roll.
Citera
2022-11-05, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Så är det även i verkligheten med tanke på att adopterade Felice spelar dottern till en av Sveriges rikaste familjer. För killen som är förälskad i henne är status det enda som spelar roll.
Ja håller med om att det är ganska realistiskt. Precis så är det i verkligheten. Gick själv på et prestigefyllt internat där den fetaste fulaste bruden var allas favo… insåg sen att hennes farsa ägde ett hockeylag typ.

Förövrigt en bra och välskriven ungdomsserie. Väldigt realistisk. Inte alls PK enligt mig. För allting känns äkta.
Citera
2022-11-06, 22:17
Medlem
GeleZachas avatar
Vad tyckte ni om nya säsongen?
Citera
2022-11-08, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Vad tyckte ni om nya säsongen?

Såg precis klart sista avsnittet och det var en helt okej säsong, kanske lite FÖR pk för min smak (och då är jag ändå öppet gay... )

Men jag kan rekommendera serien om man vill ha lite romans och intriger.
Citera
2022-11-09, 02:09
Medlem
GeleZachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Såg precis klart sista avsnittet och det var en helt okej säsong, kanske lite FÖR pk för min smak (och då är jag ändå öppet gay... )

Men jag kan rekommendera serien om man vill ha lite romans och intriger.
Jo, tyckte ändå om slutet på något sätt. Dock kanske lite "segare" än förra säsongen på något sätt. Gillar främst serien för att den skildrar den värsta delen av överklassen, det är något obehagligt med att det finns ungdomar som beter sig som August och hans polare i verkligheten
Citera
2022-11-09, 10:21
Avslutad
Citat:
Jo, tyckte ändå om slutet på något sätt. Dock kanske lite "segare" än förra säsongen på något sätt. Gillar främst serien för att den skildrar den värsta delen av överklassen, det är något obehagligt med att det finns ungdomar som beter sig som August och hans polare i verkligheten

Håller helt med dig! August är en vidrig människa, och Malte gör en riktigt bra insats som honom i serien. Kan dock inte låta bli att tycka lite synd om honom emellanåt, men sen visar han sitt rätta jag igen.

Så vad tror du, blir det en tredje säsong? Känns ju ganska upplagt för det.
Citera
2022-11-09, 13:54
Medlem
GeleZachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Så vad tror du, blir det en tredje säsong? Känns ju ganska upplagt för det.
Lite osäker faktiskt, Edvin Ryding har ju sagt att han är trött på Young Royals nu och vill göra nåt annat. Skulle vara kul dock
Citera
2022-11-10, 11:28
Medlem
Citat:
Lite osäker faktiskt, Edvin Ryding har ju sagt att han är trött på Young Royals nu och vill göra nåt annat. Skulle vara kul dock

Det har han iofs inte sagt.
Citera
2022-11-10, 21:35
Medlem
Tycker inte riktigt att tjejerna övertygar som överklass. Känns mer som en skola i förorten, utseendemässigt iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in