2022-11-18, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mesefil
Oj! Hoppas hen polisanmäler.

Vad tycker resten av ledningsgruppen om Tommys tilltag, tro?

Det är polisanmält.

Ja, man undrar ju vad Fredrik Säfsten, Lars Widerberg, Yvonne Ahxner och Marcus Tesslie Widerberg tycker om Tommy Dahlmans tilltag.
Citera
2022-11-18, 16:48
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Det är polisanmält.

Ja, man undrar ju vad Fredrik Säfsten, Lars Widerberg, Yvonne Ahxner och Marcus Tesslie Widerberg tycker om Tommy Dahlmans tilltag.

De tycker nog det inte gör så mycket. ”Den som är utan synd kaste första stenen…” osv. osv.
Citera
2022-11-18, 16:49
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Det är polisanmält.

Då hoppas vi tidningen Dagen uppmärksammar det här snart. Gärna Världen Idag också. Är det någon som har känningar på Ttela och kan tipsa?
Citera
2022-11-18, 16:51
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Det är polisanmält.

Så fort brottsoffret får meddelande om att förundersökning inletts får hen gärna kontakta åtminstone Dagen, som nog gärna skriver en notis eller kanske ber om en intervju.
Citera
2022-11-18, 17:10
Medlem
Citat:
Det är polisanmält.

Det var nyheter utöver det vanliga! Jag hoppas eventuella vittnen törs ställa upp och berätta vad de sett i både polisförhör och rättegång.
Citera
2022-11-18, 17:16
Medlem
Magictrixs avatar
Någon som vet vem han trakasserade och i så fall var?
Citera
2022-11-18, 17:21
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Någon som vet vem han trakasserade och i så fall var?

Undertecknad är nyfiken med......
Citera
2022-11-18, 18:42
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Det är polisanmält.

Får jag ge ett råd till målsägande så är det att nöja sig med att läcka information till tidningar och inte flashback och hela bekantskapskretsen så länge förundersökning pågår. Annars kommer Tommy börja yla om förtal igen (som han alltid gör).
Citera
2022-11-18, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mesefil
Får jag ge ett råd till målsägande så är det att nöja sig med att läcka information till tidningar och inte flashback och hela bekantskapskretsen så länge förundersökning pågår. Annars kommer Tommy börja yla om förtal igen (som han alltid gör).

Ska förmedla det.
Citera
2022-11-18, 18:55
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ska förmedla det.

Inte för att sådant ylande kan leda någonstans, utan för att Tommy inte ska få någon möjlighet att pressa målsägande i stil med ”Om du inte tar tillbaka anmälan kommer jag anmäla dig för förtal, och jag har det här och det här beviset” (som han alltid säger att han har, men aldrig har).

Tommy kommer förmodligen pressa med ”Om du inte tar tillbaka anmälan så kommer jag…” på olika vis ändå, men då är det övergrepp i rättssak och ska också anmälas.

Det vore en skönt avslut om han åkte på dom för både misshandel och övergrepp i rättssak. Det skulle verkligen illustrera hurdan han är och alltid har varit. Som en härlig final på hans karriär!
Citera
2022-11-18, 21:17
Medlem
tommy streamar predikan av en kvinnlig predikant just nu, kan inte sätta fingret på varför men jag tycker att hon är en riktig goding, hoppas han inte försöker slå klorna i henne
Citera
2022-11-18, 21:25
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
tommy streamar predikan av en kvinnlig predikant just nu, kan inte sätta fingret på varför men jag tycker att hon är en riktig goding, hoppas han inte försöker slå klorna i henne

Det skulle inte förvåna mig mycket om han försökte det, men det förvånar alltid något enormt varje gång en kvinna tycker han är något annat än sliskig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in