Citat:
Ursprungligen postat av
HomoHitler
De tog väll kronofogden då?
Kanal 10 drar in stora pengar på kollekten. Men de pengarna måste tvättas och omsättas. Tvivlar på att Tommy hade någon jättelön därifrån. Sedan blev han "redaktör" för kanal 10:s tidskrift Inblick. Med en eventuell upplaga på 234 exemplar. Det gick ju åt helvete, så varför skulle han få pengar från dem? Han kan inte ha haft någon större lön heller eftersom de inte tjänar pengar på tidningen. Bidrag förvisso. Nej, tidningen var ett snyggt sätt att få bort Porr-Tommy från kameralinsen.
Ska man ha rätt till en årslön eller mer i avgångsvederlag ska man gärna ha jobbat i x antal år först. Den där skittidningen ville bli av med Tommy så jag tror det räckte med en blomkvast och en trisslott. Det verkar så eftersom Tommy är utblottad idag.
Kronofogden tror jag kom lite senare. Någon skrev tidigare i tråden att det blev lite knas när han sålde villan och frugan skulle ha sitt. Tommy hade nog räknat fel. Nej, jag är säker på att Tommy vill leka stor och låtsas han har fallskärmar och hållhakar. Hade han haft det hade han väl använt det för länge sedan?