2022-11-16, 20:58
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Abdussalam Magashy lämnar IFK Värnamo. Vilket lag går han till? Lär stanna i Allsvenskan.

Han skulle väl träffa representanter för Peking enligt fotbolltransfers. Känns väl inte helt omöjligt att han skulle kunna gå dit, nu har jag inte jättekoll på honom men känslan är att han inte riktigt platsar i ett allsvenskt topplag.
2022-11-16, 21:05
Medlem
snurresprettiss avatar
https://fotbolltransfers.com/nyheter/officiellt-tom-pettersson-lamnar-lillestrom/161249

Tror ni den före detta Östersund-spelaren Tom Pettersson hamnar i Allsvenskan 2023? Vilka lag är beroende av en mittback?
2022-11-16, 21:19
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Kommer Rydström bli utbuad av KFF-fansen nästa säsong när han återvänder dit med MFF?

Jag läste på nåt forum att kalmarfansen var mest besvikna på nån intervju Rydström hade gjort med tuttopodden nyligen, att den intervjun var som ett hån, nån som vet vad han sa där?
2022-11-16, 21:19
Medlem
Najs att vi förlänger våran kanske största talang Adam Vikman på fem år. Var lite orolig att han skulle slå nästa säsong på utgående och dra vidare omgående. Kan se honom starta nästa säsong.
2022-11-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Blev han det när han tränade Sirius?

Tror de känner honom så väl att de vet att han då skulle le och sedan göra sitt jobb ännu mer fokuserat.

Dom var väl typ glada att han fick ett nytt jobb efter att ha varit oönskad hos dom.

Att dom tog tillbaka honom under liknande premisser som MFF gör nu, alltså med tid kvar på kontraktet är det lite tystare om.
2022-11-16, 21:45
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Han har väl inte förnekat det direkt. Han förnekade bara att det skulle vara klart eller under förhandling. Nu däremot, så är det nog ganska nära att vara klart.
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Rätt häftigt ändå att dom inte ens var i förhandling i torsdags när han dementerade men att dom är överens om ett avtal redan idag! Starkt jobbat!

Rydström har bevisat att han är allsvenskans största tönt och lögnare. Grattis MFF till erat andraval!

Folk undrar om han tar med sig Berg och Sackpetidiz, men tar han med sin viktigaste spelare Självmål?

Så sent som i fredags hade han inga konkreta erbjudanden överhuvudtaget och ingen i MFF hade kontaktat Kalmar FF. Uppenbar lögn!

https://sverigesradio.se/artikel/henrik-rydstrom-i-lang-intervju-om-framtiden-svarar-sa-arligt-jag-kan
2022-11-16, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Så sent som i fredags hade han inga konkreta erbjudanden överhuvudtaget och ingen i MFF hade kontaktat Kalmar FF. Uppenbar lögn!

https://sverigesradio.se/artikel/henrik-rydstrom-i-lang-intervju-om-framtiden-svarar-sa-arligt-jag-kan
Lögn och lögn. Om du läser hela artikeln säger han ju att saker kan hända snabbt åt annat håll. Visst , han hade kunnat skött det snyggare men i det här fallet är det nog du som läser lite slarvigt .
2022-11-16, 21:56
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Lögn och lögn. Om du läser hela artikeln säger han ju att saker kan hända snabbt åt annat håll. Visst , han hade kunnat skött det snyggare men i det här fallet är det nog du som läser lite slarvigt .

Kom det konkreta erbjudandet från Malmö FF efter i fredags då och förvandlats klart på en knapp vecka?

"Jag har ju kontrakt nästa år och jag har inga konkreta erbjudanden att fundera på, så svaret är ja, men sen kan jag säga att det kan hända snabbt åt annat håll. Min kontraktssituation är det jag förhåller mig."
2022-11-16, 22:02
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

Han sa ju samtidigt förra veckan att han visste att det fanns intresse men valt att inte fokusera på det under säsongen. Det tolkade jag iallafall som att det fanns en sannolikhet att han kunde lämna.
Sedan är det väl inte så jävla konstigt att man ljuger lite i en sån sits. Om han valt att lyssna på vad MFF hade att säga men sedan ändå valt att stanna i Kalmar så vore det onödigt att röra upp en massa känslor.
2022-11-16, 23:34
Medlem
Verkar som att bajen vill föryngra på vänsterbacken nu när Jeahze lämnar för MLS.
Handlar enligt uppgift om Daniel Svensson i Nordsjälland.
2022-11-17, 03:37
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P0872
Verkar som att bajen vill föryngra på vänsterbacken nu när Jeahze lämnar för MLS.
Handlar enligt uppgift om Daniel Svensson i Nordsjälland.

Rapporterat för falsk ryktesspridning vilket är det enda du ägnar dig åt här, ditt troll.

Citat:
Han har väl inte förnekat det direkt. Han förnekade bara att det skulle vara klart eller under förhandling. Nu däremot, så är det nog ganska nära att vara klart.

Han sa efter matchen mot Bajen att han skulle stanna om KFF inte sparkade honom. Att en självgod narcissist som älskar uppmärksamhet ljuger förvånar ingen.
Senast redigerad av MrSkargard 2022-11-17 kl. 03:48.
2022-11-17, 08:36
Avslutad
Citat:
Han sa ju samtidigt förra veckan att han visste att det fanns intresse men valt att inte fokusera på det under säsongen. Det tolkade jag iallafall som att det fanns en sannolikhet att han kunde lämna.
Sedan är det väl inte så jävla konstigt att man ljuger lite i en sån sits. Om han valt att lyssna på vad MFF hade att säga men sedan ändå valt att stanna i Kalmar så vore det onödigt att röra upp en massa känslor.
”Inga kommentarer” kan räcka jävligt långt när det uppenbarligen gått så långt i förhandlingarna. Att istället förneka förhandlingar är oerhört fjantigt allsvenskans störste fjant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in