2022-11-17, 08:54
Avslutad
Jag blir fan tårögd när jag läser Janne Anderssons ord om Samuel insats i landslaget igår. ”En makalös debut” ”Går in i ett nytt spelsätt efter två träningar och sätter inte en fot fel”

Vi kommer nog inte få behålla Samuel ändå nästa år. Men en landslagsspelare i sin prime med hyfsat långt kontrakt kommer definitivt inte bli billig. I den åldern betalar såklart inte köparen för framtida potential och återförsäljning men man vet att man får en spelare som går in och levererar på hög nivå direkt.

Känns som en ganska unik situation i svensk fotboll. 100 miljoner?
2022-11-17, 09:00
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag blir fan tårögd när jag läser Janne Anderssons ord om Samuel insats i landslaget igår. ”En makalös debut” ”Går in i ett nytt spelsätt efter två träningar och sätter inte en fot fel”

Vi kommer nog inte få behålla Samuel ändå nästa år. Men en landslagsspelare i sin prime med hyfsat långt kontrakt kommer definitivt inte bli billig. I den åldern betalar såklart inte köparen för framtida potential och återförsäljning men man vet att man får en spelare som går in och levererar på hög nivå direkt.

Känns som en ganska unik situation i svensk fotboll. 100 miljoner?
Det var en träningslandskamp mot ett C-betonat Mexiko.
2022-11-17, 09:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Det var en träningslandskamp mot ett C-betonat Mexiko.
Så du menar att vi kommer få 200 miljoner? Lugna ned dig deltagare!
2022-11-17, 09:08
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Så du menar att vi kommer få 200 miljoner? Lugna ned dig deltagare!
Jag hoppas han stannar kvar. Vill att ni ska ha en sportslig chans att utmana oss nästa år.

Nästa år kan ni inte dra nytta av Qatar-VM och en politiserad rättegångsprocess mot vår spelare.
2022-11-17, 09:13
Avslutad
Citat:
Jag hoppas han stannar kvar. Vill att ni ska ha en sportslig chans att utmana oss nästa år.

Nästa år kan ni inte dra nytta av Qatar-VM och en politiserad rättegångsprocess mot vår spelare.
Vågar inte ens tänka på vad Martin kan värva in om han får pengar för en landslagsspelare i sin prime… Vi ser ju vad han gjorde för Wålis-pengarna…

Tänk även på att vi har Amane redo att ta över. 😪
2022-11-17, 09:18
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:

Pratar du om Guineanen som påstås med våld våldtagit en tjej, som han därefter bombarderat med "Sorry beby" meddelanden?

- "You literally raped me"

- "Sorry beby"

Att ni gårdare vill ha tillbaka honom även om han frias säger mycket om vilken unken kultur som finns i era led.
2022-11-17, 10:37
Avslutad
Norling till Kalmar?

Pk kl.1400

Samma tid som MFF har sin pk. Vilken tillfällighet! 🤣
Senast redigerad av trazke 2022-11-17 kl. 10:41.
2022-11-17, 10:58
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Pratar du om Guineanen som påstås med våld våldtagit en tjej, som han därefter bombarderat med "Sorry beby" meddelanden?

- "You literally raped me"

- "Sorry beby"

Att ni gårdare vill ha tillbaka honom även om han frias säger mycket om vilken unken kultur som finns i era led.

Kokainhoran trollar.
2022-11-17, 10:58
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
https://fotbolltransfers.com/nyheter/officiellt-tom-pettersson-lamnar-lillestrom/161249

Tror ni den före detta Östersund-spelaren Tom Pettersson hamnar i Allsvenskan 2023? Vilka lag är beroende av en mittback?

MFF.
2022-11-17, 10:59
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Norling till Kalmar?

Pk kl.1400

Samma tid som MFF har sin pk. Vilken tillfällighet! 🤣

Gissar att den assisterande tränaren tar över.
2022-11-17, 11:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
MFF.

Nog för ung för MFF. Fyller bara 33 år i mars. Men jag håller varenda tumme jag har att ni värvar den överskattade fjanten. Han kan ju fjanta omkring med eran nye fjant till tränare.

Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Gissar att den assisterande tränaren tar över.
Det blir nog Norling.
2022-11-17, 11:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Allright, ngn av er som har koll på vem som blir MFFs nästa tränare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in