2022-08-05, 20:38
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergaster
Lär ju ha för stora löneanspråk dock.

Sitter på utgående och Blåvitt har inte erbjudit förlängning än så länge så inte säkert
2022-08-05, 20:41
Medlem
Wads avatar
Finns det en gud så går Sana till Häcken.
2022-08-05, 20:43
Medlem
Ergasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Sitter på utgående och Blåvitt har inte erbjudit förlängning än så länge så inte säkert
Han vill ju behålla sin IFK-lön enligt pressen.
Skit samma. Det är backlinjen som bör vara prio!
2022-08-05, 20:47
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Han vill ju behålla sin IFK-lön enligt pressen.
Skit samma. Det är backlinjen som bör vara prio!

Men han & Sana som tackar Allah tillsammans efter ett mål kan man inte sätta ett pris på!

2022-08-05, 21:17
Medlem
snurresprettiss avatar
Alla väntar ivrigt på en kommentar från trazke.

Vem skall Sana peta är den stora frågan?
2022-08-05, 22:43
Medlem
321js avatar
https://www.msn.com/sv-se/sport/fotboll/officiellt-amer-ibrahimovic-klar-f%c3%b6r-if-sylvia/ar-AA10lABV?li=BB13mhoP&ocid=EMMX

Ibrahimovic klar för IF Sylvia
2022-08-05, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Men han & Sana som tackar Allah tillsammans efter ett mål kan man inte sätta ett pris på!

Det som kommer bli roligast är ju när de fattar vilken tränare de har.

Att Stahre och Högmo har en ganska lik ledarstil och förespråkar en ganska lik fotboll också.

Blir det uppror och försöka jobba in deras husgud - processPoya - och vara bra mellan straffområdena istället för något av de och där resultaten kommer synas om 3-5 år?

Helt stört att Sana är 33 år gammal förresten, han ser ju ut och beter sig som 19.
2022-08-06, 06:46
Medlem
Ergasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Alla väntar ivrigt på en kommentar från trazke.

Vem skall Sana peta är den stora frågan?
I väntan på den så är väl meningen att eftersom Bengtsson är såld och Youssef skadad så skall sana vara med att fylla det tomrummet.
2022-08-06, 08:49
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
I väntan på den så är väl meningen att eftersom Bengtsson är såld och Youssef skadad så skall sana vara med att fylla det tomrummet.

Ja, där har du nog en poäng.
2022-08-06, 10:34
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
Det som kommer bli roligast är ju när de fattar vilken tränare de har.

Att Stahre och Högmo har en ganska lik ledarstil och förespråkar en ganska lik fotboll också.

Blir det uppror och försöka jobba in deras husgud - processPoya - och vara bra mellan straffområdena istället för något av de och där resultaten kommer synas om 3-5 år?

Helt stört att Sana är 33 år gammal förresten, han ser ju ut och beter sig som 19.

Sana är en clown. Pratar som om han nyss kom till Sverige fast han är halvsvensk & född i Göteborg. Pratar om hur viktigt det är att vara en positiv förebild samtidigt som han kaosar i omklädningsrummet och har en bror som sitter inne för mord osv.

Citat:

Det är dock som att försöka laga ett hål i väggen med en bajskorv.
2022-08-06, 11:26
Avslutad
Jag fattar inte. Man vet hur det är. När man följer nyheter maniskt så händer det aldrig något, men är man ur loopen några timmar så händer det jämt massa saker! Detta är inget nytt, så har det alltid varit med allt. Med den vetskapen tänkte jag att kanske kanske har Waris blivit klar nu. Men vad fan är det första man får se? Sana!?

Jag trodde faktiskt att vi hade duckat den kulan med allt snack om Kalmar! Eller om han skulle bo kvar i Göteborg så skulle GAIS eller ÖIS vara mer naturliga alternativ som skulle passa hans ego bättre då han säkert skulle vara viktig för dom. Jag har mer suttit och varit nervös för allt snack om Aiesh, men nu är alltså våran utvecklingsstörda sportchef ute efter att värva båda Blåvitts misslyckade yttrar? Kanske skulle han se en match med Blåvitt för att se hur mycket bättre dom varit utan dessa jävla bromsklossar? Och kanske borde han fundera kring om två bromsklossar passar så jävla bra i vårat fartfyllda spel?

Sedan undrar jag hur vi kan ha en sådan jävla dålig tajming med våra skador? När Traore skadade sig på försäsongen så var det just under dom kritiska veckorna när Turgott letade ny klubb med ljus och lykta. "Det är ju perfekt att han är ledig just nu när Benie skadade sig!" Och vad fan händer nu? Just när Sana är i full fart med att leta ny klubb så går Youseff sönder efter 2 matcher som vanligt..... Den tajmingen finns fan inte!

Det är nästan mer otur än vad som kan räknas som normalt och det verkar snarare som att någon vill ge mig en hjärnblödning. Om det är Martin eller det skäggiga mongot uppe bland molnen som är hjärnan bakom planen är en annan fråga.

Fy fan vad illamående jag skulle bli av att se allsvenskans dummaste spelare genom tiderna i våran tröja. Usch!
Senast redigerad av trazke 2022-08-06 kl. 11:42.
2022-08-06, 13:11
Medlem
Det hade faktiskt varit lite roligt om det blir Häcken med tanke på din åsikt om honom Trazke. haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in