Citat:
Ursprungligen postat av
Overmind
Ja, det är väl smart det iofs. Fan ska man egentligen vänta för. Matchar man så tuta och kör. Gillar inte kvinnan det som du skriver så är hon ju inte helt 100 i skallen.
Ja så kan man se det. Även ett shit-test, svarar hon svalt eller inte svarar alls så var hon inte intresserad från början. Så jag rekommenderar att du skriver när du vill skriva även om du skriver först. Är hon intresserad så kommer det aldrig vara något negativt skriva först till henne, tvärtom du visar vägen att "jag vill något".
Jag har en brud på g, 25år till helgen. Invandrar brud hehe! De verkar ha färre spärrar och är softa, flyter på sjukt bra relativt snabbt jämfört med svenska puttinutti prinsessor. Grym/fet välformad röv som det ska vara. Men det är ju omööööjligt att någon brud i den åldern skulle vilja ha en man i 40 års ålder eller strax över enligt feminazi på fb, jag gör det omöjliga gång på gång 😉
Kan man bjuda på sig själv och inte vara en stel, tråkig svensk så finns det fina möjligheter plocka hem alla möjliga nationaliteter. Blanda humor, seriositet, laid back stil så går det kanon. Men som vanligt vara sig själv.
Rätt bra flyt på tinder senaste dagarna. Dessvärre fiskar jag ju upp en del singelmammor också beror ju på att jag inte alltid är alert när jag swjpar, så några brudar "barn vv" blir det match med då och då, nödvändigt brus, ingen är perfekt gällande swajpandet 😁