2022-11-16, 18:59
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Tack. Men egentligen handlar det till större delen om tur och timing. Jag hade turen att matcha med henne under nybörjar-boosten och hon gillade givetvis mitt utseende (jag har ett nischat utseende som tilltalar en minoritet av tjejerna, men inte majoriteten). Det är väl egentligen ingen större konst att hålla igång en intressant och rolig konversation när tjejen är intresserad och bjuder till. I grunden handlar det väl om att hon tyckte jag är snygg och inte hade någon bättre på gång, dvs turlig timing. Några dagar senare satt vi på första dejten och mitt Tinder i övrigt var i det närmaste tvärdött i det läget.

Och? Du gick på en dejt? Gick det inget bra? Det brukar vara dött på Tinder vid den här tiden på året.
Citera
2022-11-16, 19:11
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Jag har slutat att titta på klockan. Matchar jag med en brud och jag är intresserad så skriver jag direkt när jag ser matchen. Verkar det desperat så är det mer fel på henne än mig om hon tycker ett visat intresse är något dåligt för henne och isåfall vill jag ändå inte lära känna en sådan olustig figur. Orkar inte med spel vänta si och så lång tid med att skriva först. Skillnad om mitt intresse är lite mer svalt då är det ok att vänta in henne.

Ja, det är väl smart det iofs. Fan ska man egentligen vänta för. Matchar man så tuta och kör. Gillar inte kvinnan det som du skriver så är hon ju inte helt 100 i skallen.
Citera
2022-11-16, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Och? Du gick på en dejt? Gick det inget bra? Det brukar vara dött på Tinder vid den här tiden på året.
Poängen var att konvos väl inte är någon konst om den andra är intresserad, men det blev lite långt. Det är tjejen vi skrev om för några dagar sedan, så det får vi väl se om det är långsiktigt bra. (Men vi sågs fler gånger efter första dejten.)
Åhfan, bättre drag på vårkanten eller vilken säsong är bäst drag?
Citera
2022-11-16, 19:18
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Poängen var att konvos väl inte är någon konst om den andra är intresserad, men det blev lite långt. Det är tjejen vi skrev om för några dagar sedan, så det får vi väl se om det är långsiktigt bra. (Men vi sågs fler gånger efter första dejten.)
Åhfan, bättre drag på vårkanten eller vilken säsong är bäst drag?

Okej så varför bry sig om matchningar på Tinder då? Du har ju hittat en tjej som du gillar. Nu får du ändå skärpa dig. Jag hade inte rört Tinder eller åtmistone dolt profilen om jag hade träffat en tjej flera gånger och som jag hade gillat och fokuserat på henne.
Citera
2022-11-16, 19:25
Medlem
Citat:
Okej så varför bry sig om matchningar på Tinder då? Du har ju hittat en tjej som du gillar. Nu får du ändå skärpa dig. Jag hade inte rört Tinder eller åtmistone dolt profilen om jag hade träffat en tjej flera gånger och som jag hade gillat och fokuserat på henne.
Det har jag gjort. Var mest ett konstaterande angående matchningarna, men kanske var överflödigt.
Citera
2022-11-16, 19:43
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Det har jag gjort. Var mest ett konstaterande angående matchningarna, men kanske var överflödigt.

Men vad gör du här inne då? Sluta skriv här och skriv till tjejen istället!
Citera
2022-11-16, 19:50
Medlem
Citat:
Men vad gör du här inne då? Sluta skriv här och skriv till tjejen istället!
Okej jag kommer väl tillbaka till tråden när det visat sig att hon inte var intresserad som du skrev haha.
Citera
2022-11-16, 20:47
Medlem
Okej. Jag får försöka och föreslå något om inte de gör något inom 2 veckor iaf. Jag skrev till en kvinna jag är ledig den och den dagen och helgen och försökte hinta om en träff men det verkade hon icke nappa på...........

Okej. Sjukt med nummer efter 24 timmar. Bra jobbat. Något gjorde du rätt.[/quote]

Är det så ovanligt att gå över till telefon tidigt om det är kul att skriva? Har gjort det själv flera gånger. Också blivit hembjuden eller bokat träff efter en timmes chattande.
Citera
2022-11-16, 21:32
Medlem
Vinterdofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickDoohan
Okej. Jag får försöka och föreslå något om inte de gör något inom 2 veckor iaf. Jag skrev till en kvinna jag är ledig den och den dagen och helgen och försökte hinta om en träff men det verkade hon icke nappa på...........

Okej. Sjukt med nummer efter 24 timmar. Bra jobbat. Något gjorde du rätt.

Är det så ovanligt att gå över till telefon tidigt om det är kul att skriva? Har gjort det själv flera gånger. Också blivit hembjuden eller bokat träff efter en timmes chattande.[/quote]
Har du någon hobby? Det handlar inte alltid om utseende. Ta bilder där du känner dig avslappnad, naturlig och själv säker. Be någon ta kort på dig.
Citera
2022-11-16, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterdoft
Är det så ovanligt att gå över till telefon tidigt om det är kul att skriva? Har gjort det själv flera gånger. Också blivit hembjuden eller bokat träff efter en timmes chattande.
Har du någon hobby? Det handlar inte alltid om utseende. Ta bilder där du känner dig avslappnad, naturlig och själv säker. Be någon ta kort på dig.[/quote]

Mitt meddelande blev konstigt då jag tog bort lite av det citerade. Jag har själv gått över till telefon eller Messenger flera gånger snabbt.

Jag har bara ett foto och det är en selfie, men ute i naturen. Hobbyn har jag flera av men känns inte naturligt att be kompisar fota mig och jag fotar aldrig kompisar heller.
Citera
2022-11-16, 22:52
Medlem
Vinterdofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickDoohan
Har du någon hobby? Det handlar inte alltid om utseende. Ta bilder där du känner dig avslappnad, naturlig och själv säker. Be någon ta kort på dig.

Mitt meddelande blev konstigt då jag tog bort lite av det citerade. Jag har själv gått över till telefon eller Messenger flera gånger snabbt.

Jag har bara ett foto och det är en selfie, men ute i naturen. Hobbyn har jag flera av men känns inte naturligt att be kompisar fota mig och jag fotar aldrig kompisar heller.[/quote]
Du blir intressant om du kan fånga dina intresse på bild, varför kan du inte bara fråga rakt ut, handlar inte det om att du vet vad du vill ha ? Alt. Selfie sticka
Citera
2022-11-17, 10:07
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Ja, det är väl smart det iofs. Fan ska man egentligen vänta för. Matchar man så tuta och kör. Gillar inte kvinnan det som du skriver så är hon ju inte helt 100 i skallen.

Ja så kan man se det. Även ett shit-test, svarar hon svalt eller inte svarar alls så var hon inte intresserad från början. Så jag rekommenderar att du skriver när du vill skriva även om du skriver först. Är hon intresserad så kommer det aldrig vara något negativt skriva först till henne, tvärtom du visar vägen att "jag vill något".

Jag har en brud på g, 25år till helgen. Invandrar brud hehe! De verkar ha färre spärrar och är softa, flyter på sjukt bra relativt snabbt jämfört med svenska puttinutti prinsessor. Grym/fet välformad röv som det ska vara. Men det är ju omööööjligt att någon brud i den åldern skulle vilja ha en man i 40 års ålder eller strax över enligt feminazi på fb, jag gör det omöjliga gång på gång 😉

Kan man bjuda på sig själv och inte vara en stel, tråkig svensk så finns det fina möjligheter plocka hem alla möjliga nationaliteter. Blanda humor, seriositet, laid back stil så går det kanon. Men som vanligt vara sig själv.

Rätt bra flyt på tinder senaste dagarna. Dessvärre fiskar jag ju upp en del singelmammor också beror ju på att jag inte alltid är alert när jag swjpar, så några brudar "barn vv" blir det match med då och då, nödvändigt brus, ingen är perfekt gällande swajpandet 😁
Senast redigerad av Magica-Lazio 2022-11-17 kl. 10:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in