Citat:
Ursprungligen postat av
NotANazi
Ja det är en forcerad familjebildning, och allt ska gå snabbt snabbt snabbt. En tjej som har denna illusionen om familj flyttar hem till en kille från Tinder (han vill också ha familj) inom loppet av månader och sen var man fast i ett oäkta förhållande med barn på G och man gör allt för att dölja att det var Tinder som förde en samman .
Tjejerna som inte är så använder det som Instagram och skrattar med vänninor på bubbel-kvällar och den riktiga mannen med bra värderingar sitter hemma själv , det är riktiga Black Mirror dagar 🧐
Dessa tider är verkligen tjejernas tider, särskilt egoister och narcissister. De postar selfies och bilder på sig och så har vi onlyfans... Helt bisarra tider vi lever... Jagar komplimanger för och ge näring åt deras döda själar.
Citat:
Ursprungligen postat av
LaCucaracha
Har inga problem att köra chatt via Tinder ända till dejten. Tycker det funkar bra överlag.
Har fått telefonummer efter första dejten.
Har en som hade krångel med tinderappen så jag fick hennes instagram och kör mess där.
En ville att jag skulle ringa och gav sitt nummer, blev inte av något samtal men vi messade en del…tills hon skickade nåt snabbt klipp på sig själv och det var väl inte riktigt vad jag hade väntat mig. Har inte hörts sen dess…tur att hon inte blev påstridig.
Jag pushar iaf inte för att byta app om inte hon föreslår det.
Okej. Jag får försöka och föreslå något om inte de gör något inom 2 veckor iaf. Jag skrev till en kvinna jag är ledig den och den dagen och helgen och försökte hinta om en träff men det verkade hon icke nappa på...........
Citat:
Ursprungligen postat av
MycketOintressant8
Nu har ju inte jag lyckats kanon (jag är väl average eller nåt) på Tinder, men de gånger det lett till dejt (och fler dejter, svårigheten för mig har varit att nå fram till dejt) så har man haft en kul och givande konversation i chatten, hon har visat intresse och man har känt att ”något finns där”. Tiden det tar beror ju på vilket tempo konversationen har, men mer än en vecka har det nog aldrig dröjt. Senast gav tjejen mig sitt nummer efter 24 timmar.
En ytterligare fördel att chatta på annan app är ju att hon slipper Tinder och att hålla utkik efter dig där. Jag tänker mig också att många tjejer stänger av notiserna från Tinder pga allt brus.
Okej. Sjukt med nummer efter 24 timmar. Bra jobbat. Något gjorde du rätt.