Citat:
Ursprungligen postat av
argaangelica
Och vad är problemet? Gubbslemmen får lära sig att inte använda sin sladdriga sparris i närheten av barn. Dessa mansäcklen groomar och förgriper sig på barn, klart dom ska förlora allt med omedelbar verkan. Barn ska skyddas, fatta!
Det är inte bara män utan även kvinnor, men tyvärr är kvinnorna svårare att komma åt.
I kommentarsfältet på en uthängning var det en som rekommenderade att man skulle testa att skapa en fejktprofil på chatiw.com och där låtsas att vara en ung flicka. Detta för att se hur vanligt det är att vuxna slänger sig över barn så fort dom får chansen online.
Jag testade det och det tog mindre än en minut så var där 10 pers som ville snacka sex. Samtliga frågade om ålder och när jag skrev 12 var där kanske två som sa att dom var för gamla för mig. Av dom återstående åtta personerna fanns åtminstone en kvinna, som efter att jag pratat med henne helt uppenbart var en pedofil av kvinnligt kön.
Att majoriteten är män är sant, men det finns även gott om kvinnliga pedofiler där ute.