2022-11-14, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Vad är syftet att dra in arbetsgivare, om nu det inte är att denne jobbar med barn. Syftet kan inte vara annat än att sabba så mycket som möjligt, hur hjälper det denne. Förlora ekonomi och vänner hjälper ingen att ta itu med laster.
Fast är det klarlagt att arbetsköparen har "dragits" in?
Kan det inte vara så att snacket gått och nått dennes öron.
När sen gäddan sjukskriver sig så blir det "Nej. Ut"
Citera
2022-11-14, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Vård? Det går inte att bota. Detta sinnessjuka beteende sitter alldeles för djupt.

En kula mellan ögonen är förmodligen det enda som hjälper.

Allting som är onaturligt går att bota och i med att pedofiler har en onaturlig dragning så på ett eller annat sätt borde det gå att bota. Forskare behöver lägga ner mer tid på detta. Det borde vara högst prioriterat att hjälpa skadade individer för det är precis vad de är.

Däremot så är det ju faktiskt inte så mycket pedofiler som har hängts ut i dumpen utan mera gubbsjuka men skulle jag vill säga.
Citera
2022-11-14, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empirest
Försvarar inte pedofiler det minsta, men är nyfiken på hur man kan få sparken, rent arbetsrättsligt, från jobb som inte har med barn att göra?
Det er ingen som vil assosieres med pedoer, verken bedrifter eller personer vil ha med de og gjøre
Citera
2022-11-14, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Och i länder där det är låg åldersgräns är det fortfarande straffbart om person inte är gift med den underåriga , i en del länder är det tom dödstraff

Det skulle du njuta av att titta på kan jag tänka mig.
Citera
2022-11-14, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Det er ingen som vil assosieres med pedoer, verken bedrifter eller personer vil ha med de og gjøre

rent lagligt så tror jag inte man kan ge honom sparken eftersom ingen är dömd men man kan ju köpa ut nån för att slippa se aset
Citera
2022-11-14, 13:32
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Enbart för att sabotera.

Och vad är problemet? Gubbslemmen får lära sig att inte använda sin sladdriga sparris i närheten av barn. Dessa mansäcklen groomar och förgriper sig på barn, klart dom ska förlora allt med omedelbar verkan. Barn ska skyddas, fatta!
Citera
2022-11-14, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar79
rent lagligt så tror jag inte man kan ge honom sparken eftersom ingen är dömd men man kan ju köpa ut nån för att slippa se aset
Skulle fack blandas in så skulle ett avsked troligen bli svårt. Utköp är dock möjligt. Tror de allra flesta gäddor är för chockade för att ifrågasätta i det läget.
Citera
2022-11-14, 13:34
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GullyFoyle
Fast är det klarlagt att arbetsköparen har "dragits" in?
Kan det inte vara så att snacket gått och nått dennes öron.
När sen gäddan sjukskriver sig så blir det "Nej. Ut"
Nej, Dumpen tar kontakt med alla arbetsgivare, i några fall har hen kommit i firmabil, och den har blivit filmad, arbetsgivaren kan va rädd att kunder drar sig ur. Och i fall där de jobbar i andras hem kan jag förstå till en del. Men annars ren illvilja.
Citera
2022-11-14, 13:36
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Det där var riktigt kloka resonemang som jag inte sett från så många här i tråden. Bra att gäddan arbetar och i många fall där gäddan är en person med sociala eller psykiska problem är arbeten och vård såvida dom inte hamnar på kåken ett viktigt inslag mer än att de går sysslolösa. Tyvärr finns inte vård eller arbete idag för dessa personer. Man borde ha någon form av institutionsvård för den här typen av människor det skulle gagna samhället i stort. Ge både massor av arbetstillfällen i form av tjänster på dessa anstalter, bättre säkerhet för allmänheten och även vara bättre för den enskilde gärningsmannen då dom ju faktiskt kan få hjälp för sjuka tankar.

Mycket av kritiken mot Dumpen har väl handlat om vad som händer efter gäddorna hängts ut och b.la arbetsgivare informerats. Men det kanske var några miljoner sidor bak i denna tråd. Jag håller med dig i det du skriver. Jobbar inte gäddorna med barn/ungdomar så ser jag inte heller någon anledning att de blir av med jobbet och blir sysslolösa och får mer tid över för sina fantasier.
Citera
2022-11-14, 13:38
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Och vad är problemet? Gubbslemmen får lära sig att inte använda sin sladdriga sparris i närheten av barn. Dessa mansäcklen groomar och förgriper sig på barn, klart dom ska förlora allt med omedelbar verkan. Barn ska skyddas, fatta!
I andra länder är det straffbart att vara homo, där ska de lära sig låta annalen vara. I de länderna skulle P-S driva Homodumpen om de bodde där.
Citera
2022-11-14, 13:44
Medlem
Citat:
Nej, Dumpen tar kontakt med alla arbetsgivare, i några fall har hen kommit i firmabil, och den har blivit filmad, arbetsgivaren kan va rädd att kunder drar sig ur. Och i fall där de jobbar i andras hem kan jag förstå till en del. Men annars ren illvilja.
Ok, tack för svar
Citera
2022-11-14, 13:45
Bannlyst
Citat:
I andra länder är det straffbart att vara homo, där ska de lära sig låta annalen vara. I de länderna skulle P-S driva Homodumpen om de bodde där.

Precis,allting handlar om kultur och vad som är socialt accepterat.
Enda anledningen till att folk har emot dragning till tonåringar är så för att det inte är socialt accepterat. Det har ingenting och göra med att beskydda utan drivs av rent hat.

I och för sig så kan jag väl förstå att Sara har hat emot män. Hon måste ju få ut sin frustration någonstans.Plus att finansiera sitt drogmissbruk då jag tror att hon fortfarande använder sig av detta. En liten lina på måndagskvällen slår nog aldrig fel för Sara.
Senast redigerad av Ecofriendly 2022-11-14 kl. 13:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in