2022-11-09, 14:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det finns statistik på döda skadade och de är många, finns säkert där föraren varit påverkad också.
Visa statistik på hur många underåriga blivit skadade av sex?!

Okej, du ser bilen komma, men kommer du åt bromspedalen i den. Barn har svårt med bedöma trafiken.
Nej, du börjar med att presentera din statistik - så det inte blir som förra gången du bräker dina fantasier och visar aldrig några belägg för dina påståenden.

Hittills har allt du suttit humlat ur dig handlat om din "känsla" - och inte ett spår fakta.
Citera
2022-11-09, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilket våld?

Och ja - heller en spöad förövare än skadade barn - alla dar i veckan.
Våldet som gäddorna utsätts för. Skadegörelsen deras familjer utsätts för. Finns ju flera vittnesmål om det och jag vet personligen om fall.

Då vet jag - att vem som helst i samhället spöar upp någon vid en egen misstanke om brott eller moraliskt förkastligt beteende, det är tummen upp från dig.
Citera
2022-11-09, 14:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Våldet som gäddorna utsätts för. Skadegörelsen deras familjer utsätts för. Finns ju flera vittnesmål om det och jag vet personligen om fall.

Då vet jag - att vem som helst i samhället spöar upp någon vid en egen misstanke om brott eller moraliskt förkastligt beteende, det är tummen upp från dig.
Länka till något fall där gäddan fått spö på grund av uthängning på Dumpen

Det fetade är inte det som Dumpen sysslar med, så dina fantasier om vad jag ger tummen upp för är ju just det - dina egna fantasier.
Citera
2022-11-09, 14:24
Avslutad
Citat:
Nej, du börjar med att presentera din statistik - så det inte blir som förra gången du bräker dina fantasier och visar aldrig några belägg för dina påståenden.

Hittills har allt du suttit humlat ur dig handlat om din "känsla" - och inte ett spår fakta.
Hmmm, detta låter bekant. Justja, ditt påstående om att det är helt omöjligt att Dumpens fiskande skulle kunna väcka en tanke hos gäddorna i stil med "oj, har aldrig tänkt tanken att det skulle kunna finnas minderåriga som faktiskt kan vara attraherade av mig" gav du aldrig någon bra motivering till. Liksom många andra frågor du tycker är jobbiga.

Du ignorerade en annan nyss förresten. Varför tror du att jag tycker att det är bra att det är olagligt att ha sex med barn under femton om jag nu inte värnar om barn?
Citera
2022-11-09, 14:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Hmmm, detta låter bekant. Justja, ditt påstående om att det är helt omöjligt att Dumpens fiskande skulle kunna väcka en tanke hos gäddorna i stil med "oj, har aldrig tänkt tanken att det skulle kunna finnas minderåriga som faktiskt kan vara attraherade av mig" gav du aldrig någon bra motivering till. Liksom många andra frågor du tycker är jobbiga.

Du ignorerade en annan nyss förresten. Varför tror du att jag tycker att det är bra att det är olagligt att ha sex med barn under femton om jag nu inte värnar om barn?
Jag har aldrig sagt det så av förklarliga skäl har du inte fått någon motivering till det.

Jag har sagt att man börjar inte tända på barn för att man tror att ett barn är tillgängligt.
Dessutom raggar de efter barn ... så att de plötsligt skulle blir perverterade as för att de tror att ett barn svarar är ju bara trams.
Precis som det är trams att om ett barn testar gränserna irl så blir mannen plötsligt en pervers idiot utan gränser.
Den där ansvarsförskjutningen från förövaren till barnen är däremot klassisk för pedofiler och hebefiler.
Citera
2022-11-09, 14:31
Medlem
Citat:
Länka till något fall där gäddan fått spö på grund av uthängning på Dumpen

Det fetade är inte det som Dumpen sysslar med, så dina fantasier om vad jag ger tummen upp för är ju just det - dina egna fantasier.
Länka? Jag har ju sett både resultat av våld och skadegörelse med egna ögon. Finns även anhöriga här i tråden som vittnat om liknande.

Du skrev ju rakt ut - hellre att någon spöar upp en de tror är pedofil än att ett barn kanske blir skadat?
Konsekvenserna av dina egna ord är ju knappast något jag fablar fram?
Citera
2022-11-09, 14:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Länka? Jag har ju sett både resultat av våld och skadegörelse med egna ögon. Finns även anhöriga här i tråden som vittnat om liknande.

Du skrev ju rakt ut - hellre att någon spöar upp en de tror är pedofil än att ett barn kanske blir skadat?
Konsekvenserna av dina egna ord är ju knappast något jag fablar fram?
Nej, hellre en förövare än ett barn ... Inget "tror" i det.

Så nu menar du att jag skall ta en pedofilvurmare som är motståndare till Dumpen och suttit sig spekulerat igenom halva tråden som en bra "källa".

Du har ju humor i alla fall.
Citera
2022-11-09, 14:38
Avslutad
Citat:
Jag har aldrig sagt det så av förklarliga skäl har du inte fått någon motivering till det.

Jag har sagt att man börjar inte tända på barn för att man tror att ett barn är tillgängligt.
Dessutom raggar de efter barn ... så att de plötsligt skulle blir perverterade as för att de tror att ett barn svarar är ju bara trams.
Precis som det är trams att om ett barn testar gränserna irl så blir mannen plötsligt en pervers idiot utan gränser.
Den där ansvarsförskjutningen från förövaren till barnen är däremot klassisk för pedofiler och hebefiler.
Det här är konversationen

Citat:
Citat:
En annan tanke som lyfts är att det kan finnas gäddor som innan de blev kontaktade av Dumpen aldrig tänkt tanken att ett minderårigt barn skulle kunna attraheras av dem. en efter konfrontationen kan ett frö har såtts.

Det kommer aldrig att hända. En person som inte är ute efter barn kommer inte plötsligt förvandlas till ett barnätande monster för någon skrivit något.
Normala människor säger nej tack helt enkelt.
(Min fetning)

När du svarar "Det kommer aldrig att hända" på den kommentaren så är det svårt att tänka sig att du menar något annat än att det aldrig kommer hända att en del gäddor får idéer de inte hade fått utan dumpen.

Och nu har du duckat frågan två gånger. Varför tror du att jag tycker att det ska vara olagligt att ha sex med barn under femton. Du har ju påstått att jag inte värnar om barn, så uppenbarligen måste det vara något annat skäl.
Senast redigerad av SvenHelsing 2022-11-09 kl. 14:42.
Citera
2022-11-09, 14:41
Medlem
Citat:
Nej, hellre en förövare än ett barn ... Inget "tror" i det.

Så nu menar du att jag skall ta en pedofilvurmare som är motståndare till Dumpen och suttit sig spekulerat igenom halva tråden som en bra "källa".

Du har ju humor i alla fall.
Vad ska du ha för källa?

Men om en människa inte är dömd så är det ju ytterst subjektivt vad som är "skyldig" och därmed kvalificerar för stryk.
Citera
2022-11-09, 14:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det här är konversationen

(Min fetning)

När du svarar "Det kommer aldrig att hända" på den kommentaren så är det svårt att tänka sig att du menar något annat än att det aldrig kommer hända att en del gäddor får idéer de inte hade fått utan dumpen.

Och nu har du duckat frågan två gånger. Varför tror du att jag tycker att det ska vara olagligt att ha sex med barn under femton. Du har ju påstått att jag inte värnar om barn, så uppenbarligen måste det vara något annat skäl.
Nej, precis - ingen gädda får sin sjuka läggning på grund av Dumpen eller andra yttre omständigheter - den har de redan.
När de hamnar i Dumpens nät har de dessutom agerat på den.

Att låtsas att barn kan locka fram pedofilen/hebefilen i stackars oskyldiga män är rent trams och klumpiga försök till ansvarsförskjutning.
Har man inte den perversa dragningen redan så chattar man inte sex med barn och man stämmer inte träff med barn för att ha sex.

Jag duckar inte frågan. Jag har konstaterat att du vill verka för lagar som avdramatiserar och normaliserar vuxna som begår övergrepp på barn.
Citera
2022-11-09, 14:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vad ska du ha för källa?

Men om en människa inte är dömd så är det ju ytterst subjektivt vad som är "skyldig" och därmed kvalificerar för stryk.
Om nu någon fått stryk på grund av Dumpen så lär det vara både anmält och omskrivet.
Nu menar jag om det hänt på riktigt - och inte bara är ett scenario i din fantasi.
Citera
2022-11-09, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Kalsong gäddan, vad har hänt med Sara här egentligen? En sansad, förståndsmässig diskussion med pedofilen där hon seriöst försöker göra skillnad. Inget okontrollerat gapande i upphetsning. Om det är så kan till och med jag börja stå ut med Sara.

Javisst sköter hon det galant nu. Inte överupprörd och skrikande. Att hon försöker hjälpa barn har då jag alltid varit övertygad om, men att konfrontera gäddorna gör hon bättre nu.

Gillar också Patriks "Du rör inte henne". De lägger av direkt vad de höll på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in