2022-11-14, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
I vissa länder klassas det inte som en parafili
Och i länder där det är låg åldersgräns är det fortfarande straffbart om person inte är gift med den underåriga , i en del länder är det tom dödstraff
Citera
2022-11-14, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Hur kan du tycka att det är ''avskyvärt'' att en person som förstör liv och våldtar barn tar livet av sig?
Folk som våldtar barn får gärna ta livet av sig.
Inte ens det som är frågan...
Men nej, självmord är jag inte för. Heller inte för att vi lär våra unga att självmord är rätt.
Citera
2022-11-14, 11:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Nu är kontot raderat. Att han envisades så länge ändå med att försöka gör mig förbryllad. Men som du säger, han pratade säkert med en del barn där osv.
Han hade ju något alternativkonto på TikTok, undrar om han raderat det också - eller om han flyttar över dit bara.
Citera
2022-11-14, 11:39
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar79
Enligt säker källa så har han sagt upp dig från sitt jobb idag på morgonen

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok, jag gissade att arbetsgivaren skulle uppmana honom till det om inte annat.
Det brukar vara gången när de inte sparka/säga upp en oönskad person.

Han fick kicken. Hade sjukskrivit sig men blev kallad till möte och fick gå direkt.
Citera
2022-11-14, 11:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Haha ja ståfräs är det nog många Dumpen anhängare som får när en ny Gädda hängts ut. Man märker i tråden hur upphetsade alla blir lika så Sara hon fantiserar nog om alla konfrontationer när hon lägger sig på kvällen. Stolt över att förstört ytligare en mans liv.

Visst vore alternativet bättre!
Förstår inte att man kan se något positivt i att en vuxen man blivit stoppad vars ambition var att stoppa in kroppsdelar i ett barns kroppsöppningar.
Tycker så oerhört synd om denna man som numera visat sin rätta sida och kommer få stå till arbetsmarknadens förfogande.
Mvh Sarkastisk
Citera
2022-11-14, 11:43
Medlem
Fanofdaisys avatar
Citat:
Nu är kontot raderat. Att han envisades så länge ändå med att försöka gör mig förbryllad. Men som du säger, han pratade säkert med en del barn där osv.

Skumt jag ser då kontot fortfarande 1312sweden heter han på tiktok
Citera
2022-11-14, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tidningsankan
Parafili betyder "Vid sidan av det vanliga". De flesta prarafilier är lagliga. Många antar att den vanligaste parafilin är homofili eller homosexualitet som är en modernare benämning. Att ha sex med någon av samma kön, räcker inte för att uppfylla definition av homosexualitet. Äkta homosexualitet samt äkta pedofili, är sannolikt mycket ovanligare än vad de flesta tror. Äkta pedofiler är däremot oftast homosexuella. Idag skulle ingen våga påstå att homofili inte är naturligt. Vissa parafilier klassas som naturliga.
Ja , det är vad det betyder , skillnaden är att vissa parafilier är olagliga eftersom det involverar individer som inte kan samtycka som djur, barn och döda .
Citera
2022-11-14, 11:45
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanofdaisy
Skumt jag ser då kontot fortfarande 1312sweden heter han på tiktok

Okej, mitt fel. Snubben har väl blockerat mig haha…
Citera
2022-11-14, 11:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Han fick kicken. Hade sjukskrivit sig men blev kallad till möte och fick gå direkt.
Ok. Tack för info.
Jag kan ha förståelse för arbetsgivarens reaktion.
Citera
2022-11-14, 11:51
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Precis som anarkister som du.

"Anarkister"?

Jag är ganska långt ifrån anarkist. Du borde kunna lista ut vad jag har för åsikter.

Med tanke på dina inlägg så gissar jag på att du är en arg pedofil
Citera
2022-11-14, 11:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tidningsankan
Parafili betyder "Vid sidan av det vanliga". De flesta prarafilier är lagliga. Många antar att den vanligaste parafilin är homofili eller homosexualitet som är en modernare benämning. Att ha sex med någon av samma kön, räcker inte för att uppfylla definition av homosexualitet. Äkta homosexualitet samt äkta pedofili, är sannolikt mycket ovanligare än vad de flesta tror. Äkta pedofiler är däremot oftast homosexuella. Idag skulle ingen våga påstå att homofili inte är naturligt. Vissa parafilier klassas som naturliga.
Vad snackar du blaj.

Homosexualitet är en läggning och inte en parafili.
"Äkta homosexualitet" .. vad skulle det innebära menar du - mer än att läggningen gör att man dras till det egna könet och inte det andra?
Nej, du kan självklart ligga med egna könet och inte vara homosexuell. Det är inte akten som klassas utan just läggningen.
Nej pedofiler är inte oftast homosexuella. När manliga pedofiler dras till pojkar så är de pederaster.

Vilka parafilier skulle klassas som naturliga?
Citera
2022-11-14, 11:54
Medlem
Citat:

Man hör i det inspelade telefonsamtalet med Sara att han är en förnekare:

- JAG HAR INGA PROBLEM.

25 kukbilder och runkvideo skickat till det han trodde var en 14-åring. Det blev bara lite fel🤪

Och att han chattade fisting, hård kuksugning långt ner i halsen och fingrar i röven med det han trodde var ett barn 30 minuter innan hon skulle komma med bussen till hans väntande bil, det var bara ren information för att hon behövde lära sig saker om sex.

Jag kan riktigt se hur han desperat rensar TikTok och springer runt i Kalmar och försöker förklara hur fel det bara blev😂

Snart rasar hans värld fullständigt. Tiden och verkligheten hinner ikapp förnekaren.

Kan bli som Sara säger i slutet på deras samtal.

Akutpsyk i Kalmar är bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in