2022-11-14, 09:15
Medlem
Fanofdaisys avatar
Vet från säker källa att han den senaste från Kalmar har avaktiverat sitt facebook. Hans tiktok 1312sweden är igång dock han sitter och raderar kommentarer på sina videos om detta.
Citera
2022-11-14, 09:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ok. Men konsekvenserna är ju inte pga deras handlande. Det är ju pga att dumpen väljer att offentliggöra istället för att hantera med bibehållen integritet.
Tänk denna ansvarsförskjutning - alltid någon annans fel....

Jo, konsekvenserna är en direkt effekt av deras handlingar.
Precis som rånarens fängelsestraff är en direkt effekt av rånarens handlingar. Det är inte så att polisen blir ansvarig för att de avslöjar rånaren och griper honom.....
Citera
2022-11-14, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tänk denna ansvarsförskjutning - alltid någon annans fel....

Jo, konsekvenserna är en direkt effekt av deras handlingar.
Precis som rånarens fängelsestraff är en direkt effekt av rånarens handlingar. Det är inte så att polisen blir ansvarig för att de avslöjar rånaren och griper honom.....
Skillnaden? Polisen lägger inte ut en förnedrande video på internet/sociala media och får swish för det.
Citera
2022-11-14, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanofdaisy
Vet från säker källa att han den senaste från Kalmar har avaktiverat sitt facebook. Hans tiktok 1312sweden är igång dock han sitter och raderar kommentarer på sina videos om detta.

Enligt inlägg på Facebook försvarar sambon fortfarande gäddan.

Chock? Eller är det mer accepterat med pedofili i området runt Kalmar och Mönsterås?

Blir gäddan av med jobbet, då kanske han kan svetsa och sälja ”stakar” till advent som Sara från Dumpen nämnde.
Citera
2022-11-14, 09:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Skillnaden? Polisen lägger inte ut en förnedrande video på internet/sociala media och får swish för det.
Åklagare och domstol offentliggör alla uppgifter - och många kriminella hamnar med bild i tidningen som tjänar pengar på det. För att inte tala om alla som hängs ut på sociala medier, Flashback o dyl

Återigen ser jag att det är gäddan du värnar.
Citera
2022-11-14, 09:56
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Det är alltid högre densitet i pungen än bakom pannbenet på dessa dönickar.

Och sen hade vi lärargrisen som skulle ha en polare att kolla barnporr med. Hur fan tänkte han där? Varför skulle man vilja ha en annan tokrunkande jävel bredvid sig när man njuter av porr? Sånt vill man ju verkligen kolla ensam på. Men den här idioten verkar betrakta övergreppen som någon sorts familjekomedi man ska sitta och älska tillsammans med en lika störd polare. Vadå ska de ringa till varandra sen och sitta och beundra de olika scenerna och attiraljerna? "Fan, Börje, den var bra den där scenen med tjockisen i tubsockor som nästan kvävde flickan med hela sin tyngd när han våldtog henne".

Äh, häng ut de här meningslösa existenserna. De har förbrukat sin plats i trygghetsnäten.

Han är ett äckel men också en idiot. Att han är ett äckel har jag lättare att förstå är att han är så in i helvete jävla dum. Ligger ute med sitt eget riktiga namn när han kommunicerar och lägger ut fåniga och fullständigt utlämnande bilder på sig själv till den påtagbart datoranimerade småflickan. Tur för Patrik och Snygg-Sara att det finns så många nollor därute, annars skulle Dumpens arbete bli mycket, mycket svårare. Saras samtal med gäddorna är bra, en välkommen strategi.

Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Vilken flicka har lånat ut denna bild. Undra om hon är informerad.
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/11/received_1154482902153523.jpeg
Kan du inte se att det är en konstgjord bild. Hur kan någon gå på det, är fan ett mysterium.

Citat:
Ursprungligen postat av KR12345
Senaste verkar väl inte utvecklingsstörd, men det är inte långt ifrån… inte den mest skärpta person man hört direkt.
Ja han måste ha ett lägre IQ helt tydligt.
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-11-14 kl. 10:01.
Citera
2022-11-14, 10:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Förklara hur du ser det!!

Man ser det på onaturliga konturer i ansiktet, huden ser inte normat ut och ögonen sitter fel.

En kåtrusig man kanske inte ser det, men enligt mina ögon så har jag svårt att förstå hur man kan tro att det är en äkta bild. Men det är ju jag det.
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-11-14 kl. 10:08.
Citera
2022-11-14, 10:08
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanofdaisy

Instagram är igång oxå och där börjar det välla in kommentarer.
Citera
2022-11-14, 10:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Enligt inlägg på Facebook försvarar sambon fortfarande gäddan.

Chock? Eller är det mer accepterat med pedofili i området runt Kalmar och Mönsterås?

Blir gäddan av med jobbet, då kanske han kan svetsa och sälja ”stakar” till advent som Sara från Dumpen nämnde.
Ger stöd - inte försvarar - står det i det inlägg jag har hittat.
Jag tycker man måste förstå att detta troligen kommer som en chock för henne, och att hon både har en ångestfylld make att hantera samtidigt som hon själv skall försöka ta in och smälta det som hänt - först därefter kan hon hantera sina känslor.
Hon har det nog jävligt utan kritik från andra tänker jag.

Föreningarna verkar ta avstånd, där är han persona non grata - arbetet är det däremot inte säkert att han förlorar. Har han fast anställning så är nog inte raggande efter barn skäl för uppsägning om han inte arbetar med någon som innebär kontakt med barn eller andra utsatta.
Citera
2022-11-14, 10:14
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ger stöd - inte försvarar - står det i det inlägg jag har hittat.
Jag tycker man måste förstå att detta troligen kommer som en chock för henne, och att hon både har en ångestfylld make att hantera samtidigt som hon själv skall försöka ta in och smälta det som hänt - först därefter kan hon hantera sina känslor.
Hon har det nog jävligt utan kritik från andra tänker jag.

Föreningarna verkar ta avstånd, där är han persona non grata - arbetet är det däremot inte säkert att han förlorar. Har han fast anställning så är nog inte raggande efter barn skäl för uppsägning om han inte arbetar med någon som innebär kontakt med barn eller andra utsatta.

Han jobbar nog inom hantverk eller liknande och då kan jag tycka att han ska få ha sitt jobb. Han verkar gränslös och ganska ointelligent och impulsiv. Han borde nog ha ett arbete i detta läget annars kanske han spåra ur totalt.
Citera
2022-11-14, 10:15
Medlem
Enligt säker källa så har han sagt upp dig från sitt jobb idag på morgonen
Citera
2022-11-14, 10:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Han jobbar nog inom hantverk eller liknande och då kan jag tycka att han ska få ha sitt jobb. Han verkar gränslös och ganska ointelligent och impulsiv. Han borde nog ha ett arbete i detta läget annars kanske han spåra ur totalt.
Jag instämmer. Så länge han inte arbetar där han kommer i kontakt med barn så är det bara en fördel om han kan fortsätta arbeta och försörja sig - och har han något att sysselsätta sig med så minskar tiden han kan lägga på barnjakt.
Arbetsgivaren bör ju dock informeras så att de inte sätter pryoelever för nära eller ger honom andra uppdrag obevakat med unga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in