2022-11-14, 06:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Hur många dumpen fans här får ståkuk av att en ny gädda hängts ut? Lär ju ändå vara del

Ärligt talat jag har några seriösa frågor som är viktigt att jag får svar på. Hur många av alla gäddor har tidigare varit dömda för sexualbrott emot barn? Och hur många är det som tidigare aldrig har varit dömda för något?

Det skulle också vara intressant att veta hur många som har hängts ut som är riktiga pedofiler och vilka som bara är gubbsjuka. Och bara genom att gissa skulle jag säga större majoriteten har hängts ut för att de vill träffa en tonåring.

Haha ja ståfräs är det nog många Dumpen anhängare som får när en ny Gädda hängts ut. Man märker i tråden hur upphetsade alla blir lika så Sara hon fantiserar nog om alla konfrontationer när hon lägger sig på kvällen. Stolt över att förstört ytligare en mans liv.
Citera
2022-11-14, 07:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Hur många dumpen fans här får ståkuk av att en ny gädda hängts ut? Lär ju ändå vara del

Ärligt talat jag har några seriösa frågor som är viktigt att jag får svar på. Hur många av alla gäddor har tidigare varit dömda för sexualbrott emot barn? Och hur många är det som tidigare aldrig har varit dömda för något?

Det skulle också vara intressant att veta hur många som har hängts ut som är riktiga pedofiler och vilka som bara är gubbsjuka. Och bara genom att gissa skulle jag säga större majoriteten har hängts ut för att de vill träffa en tonåring.
Om nu någon får ståfräs av det så är det svårt att se något problem.
Den som får det tänder ju i så fall på vuxna män och inte barn -- och det är ju helt okej att tända på andra vuxna.

Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Haha ja ståfräs är det nog många Dumpen anhängare som får när en ny Gädda hängts ut. Man märker i tråden hur upphetsade alla blir lika så Sara hon fantiserar nog om alla konfrontationer när hon lägger sig på kvällen. Stolt över att förstört ytligare en mans liv.
Om en mans liv blir förstört för att han inte längre osett kan jaga barn i sexuellt syfte så har hon all anledning att vara stolt över det.
Jag är övertygad om att den uthängda gäddan dessutom gör samma ansvarsförskjutning som du -- Det är Saras/Dumpens fel att livet raseras för att de avslöjade gäddan. Gäddans egna handlingar har naturligtvis ingenting att göra med det ... eller?

Det är så jäkla konstigt att i vissa mäns ögon har förövare aldrig ansvar för sina egna handlingar. Det är alltid någon annans ansvar ...
Senast redigerad av micro113 2022-11-14 kl. 07:20.
Citera
2022-11-14, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KR12345
Senaste verkar väl inte utvecklingsstörd, men det är inte långt ifrån… inte den mest skärpta person man hört direkt.

Känner honom lite genom handbollen i Kalmar och sen man träffade honom första gången så insåg man att det finns nån störning. Hissen har inte gått hela vägen upp och det fick man bekräftat igår
Citera
2022-11-14, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om nu någon får ståfräs av det så är det svårt att se något problem.
Den som får det tänder ju i så fall på vuxna män och inte barn -- och det är ju helt okej att tända på andra vuxna.

Om en mans liv blir förstört för att han inte längre osett kan jaga barn i sexuellt syfte så har hon all anledning att vara stolt över det.
Jag är övertygad om att den uthängda gäddan dessutom gör samma ansvarsförskjutning som du -- Det är Saras/Dumpens fel att livet raseras för att de avslöjade gäddan. Gäddans egna handlingar har naturligtvis ingenting att göra med det ... eller?

Det är så jäkla konstigt att i vissa mäns ögon har förövare aldrig ansvar för sina egna handlingar. Det är alltid någon annans ansvar ...
Ta ansvar för egna handlingar? Vad skulle det innebära i dina ögon? Hänga ut sig själva?
Citera
2022-11-14, 08:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ta ansvar för egna handlingar? Vad skulle det innebära i dina ögon? Hänga ut sig själva?
I första hand att avstå från all form av sexuell interaktion med barn.
Väljer de att kliva över gränsen och jaga barn så får de ta ansvar för konsekvenserna av sitt handlande och inte försöka skylla konsekvenserna på andra.
Citera
2022-11-14, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
I första hand att avstå från all form av sexuell interaktion med barn.
Väljer de att kliva över gränsen och jaga barn så får de ta ansvar för konsekvenserna av sitt handlande och inte försöka skylla konsekvenserna på andra.
Ok. Men konsekvenserna är ju inte pga deras handlande. Det är ju pga att dumpen väljer att offentliggöra istället för att hantera med bibehållen integritet.
Citera
2022-11-14, 08:53
Medlem
Någon som vet när konfrontationen med den den senaste ”telefongäddan” från Kalmar gjordes?

Ibland kan filmerna och konfrontationen vara flera veckor gamla.

Aktiviteten på sociala medier är omfattande om den här fula fisken utan självinsikt.

Han känns helt bränd. Skaplig måndagsångest kan man ana om detta hände i fredags.
Citera
2022-11-14, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar79
Känner honom lite genom handbollen i Kalmar och sen man träffade honom första gången så insåg man att det finns nån störning. Hissen har inte gått hela vägen upp och det fick man bekräftat igår

Ja det framkommer tydligt i samtalet att han inte riktigt är med och har någon form av begränsning. Jag fastnar lite på frågan om det verkligen kan finnas verkliga kåta och nyfikna 13-åringar som vill träffa en sån här man för sex helt utan något annat som pengar inblandat? Det vill säga - har Dumpens fiktiva karaktärer någon som helst verklighetsförankring? Eller spelar det ingen roll?
Senast redigerad av KR12345 2022-11-14 kl. 08:59.
Citera
2022-11-14, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Någon som vet när konfrontationen med den den senaste ”telefongäddan” från Kalmar gjordes?

Ibland kan filmerna och konfrontationen vara flera veckor gamla.

Aktiviteten på sociala medier är omfattande om den här fula fisken utan självinsikt.

Han känns helt bränd. Skaplig måndagsångest kan man ana om detta hände i fredags.

Jag hittar honom inte på Facebook?
Citera
2022-11-14, 08:59
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Stolt över att förstört ytligare en pedofils liv.

Ja, jag skulle vara mycket stolt över det! Pedofilers liv SKA förstöras. Den som anser annorlunda är ohyra.
Citera
2022-11-14, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ok. Men konsekvenserna är ju inte pga deras handlande. Det är ju pga att dumpen väljer att offentliggöra istället för att hantera med bibehållen integritet.

Läser du sociala medier? Då kan man ana att den här gäddan varit på och kladdat lite här och där.

Bra att han hängs ut. Vem vill ha gäddan som idrottsledare för ungdomar?

Han tyckte att fjortonåringen kunde plocka med en trettonårig kompis också enligt chatten. Gränslös dåre.

Dumpen är helt överlägsen.

Håll kuken i byxorna, grooma inte OCH BESTÄM ABSOLUT INTE TRÄFF, med det du tror är barn i sexuellt syfte.

Så enkelt undviker du att hamna på Dumpen.se.
Citera
2022-11-14, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KR12345
Jag hittar honom inte på Facebook?

Dumpen har en egen sida på Facebook. Inläggen där är omfattande om den senaste kalmargäddan.

Och TikTok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in